Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vera De buren 2.

U leest om dit moment het verhaal Vera De buren 2 gepost door Vera. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Vera
Gepost op: 2011-8-31

Verhaal:

Vera De buren 2
Mijn vorige verhaal is niet te lezen zie ik dus hierbij mijn avontuur nog een keer.

Mijn naam is dus Vera, 25 jaar, spontaan, zorg goed voor mezelf, licht getint en lang donker haar.

Ik heb sinds kort een nieuwe woning en heb uiteraard kennis gemaakt met de buren. Het is een aardig stel, hij (Marc)leuke kop, goed lijf en zij (Bianca) leuk om te zien met haar blonde, lange haar en mooie volle borsten. Ik mag dan hetero zijn, borsten fascineren me.

Een paar dagen geleden kwam ik Bianca voor de deur tegen. We hadden elkaar gezien op een feestje en praatte wat na. Het was fris buiten en ze vroeg of ik even iets kwam drinken binnen. Marc zat op de bank en Bianca en ik babbelden rustig verder.
Bianca zei dat ze een truitje had wat haar niet paste, maar mij misschien wel. Ik liep achter haar aan de trap op.

Ze gaf me een straples topje en ik trek mijn eigen eigen truitje uit. 'Bh ook uit he, anders weet je nog niet hoe het staat' zegt ze. Ik trek mijn bh uit en trek het truitje over mijn hoofd aan. Ik kijk in de spiegel.De stof zit trak om mijn lichaam heen en accentueert mijn ronde borsten. 'Hoe vind je het staan' vraag ik. Bianca gaat achter me staan en laat haar hand vanaf mijn blote schouder over de stof glijden. Ik voel de warmte van haar hand door de stof heen. Haar hand glijd langs mijn borst naar mijn buik. Ik volg het hele schouwspel in de spiegel. Bianca staat dicht tegen mijn rug aan en ze laat haar andere hand ook over mijn schouder glijden. Haar andere hand gaat over mijn borst en ik voel en zie mijn tepel hard worden. Haar andere hand zie ik in de spiegel onder mijn rok verdwijnen en meteen voel ik haar hand in mijn string glijden. Haar vingers gaan langs mijn kutspleetje en heel even gaat ze langs mijn klitje. Haar andere hand heeft zijn weg onder het truitje naar mijn borst gevonden. Ik leun tegen haar aan terwijl ze met een hand zachtjes in mijn tepel knijpt en met haar andere hand over mij klitje gaat. ik wil mijn ogen dicht doen, maar ik wil ook in de spiegel blijven kijken.
'weet je hoe geil je me maakt' zegt ze en ik kreun zachtjes. Ze draait me om en schuift het truitje over mij borsten omhoog en uit.
Ik weet even niet wat me overkomt. Ik ben nog nooit zo angeraakt door een vrouw. Bianca komt met haar hoofd dichterbij en ik voel haar lippen op de mijne, haar handen spelen met mijn borsten en ik laat mijn handen nieuwsgierig onder haar truitje glijden. Ik voel haar warme zachte vollen borsten en haar tepels hard worden. Ik trek haar truitje uit en Bianca begint me te zoenen, haar tong glijd langs mijn tong en ze zoent me in mijn nek en glijdt met haar tong naar mijn tepel. Haar lippen sluiten om mijn tepel en ze begint te zuigen. 'wat heb jij lekkere tieten' zegt ze en ik sluit mijn ogen. 'inderdaad' hoor ik en ik kijk verschrikt op. Marc staat met een nieuwsgierige grijns voor ons. Hij komt naar me toen en begint me te zoenen. Bianca gaat rustig verder en likt aan mijn harde, donkere tepel. Marc laat zijn hoof zakken en ik zie hoe hij en Bianca mijn tepels verwennen. Het is zo'n geil gezicht om te zien. Ze gaan beide rechtop staan en Bianca en ik trekken onze rokjes uit. We bevrijden Marc van zijn shirt en broek en zakken door de knieen. Marc's lul is hard en groot en we likken er gezamenlijk aan. Plagend kijken we omhoog en we zien hem genieten. Ik laat zijn harde lul in mijn mond glijden en laat mijn tong over zijn paarse eikel gaan. Mijn lippen sluiten om zijn lul en uk begin hem te pijpen. Bianca zit achter me en speelt met mijn borsten. 'ja, pijp hem maar lekker' zegt ze terwijl ik haar borsten tegen mijn rug voel. Ik maak wat ruimte voor Bianca en we likken samen lekker aan Marc's eikel. Bianca eist Marc's lul op en ik zie hoe ze hem gretig pijpt. ze pakt mijn hand en leid deze naar haar kutje. Ik heb nog nooit een kutje gevoeld behalve die van mezelf. Ik ga voorzichtig langs haar kutspleetje en voel het nat op haar lippen. ik laat mijn vinger naar binnen glijden en speel met haar klitje die helemaal glad van het natte geil is. Bianca kreunt terwijl Marc's lul op en neer glijd in haar mond. Marc geniet en kreunt 'ik wil jullie neuken'. Hij trekt me omhoog en draait me met mijn gezicht naar de spiegel. Ik leun met mijn handen langs beide zijdes van de spiegel en zie hoe Marc achter me gaat staan. Ik voel zijn vingers langs mijn kutje en hij duwt zijn eikel tegen mijn gaatje. Bianca gaat tussen mijn armen in staan en begint me te zoenen terwijl Marc zijn harde lul in me laat glijden. 'oh wat heb je een krap geil kutje' kreunt hij terwijl hij een hand om mijn heup heeft liggen en met de andere hand mijn borts vast pakt. Hij begint te stoten en ik hap even naar adem. Ik voel zijn lul op en neer glijden. Hij is groot en ik voel dat het allemaal maar net gaat, ondanks dat ik kletsnat ben van geilheid. Bianca knielt en terwijl Marc me steeds harder begint te neuken, begint zij aan mijn klitje te likken en te zuigen. Ik zie in de spiegel hoe Marc me achterlangs neukt met 1 hand knijpend in mijn borst en tepel en Bianca voor me, haar mooie lange blonde haren, op haar hurken, 2 vingers op en neer in haar eigen kutje duwend. Haar tong tikt tegen mijn klitje en Marc zegt 'zeg dat je het lekker vindt dat Bianca je likt'. 'oh ja' kreun ik 'ik vind het lekker dat je me likt, ga door'. Ik voel het geil uit mijn kutje druipen en Marc verhoogd het ritme. Bianca kreunt gesmoord tegen mijn klitje. Ik weet dat ik klaar ga komen en kijk naar het tafereel in de spiegel. Ik voel hoe Marc's lul uitzet en begint te kloppen, ik voel Bianca tong wild tegen mijn klitje. Ik hou het niet meer en kom luid kreunend klaar. Terwijl mijn kutje samentrekt, voel ik Marc's sperma stromen. Ik kijk naar de spiegel en zie hoe Bianca zich diep vingert en haar lichaamd schokt als ze gillend klaar komt. Ze staat op en even kijken we elkaar aan. Op naar de douche!


Aantal keer bekeken: 40777
Waardering: 7.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online