Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verboden: Lolita 16 jaar.

U leest om dit moment het verhaal Verboden: Lolita 16 jaar gepost door Vladimir. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Vladimir
Gepost op: 2007-5-18

Verhaal:

Verboden: Lolita 16 jaar
Ik denk dat elke man in zijn leven wel eens te maken krijgt met Lolita. Zo ook ik. Lolita was het nichtje van mijn vriendin en kwam op haar 14e bij ons wonen. Qua uiterlijk was ze nog echt een meisje waar nog niet veel vrouwelijke vormen aan zaten. Ze had heel kleine borstjes, eigenlijk helemaal niets en was nog niet ongesteld geworden. Maar het was een mooi meisje om te zien en het was me al meteen duidelijk dat zij later een hoop mannen het hoofd op hol zou gaan brengen.

Ik schrok van mijzelf toen ik merkte dat ik vanaf de eerste keer dat ik haar zag, mij lichamelijk tot haar aangetrokken voelde, terwijl ik daarvoor nooit eerder naar meisjes van die leeftijd had gekeken. Omdat ik me niet kon voorstellen dat dit meisje al seksuele gevoelens had en omdat naar mijn mening alleen vieze oude mannen geilen op zulke jonge meisjes en ik dit onschuldige kind niet het middelpunt van mijn geiligheid wilde maken, verbande ik elke seksuele fantasie die ik over haar had uit mijn gedachte.

Maar dat lukte niet. We stoeide vaak samen en ik vond het per ongeluk aanraken van haar jonge lichaam erg opwindend. Er deden zich ook af en toe situaties voor waarbij ik twijfelde of zij inderdaad nog wel zo onschuldig was en nog geen seksuele gevoelens had. Zo liep ik per ongeluk een keer de badkamer in terwijl zij daar naakt stond. We keken elkaar verschrikt aan, maar voordat ik de deur weer dicht deed kon ik het niet laten om naar haar kleine stevige borstjes en haar plukje schaamhaar te kijken. Ik schaamde me kapot, maar lolita reageerde naderhand heel vrolijk, bijna alsof ze het wel leuk vond dat ik naakt had gezien. Later stonden we nog eens samen in badkamer. Ik had een short aan en zij een kleine string. Ze vroeg me waarom ik mijn boxer niet uitdeed, ze had, zo zei ze, haar vader z’n penis ook wel eens gezien. Ik antwoordde haar dat ik haar vader niet was en dat het dus ongepast was. Ze bracht mij toen wel behoorlijk in verlegenheid. Ik wist niet goed of ze nu mijn penis wilde zien omdat dat haar op zou winden of dat ze het heel normaal vond om met een naakte man in de badkamer te staan.

Omdat ze aan topsport deed had ze vaak last haar schouders en rug. Met gespeelde tegenzin masseerde ik dan haar schouders en rug. Terwijl ik dat deed voelde ik dat het mij opwond dit jonge meisjes lichaam te masseren. Het masseren was meestal haar schouders en bovenrug maar een keer ging ik verder. Ik kon me gewoon niet inhouden en ik begon haar steeds lager te masseren totdat ik bij haar onderrug was en bijna tegen haar billen aan zat. Ik kreeg hierbij een behoorlijke erectie die zij gevoeld moet hebben. Ik merkte dat ze beschaamd reageerde maar ze hield ook niet af. Gelukkig won mijn gezond verstand het weer en stopte ik op tijd met masseren.

Het ging een tijdje zo door. Regelmatig zag ik haar halfnaakt in een stringetje door het huis lopen. Ik wist dat zij wist dat ik naar haar keek en het leek haar niet te deren. Langzaam maar zeker werd ik ingepalmd door een meisje van ondertussen net 15 jaar.

Op een dag kwam ik vroeg thuis van mijn werk. Lolita was al thuis van school en zat in een jurkje met een panty eronder op de bank. Omdat de sluiting van haar jurkje moeilijk openging vroeg ze mij haar jurkje los te maken. Dit wilde ik wel en terwijl ik net deed alsof ook ik de sluiting bijna niet open kon krijgen zei ik op een plagerige toon dat ik dit wel erg sexy vond. Toen ik eindelijk de rits omlaag had en nog steeds achter haar stond vroeg ik haar of ik haar schouders moest masseren. Dit wilde zij graag en terwijl ze nog een t-shirt aan had begon ik haar te masseren. Maar ik voelde dat ik meer wilde en kon me niet beheersen. Ik zei haar dat ik haar beter kon masseren als ze geen t-shirt en bh aan had en dat ze beter boven op bed kon gaan liggen zodat ik haar goed kon masseren. Ze stemde hiermee in en we gingen naar boven. Daar trok ze haar t-shirt en haar bh-tje uit en ging op haar buik op bed liggen. Ik pakte en fles massage olie en smeerde haar rug langzaam in. Ze had nog steeds haar panty aan en daaronder zag ik haar stringetje en haar billen. Deze aanblik wond mij zo op dat ik weer een enorme erectie kreeg. Ik masseerde haar steeds lager totdat ik weer bij haar billen aangekomen was. Ik zei haar dat ik ook haar voeten wel kon masseren omdat veel spanning in de schouders en rug vanuit de voeten komen. Ze reageerde hier meteen op door haar panty uit te trekken. Nu lag ze alleen nog maar met haar heal kleine string aan op het bed. Ik begon haar voeten te masseren. Toen ik klaar was met een voet legde ik deze in mijn kruis precies op mijn keiharde erectie. Ik wist niet meer wat ik dacht maar ik dacht ook niet meer met mijn verstand maar met mijn harde lul. Ze reageerde er niet op en liet haar voet in mijn kruis liggen en dus ging ik door met haar andere voet. Vervolgens begon ik mij langzaam een weg naar boven te banen. Eerst haar kuiten en steeds een stukje hoger totdat ik op het punt kwam waar haar bovenbenen tegen elkaar lagen en haar billen begonnen. Het kon me op dat moment allemaal niets meer schelen. Ik wilde dit meisje neuken ! Ik schoof langzaam haar benen uit elkaar en zag tot mijn grote blijdschap dat haar slipje zeiknat was geworden! Het was voor mij het moment waarop ik wist dat ik haar ook echt ging neuken!!

