Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vera Op kamers?.

U leest om dit moment het verhaal Vera Op kamers? gepost door Vera. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Vera
Gepost op: 2011-8-31

Verhaal:

Vera Op kamers?
Een vriendin van mij zit nog op kamers. Ze is een 'late'student en het valt dan niet mee om een kamer te vinden. Ze heeft er eindelijk 1 gevonden, ingericht en vanavond gaan we stappen en blijf ik logeren. Voordat we vertrekken gaan we eerst even iets drinken op de kamer. De kamer is een een klein pand, waar de eigenaar met zijn vrouw ook woont. De man is super aardig en heeft ook geholpen met het verhuizen. Zijn vrouw heeft voor ons gekookt tijdens alle drukke bezigheden. Het lijkt net alsof het een gezinnetje is en Barbara is een soort van 'surrogaat' dochter.

We ploffen neer op de kamer, schenken een wijntje in en ik vraag Babs hoe ze het vind hier.
Ze vertelt dat ze het wel naar haar zin heeft, maar dat ze wel even is geschrokken van de eigenaar en zijn vrouw. Zij hebben nogal een luidruchtig sexleven en ze hoort ze echt heel vaak. 'ik vind ht niet erg hoor' zegt Babs, 'eigenlijk wind het me op'. Ze vervolgt met een lichte kleur haar verhaal: 'laatst had ik mijn deur half open en lag ik in bed. Ik keek de gang in en zag dat hun deur ook open was en het licht aan. Ik zag hoe hij haar nam en hoorde al het gekreun en gehijg. Ik kon niet anders dan mezelf vingeren, het was zo geil om te zien. ik dacht op een gegegeven moment dat hij me aankeek, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker'.

Ik moet even wennen aan het idee dat deze nette mensen ook sex hebben en Babs en ik giegelen er nog over. Ik loop snel even naar de toilet en op de gang bots ik tegen de eigenaar op. 'Sorry meneer' zeg ik met het schaamrood op de kaken van het verhaal van Babs. 'Geeft niets meisje, leuk je weer te zien' zegt hij. Ik loop naderhand weer terug naar de kamer en vertel Babs wat er gebeurde. Ze moet er heel hard om lachen.

Ineens staat de eigeaar in de deuropening. We schrikken ervan en vragen of we misschien iets rustiger moeten doen. 'nee hoor' zet hij en hij pakt de fles wijn en schenkt zichzelf wat in. 'vinden jullie vast niet erg?' zegt hij vragend. 'Nee hoor' zegt Babs, 'gezellig'.

De eigenaar komt bij ons zitten en ik zie dat hij de deur open laat staan. Ik zie dat zijn vrouw in de slaapkamer aan het rommelen is.
Babs zet de muziek aan en begint te dansen. Ik ga er bij staan en dans lekker meer. De eigenaar zit op het bed naar on te kijken. Zie ik het nou goed? Laat hij nu zijn hand over zijn lul glijden? Babs en ik dansen verder en ik moet gewoon nog een keer kijken. ik zie dat de eigenaar een flinke bobel in zijn broek heeft. Ik geef Babs een onder het dansen een por en ze volgt mijn blik naar de eigenaar.

