Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vekracht Door Hem!.

U leest om dit moment het verhaal Vekracht Door Hem! gepost door Hannah. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Hannah
Gepost op: 2011-4-27

Verhaal:

Vekracht Door Hem!
Hey, ik ben Anne ik ben net 19 geworden Ik heb bruin haar en bruine ogen.

Ugh ik verveel me! ik zuchte.Mam!? riep ik naar boven. wat is er nu weer Anne! zei mijn moeder geergerd terug.wil je een spelletje met mij doen?? Nee was het andwoord. ik gromde en liep naar haar kamer.ik knalde de deur open om eens flink tekeer tegaan.Maar inplaats van dat ik begon te schreeuwen moest ik keihard gillen. Daar lag mijn moeder naakt met Jochem(mijn NIEUWE stiefvader)0p bed te neuken. MAM!! je hebt het pas 4 maanden met hem! Judit(mijn moeder)keek verschrikt op. Anne wat doe jij hier? ik dacht dat je beneden was.. Nee ik was niet beneden en ook niet in huis want ik ben weg, doeeiii'. maar anne..? voor mijn moeder kon uitpraten knalde ik de deur dicht en liep naar buiten. het is tijd voor een biertje.
Nee ik ga denk ik toch maar zwemmen.

Aljeblieft ik glimlachte naar de jongen achter de kassa en gaf hem nog een knipoog. hij lachte lief terug.
Toen ik omgekleed was ging ik eerst de sauna in ff lekker warm worden.
Toen ik om me heen keek zag ik dat er niemand was. aah eindelijk rust. Ik ging liggen en deed mijn ogen dicht. ik dacht eroverna waar ik mijn bikini had gekocht veel mensen zeiden dat het mij goed stond omdat mijn borsten er goed in uit komen. mijn bikini broek lijkt meer op ondergoed. Het is gewoon een string aan de onderkant kan je zelfs als je goed kijkt een beetje doorheenkijken.
opeens hoorde ik dat iemand binnen kwam. ik keek vauit mijn ooghoek zodat diegene het niet kon zien en ik zag een lange manik zag dat hij naar mijnkontkeek en zelfs wel anderhalve minuut. wat een viespeuk! opeens kwam er een grote sterke man binnen. volgensmij zijn zij vrienden want ze knikte naar elkaar. voor ik wist wat er gebeurden werd ik bij mijn arm gepakt en werd er een doek in mijn mond gedaan en een blinddoek over mijn ogen. ik gilde maar veel geluid kwam er niet door het doekje in mijn mond. dus begon ik wil met mijn benen te schoppen. maar mijn benen werden oook gepakt. 4 armen hielden me nu vast. 2 verdwenen er en mijn handen werden met boeien vast gemaakt. mijn benen werden met iets aan de grond vast gezet. ik zat nu op de grond met mijn handen op mijn schoot. ik hoorde niemand meer..... opeens hoorde ik een plof er was een doos neergezet. ik heb 3 dildo,s mee Jochem.hoorde ik een zware stem zeggen. WAT! Jochem mijn stiefvader???? Anne ik wst altijd al dat jij een geil lichaam had. wat jmmr dat je mij met je moeder hebt betrapt.Nu moet ik jou hard gaan neuken fluisterde hij in mijn oor en ik voelde zijn tong langs mijn oor naar mijn nek gaan waar hij me begon te likken. er ging een rilling door me heen. ik hoorde dat de andere man weg ging en de deur achter zich opslot deed. Jochem was mijn nek aan het likken en ondertussen gleed zijn hand naar mijn borst. Nee! wou ik gillen maar weer kwam er weinig geluid.Er ging weer een rilling door me heen toen hij met zijn hand in mijn borst begon te kneden. Zijjn andre hand maakte mijn bikini topje los.nu waren mijn borsten bloot. zijn mond bewood vanaf mijn nek naar mijn borst. hij begon aan mijn tepel te zuigen. toch werd ik al nat want dis is best wel geil. maar ik wil dit niet hoe kan je nou als stiefvader je stiefdochter verkrachten!? ik ga de prop uit je mond halen als je gaat gillen zal ik je nog harder pakken en dan zal ik je veel pijn gaan doen. ik knikte en begon te snikken. wat een ellende. hij haalde de prop uit mijn mond en deed er een dildo in en zette die op de 3e stand. zo dat vind je vast wel lekker alchte hij. opeens werd ik opgetilt en op mijn rug gelegt. zonder waarschuwing werd mijn bikini broekje uitgerukt. ik hoorde dat hij zijn broek uittrok. hij ging met zijn hoofd bij mijn kutje liggen en zijn penis bungeklde boven mijn hoofd.
