Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Veel vrouwen gaan vreemd.

U leest om dit moment het verhaal Veel vrouwen gaan vreemd gepost door De vurige minnaar. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: De vurige minnaar
Gepost op: 2007-5-21

Verhaal:

Veel vrouwen gaan vreemd
Regelmatig bezoek ik prikborden, chatpagina's en zo en het is mij opgevallen dat er vel vrouwen zijn die verlangen naar de erotische spanning van het vreemdgaan. Ik heb daar dan ook vaak gebruik van gemaakt.
Zoals bijvoorbeeld de laatste verovering, een getrouwde jonge vrouw die al jarenlang geen goede seks meer had gehad..We kwamen via de chat in gesprek en het klikte al snel...Voordat we elkaar gezien hadden trok zij haar kleren voor de webcam uit en bevredigde zichzelf..wat haar een kick gaf.
Op onze eerste ontmoeting droeg zij een kort rokje..en toen wij op de hotelkamer aankwamen kwam zij helemaal los toen ik haar omhelsde...want haar hand pakte mijn stijve penis beet en begon die te masseren..we hadden toen onze kleren nog aan...mijn hand gleed onder haar rokje en ik voelde dat zij geen slipje of string droeg.....
Even later lagen we naakt in bed...zij spreide haar benen voor me..en wilde gelikt worden...in haar bewegend met mijn tong begon zij te kijgen...bewoog haar heupen op een schokkende manier....en kwam klaar.
Toen ik op haar lag en in haar gleed vroeg ze geil om diep en hard te stoten...en nog geen tien minuten later kwam ze luid kreunend voor de tweede maal...Geil en begerig drukte ze mij mijn rug..en begon me als een wilde te berijden...steeds harder en feller...en met een schreeuw kwam ze voor de derde maal klaar...
We rookten even een sigaret...en zij sprong onder de douche...maar ze was nog niet van mij af...!! Ik ging achter haar staan en liet mijn handen over haar borsten strelen en masseerde haar tepeltjes...ze drukte haar geile kontje draaiend tegen me aan....en ik nam haar taille vast...en stootte ongeremd, hard en erg diep in haar..we neukten tegen de muur op....En toen voelde ik mij komen...en haar ook...het spoot met een krachtige straal in haar en het liep langs haar benen...
Toen we later bij de auto afscheid namen..drukte ze zich tegen me aan...en zei dit wil ik iedere week....en zo gebeurt het nu ook...eens per week gaan we als wilde dieren tekeer...helemaal gericht op het voldoen aan onze lusten


Aantal keer bekeken: 9803
Waardering: 4.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online