Babs gaat dichter tegen me aan dansen en legt haar handen om mijn heupen. Ze trekt me tegen haar aan en ze kijkt de eigenaar aan. Onze lichamen schuiven langs elkaar heen en onze borsten raken elkaar. De eigenaar wrijft nu ongegeneerd over zijn broek en zijn lul gaat flink rechtop staan.
Babs en ik giegelen en ik weet wat ze van plan is. Ze begint me te zoenen en haar handen glijden van mijn heupen onder mijn truitje. Ze kneed mijn borsten en ik ik pak haar borsten ook vast. we trekken ons truitje uit en dansen verder tegen elkaar aan. Onze tepels gaan langs elkaar heen en ik voel dat ik al een beetje nat word. 'ik kan dit niet maken' denk ik nog, maar de wijn heeft mijn hoofd lekker licht gemaakt en ik wuif de gedachte weg. ik kijk even naar de eigenaar en zie dat hij zijn broek open heeft gemaakt en zichzelf zit af te trekken terwijl hij naar ons kijkt. Hij zegt: 'meisjes, kom eens even bij ome Dave zitten' en hij klopt op beide knieen. We lopen giegelend naar hem toe en nemen elke plaats op een knie. 'Goed zo' zegt hij 'ik wil dat jullie goed naar me luisteren'. 'Ja meneer' zeggen we beiden giegelend.
'Ik wil dat jullie lief voor elkaar zijn en elkaar een kusje geven'. Babs en ik leunen naar elkaar toe. Onze lippen raken elkaar en we laten onze tongen langs elkaar glijden. Onze borsten hangen tegen elkaar aan en ik voel de tong van de eigenaar langs onze tepels glijden. 'Goed zo' zegt hij ligt hijgend. Hij pakt Babs hand en leidt deze naar mijn borst. 'speel met haar tiet en zeg dat je het lekker vindt'. 'Hmmm' zegt Babs geil terwijl ze mijn harde tepel tussen haar vinders neemt 'ik vind het heerlijk om met je lekkere grote tieten te spelen, ik word zo geil van je harde tepels'. Ik word geil van haar woorden en pak haar borst ook vast. ik draai met mijn duimen over haar bikkenharde tepel en knijp er zachtjes in. Babs schuift haar hand onder mijn rokje en ik spreid mijn benen iets. Ik voel haar vingers over mijn natte onderbroekje gaan en ik kreun zachtjes. De eigenaar ademt zwaar en zegt 'goed zo meisjes, jullie zijn lief voor elkaar, ga door kleine sletjes'. Zijn woorden maken me nog geiler en ik ga met mijn hand naar zijn lul. Deze is helemaal stijf en ik wrijf er overheen. 'Zullen we nu eens lief zijn voor u meneer' vraag ik aan de eigenaar en Babs en ik gaan van zijn knieen af en hurken voor hem tussen zijn benen. Babs en ik zoenen en laten onze tongen lang zijn harde lul glijden. Terwijl Babs zijn lul achter in haar keel laat glijden ga ik half naast de eigenaar liggen. Hij likt mijn borsten en bijt zachtjes in mijn tepels. Hij kreunt zachtjes 'wat zijn jullie toch kleine sletjes, ik zal jullie straffen voor dit onbehoorlijke gedrag'. Mijn oog valt op de open deur en ik zie dat de vrouw van de eigenaar op haar eigen bed zit, naakt, met haar benen wijd, zichelf betastend, terwijl ze me recht aankijkt. De eigenaar laat zich achterover op bed zakken en zegt 'jij, klein sletje, hierkomen en benen wijd. Ik wil dat je op mijn gezicht gaat zitten. 'Maar meneer' zeg ik, 'geen tegenspraak'zegt hij streng. Ik ga boven zijn hoofd zitten en laat mijn kutje op zijn mond zakken. hij zuigt aan mijn kutje en ik ga op en neer op zijn gezicht. Ik voel hoe hij zijn tong in mijn kutje stopt en geniet intussen van het aanblik van Babs die hem aan het pijpen is en de vrouw van de eigenaar die in haar eigen kamer zichzelf vingert terwijl ze naar ons kijkt. Ik zie hoe ze haar vingers over haar klitje laat glijden e haar eigen borst kneed.

De eigenaar duwt me omhoop en zegt: 'ik wil dat jullie op jullie knieen gaan zitten op het bed','steek jullie geile kontjes maar naar achteren, kleine sletjes'. Babs en ik kruipen op het bed met onze gezichten naar de deur. ik lees de verbazing op het gezicht van Babs als ook zij de vrouw van de eigenaar ziet liggen, genietend van de show. 'Zo' zegt hij 'ga maar lekker klaar zitten voor Ome Dave'. Babs en ik zitten op handen en knieen naast elkaar en zoenen elkaar. We krijgen beide een tik op onze kont. 'Omdat jullie je onbehoorlijk gedragen' zegt hij. De eigenaar laat zijn hand langs mijn kutje gaan en gaat over mijn klitje die glad is van geilheid. Aan het gekreun van Babs hoor ik dat ze hetzelfde ondergaat. zijn vinger glijdt in mijn kletsnatte kutje en ik begin harder te kreunen. Ik kijk even naar de kamer tegenover en zie hoe de vrouw van de eigenaar met zichzelf speelt. Ik voel hoe de eigenaar met zijn eikel tegen mijn kutje drukt en ik slaak een gilletje als hij naar binnen ramt. 'Dat krijg je ervan, klein sletje, nu zul je het weten ook'. Hij pompt ruw op en neer in mijn kutje en heeft 3 vingers in het kutje van Babs. Babs en ik zoenen geil terwijl we tegelijkertijd op en neer bewegen. Zij tegen de vingers, ik tegen zijn lul. De egenaar haalt zijn lul uit me en zegt 'nu is het jouw beurt' tegen Babs. Ik voel zijn vingers in mijn kutje en Babs en ik kreunen. De eigenaar hijgt hard en haalt zijn lul uit Babs. We draaien om en hij begint aan zijn lul te trekken. 'Zo kleine sletjes, zijn jullie er klaar voor?' zegt hij. 'Ik wil over jullie tieten spuiten'.We zien dat hij moet klaarkomen en steken onze borsten naar voren. Hij spuit flinke stralen warme sperma over onze borsten. De witte slierten druipen van onze tepels. Babs en ik vegen het sperma van onze borsten en zeggen 'Slaap jij maar hier meneer, wij gaan nog even kijken of uw vrouw iets nodig heeft'. We lopen naar de slaapkamer aan de overkant van de gang... en laten de deur open uiteraard...

Aantal keer bekeken: 25522
Waardering: 6.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online