Langzaam begon ik haar billetjes te masseren en schoof vervolgens haar slipje een beetje opzij zodat ik zicht had op haar kleine poepgatje en strakje kutje waar het kutgeil uitdroop. Ik bracht mijn tong naar haar billen en begon ze te likken en te kussen en haalde toen een lik over haar poepgaatje en kutje heen. Het hek was van de dam, zij begon te kreunen en mijn lul begon zo hard te kloppen dat ik hem wel uit mijn broek moest halen anders zou broek scheuren. Ik haalde mijn lul uit mijn broek terwijl ik haar kutje aan het likken was. Zij begon met haar voetjes over mijn lul te wrijven terwijl ze nog steeds op haar buik lag. Ondertussen hadden mijn handen haar kleine stevige borstjes gevonden en was ik deze heerlijk aan het kneden. Toen draaide ze zich om en pakte mijn keiharde lul beet en begon er zachtjes aan te trekken. Ik bracht mijn lul naar haar mond en voorzichtig gaf ze er een likje aan. Mijn lul was ondertussen al behoorlijk nat van het voorvocht . Dit vond zij zo te zien erg lekker want meteen begon ze gulzig aan mijn pik te zuigen. De aanblik van dit mooie 16e jarige meisje met mijn lul in haar mond was echt onvergetelijk. Ik begon haar langzaam in haar mondje te neuken waardoor ze nog geiler werd. Ze begon te brommen en allerlei geile geluidjes te maken. Ondertussen vingerde ik haar kutje en bracht voorzichtig mijn vinger naar binnen. De eerste mannelijke vinger die haar kutje zou penetreren. Daarna legde ik haar op haar rug, ze was klaar om geneukt te worden. Ik deed haar benen uit elkaar en legde mijn pik tegen haar kutje en wreef erover. Daarna duwde ik voorzichtig mijn eikel tegen haar kutje en keek haar even aan voordat ik hem voorzichtig naar binnen schoof. Ze was zo strak en langzaam gleed ik naar binnen. Ik begon haar te neuken, eerst langzaam, daaarna steeds snellen. Aan haar geluidjes en aantrekkende spieren zag ik dat ze bijna klaarkwam. Ik begon haar steeds sneller en harder te neuken totdat ze kreunend klaar kwam. Ook ik stond op het punt om mijn zaad in haar lichaam te spuiten. Maar ze slikte de pil nog niet en ik wilde niet in haar klaar komen. Toen ik het niet meer vol hield trok mij uit haar terug en bracht mijn kletsnatte lul naar mond. Ik neukte haar in haar mond terwijl zij mijn ballen masseerde. De zaadlozing die volgde was 1 van de hevigste die ik ooit had gehad. Keer op keer spoot mijn warme zaad in haar mond. Het was veel te veel en de helft liep langs haar mondhoeken naar buiten. Toen ik klaar was trok ik mijn lul uit haar mond en ze keek me een beetje verdwaasd aan. Het zaad liep uit haar mond en ik zag duidelijk dat ze niet wist wat ze met de rest van het zaad in haar mond moest doen. Ik zei haar dat het oké was om het door te slikken. Die blik in haar ogen toen ze voor het eerst in haar leven sperma doorslikte !

Toen we allebei weer enigszins bij onze positieve waren besloten we samen een douche te nemen. Ik waste haar lichaam en kutje en zij mij lul en ballen en ik voelde al meteen weer een erectie aankomen. Ik ging op mijn knieën zitten en begon haar kutje weer te likken en al snel liep er alweer geil uit. Daarna ging zij op haar knieën en begon ze mijn ondertussen alweer keiharde lul af te zuigen. Toen ik voor de 2e keer een zaadlozing aan voelde komen. Trok ik mijn lul uit haar mond. Ik draaide haar om en duwde haar een beetje voorover zodat ik mooi uitzicht had op haar jonge tienerbilletjes. Ik pareerde mijn lul tegen haar billen en schoof hem vervolgens naar binnen in haar kletsnatte kutje. Bij elke stoot voelde ik haar zachte billen en ik begon haar steeds harder in haar kontje te neuken. Ook dit keer kon niet klaar komen in haar kutje dus weer stopte ik mijn lul in haar mond en kwam weer klaar. God wat was dit heerlijk, maar god wat was dit ook verkeerd en verboden.

Lolita en ik hebben hier verder nooit meer over gepraat en er is verder ook nooit meer wat gebeurt. Het was eenmalig en iets van ons. Lolita is nu bijna 19 gaat binnenkort op kamers wonen. Ik zal haar missen. Mocht je ooit een keer zin hebben, Lolita, dan hoef je niets te zeggen, alleen maar te doen. ik wacht op je.


Aantal keer bekeken: 38635
Waardering: 7.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online