hij haalde de dildo eruit en liet mij hem pijpen. Ik schrok toen hij mijn klitje begon te likken. zo wat ben jij lekker nat geil wijfje. ik zal je eens schoon likken. Jochem begonm met mijn kutje likken. ik voelde dat hij soms met zijn tong in mijn kut ging. Ik was hem nog steeds aan het pijpen ik kon niet meer en liet mijn hoofd zakken en stopte met pijpen. Jochem ging van me af. ZEI IK DAT JIJ MOCHT STOPPE KUT HOER!?!?! het enige wat ik kon was huilen maar opeens zonder erover na te denken begon ik keihard te gillen. Jochem slopeg me 5 keer hard in mijn gezicht. Stom tef! ik zei dat je niet mocht schreeuwen nu zal ik jou eens hard pakken! Ik zag nog steeds niks door de blindoek. maar ik kon voelen hoe hard hij zijn penis in mijn kutje stoote. Steeds harder ensneller ging hij tekeer in mijn kutje ik kreunde van depijn maar ik genoot ook wel een beetje. hij bleef stoten. opeens deed hij een dildo in mijn achterste en zette hem op de hardste trilstand. ojaa ik ga komen lekker hoertje. Alsjeblieft niet in me zei ik paniekerig. oke dan zei hij en ik voelde dat hij zijn penis in mijn mond deed. Alles doorslikken hoer. opeens stroomde mijn mond over van het warme zaad. ik bewon hulpeloos te slikken. Ik werd misselijk en moest kotsen voordat ik het kon uitspugen of weer doorslikken. begon jochem mij te tongen. Jij hebt lekker kots zei hij en keek me geil aan. ik keek vol walging terug. wat hij toch niet kon zien omdat ik een blindoek ophad.
Opeens begon hij weer in mijn opengerekte kutje te stoten harder dan net. ik voelde mijn kutje brande het deed pijn! hou alsjeblieft op jammerde ik. zijn ballen klotste tegen mijn billen aan hij ging zo diep als hij kon. opeens pakte hij mijn borste die mee klotste met het ritme. hij kneep er hard in. en begon eraan te zuigen. toen hij in mijn tepel beet gilde ik. hij beet nog eens maar dan harder. ik begin te kronkelen. ik hou ervan als ze tegenspartelen lachte hij. Ooo ik ga weer komen!!
Nee niet in mijn kut Zei ik weer.
Hou je bek hoer ik kom klaar waar ik wil! hij sloeg me hard in mijn gezicht. opeens voelde ik zijn warme sperma in mijn baarmoeder. hij had zijn penis diep in me.mijn kutje was inmiddels hellemaal ondergelopen van hetsperma. dat likte hij ope ik moest hem nog schoon pijpen hi deed de dildo terug in mijn mond en deed een dildo in mijn kutje enzette ze allemaal op de hardste stand. zo liet hij me achter en zelf ging hij weg hij nam mijn kleding mee en ik moestzo blijven liggen. met drie dildo,s in me die op hard stonde. zo kwam er wel 5 keer orgasme ik was hellemaal kapot.

Ik huilde en huilde en huilde. mar 3 uur heb ik zo gelegen todat de jongen van de kassa me vond. hij had me zijn vest en jogging broek geleend en me de blindoek en boeie afgedaan. hij schrok zich een ongeluk omdat hij niks door had. ze hadden de sauna niet gecheckt want ze gingen sluiten. De dildo,s had hij er 1 voor 1 langzaam uitgehaald omdat ik overal pijn had. Hij bracht me naar huis waar mijn moeder zich een ongelukcschrok. Jochem is opgepakt met bewijs dat ik zwanger was van hem! kind is geadopteerd omdat ik er nog niet klaar vool ben. Inmiddels ben ik 23 en heb ik een vaste relatie met de jongen achter de kassa(Mike)

Bedankt:) dit is mijn 2e verhaal ze zijn wel altijd erg lang he..
DOEII

Aantal keer bekeken: 20370
Waardering: 7.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online