Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verder na een gewonnen weddenschap.

U leest om dit moment het verhaal Verder na een gewonnen weddenschap gepost door Tom. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tom
Gepost op: 2010-7-13

Verhaal:

Verder na een gewonnen weddenschap
Verder na een gewonnen weddenschap.

Ik heb gemerkt hoe ze van ons opwindende uitje en het bezoek aan de seksshop en bioscoop heeft genoten. Toen we in het hotel terug kwamen, vertelde ze dat ze moe en volledig bevredigd was. Daarna nam ze een douche en ging even liggen. Maar dat duurde niet lang. Algauw nam ze de vibrator en begon hiermee te spelen. Ze besprak alles wat ze gevoeld had en beleefde het op deze manier nog een keer. Na een poosje kwam ze heftig klaar en vond het tijd om te gaan eten. Ook toen we thuis waren, sprak ze er vrij over en vertelde nog eens hoe geweldig ze het had gevonden. Ik weet niet met wie ze het verder heeft besproken, maar ik denk met een enkele vriendin van haar werk met wie ze wel meer intieme gesprekken heeft.

Op een dag zei ze: ik moet vanmiddag en vanavond naar een bedrijfstraining en weet nog niet hoe laat ik thuis ben. Je redt je vanavond maar een keertje. Ik kom wel thuis met een van de collega’s. Natuurlijk zoek je daar niets achter, maar ze heeft me later alles verteld. Als ze dat niet gedaan had, was dit verhaal nooit geschreven.
Ik ben gewoon naar mijn werk gegaan en ondertussen is mijn vrouw lekker gaan douchen. Ze heeft daarna haar kutje heerlijk strak kaal geschoren en even gespeeld met haar klitje. Het wond haar meteen op en snel stopte ze er mee. Stel je voor straks had ze geen zin meer om haar plan uit te voeren. Wat moest ze aandoen? Ze koos voor een paar hold-ups met naad, een leuke pushup BH en gemakkelijk te openen witte blouse en een opwindende rode rok. Ze complementeerde het geheel met haar hoge, rode laarzen met hak en pakte haar zwarte lakjas. Toen ze in haar spiegel keek zag ze een opwindende vrouw, die je haar leeftijd niet zou geven. Ze werkte haar make-up bij en zag dat het goed was. Het was ondertussen drie uur in de middag geworden en het werd hoog tijd dat ze op weg ging.

Ze kwam aan in een andere stad dan waar ze woonde en vond het wel heel plezierig dat niemand haar hier kende. Al hoewel? Je wist het maar nooit. Ze zou niet graag horen dat iemand haar had zien binnengaan in de seksshop waar ze met mij geweest was en zo heerlijk geil was bewerkt door een neukmachine. (zie: weddenschap verloren) Dat was namelijk haar doel: ze wilde nu wel eens alleen kijken hoe het was. Bij de grote sekswinkel aangekomen, lette ze even extra goed op of er geen bekenden waren. Snel liep ze de hal in en verween naar binnen. Ze herinnerde zich nog goed dat hier erg veel te zien was: films, dildo’s in elk formaat, vibrators, lingerie e.d. en natuurlijk daar stond ook de neukmachine. Ze kneep haar benen wat meer tegen elkaar en voelde haar kutlipjes gaan tintelen. Ze liep eerst naar de kassa om te kijken of de verkoper die ze eerder had gezien er was. En…inderdaad, hij herkende haar meteen en groette haar vriendelijk. Daarna liep ze dromerig naar de kast waar de glazen dildo’s stonden. Zou dat echt de lekkerste dildo zijn, zoals ze gelezen had? Ze wilde dat best eens proberen. Zou ze het durven vragen? Nu maar even niet, laat ik eerst maar eens bij de speelpakjes kijken. Oeps…..dat was mooi. Een echt korset met ingebouwde jarretel en halve cups. Als ze dat over haar lijf kon aantrekken, dan zag ze er helemaal als een geile hoer uit. Waar is je paskamer? vroeg ze. Dat hebben wij hier niet, maar loop maar even die video cabine in dan kun je daar wel passen. Snel trok ze haar jas, blouse rok en BH uit, want een slip had ze maar voor het gemak toch al niet aan gedaan. Plotseling startte op de het tv scherm een film. Ze stapte in het korset en probeerde aan de voorkant de haakjes een voor een dicht te maken. Halverwege begon het moeilijker te gaan. Langzaam vorderde ze en stopte haar flinke milf borsten in de cups. Ze maakte met moeite de laatste haakjes vast en schikte haar borsten in de halve cups, zodat haar tepels net boven de rand uitkwamen. Ze keek met een schuin oog naar het scherm. Hierop was een reclame film te zien van de neukmachine, die ze een tijdje geleden aan den lijve ondervonden had. Ze keek om zich heen en zag een klein spiegeltje boven het fonteintje. Jammer dat ze niet meer kon zien, maar dat nodigde haar ook uit om het eerste opwindende stapje verder te zetten. Ze deed haar laarzen aan, verbond de kousen met de ingebouwde jarretel en opende de deur van de cabine. Meteen draaide de verkoper zijn hoofd naar haar toe en bekeek haar aandachtig. Dat ziet er goed uit, vinden jullie dat ook niet? vroeg hij aan een paar mannen in de zaak. Een paar heren kwamen snel aan gelopen om haar te bewonderen. Draai je eens om zei een van hen. Natuurlijk deed ze dat en de mannen genoten van haar geile verschijning. Het staat dus goed? zei ze tegen de verkoper. Wat kost deze set bij elkaar? Misschien kunnen we het daar later over hebben, want ik wil later nog wel eens met je praten over een reclame voorstelling, hier in onze bioscoop.
Ze ging terug naar de cabine, sloot de deur en deed haar zwarte jas aan. Nog even bleef ze kijken naar het scherm met de reclame film. Toen ze de deur open deed zag ze dat er niemand meer in de winkel was. Ze liep naar de kassa en zei: ik wil naar boven. Is het daar druk? De verkoper antwoordde ontkennend en zei ga maar: dames mogen gratis. Veel plezier!
Ze kwam boven bij de openslaande deuren en ging naar binnen. Ze liet haar ogen rustig wennen aan het donker en constateerde dat er slechts een man, een neger, veel jonger dan zij zelf was, in de zaal aanwezig was. Langzaam liep ze naar achteren en nam plaats op een van de grote banken. De man verliet de zaal en ze bleef alleen achter. Ze keek naar de film die op het scherm te zien was. Een knappe, blonde vrouw die op de grote en stijve pik van een donkere man zoog. Ze genoot van het beeld, kreeg het er warm van en trok vervolgens haar jas uit. Ze deed haar knieën uit elkaar en kon zo lekker spelen met haar lipjes en knopje. Plotseling ging er een blauwe lamp branden, die de zaal met zacht licht vulde zonder dat het beeld verslechterde. De man die al in de zaal zat kwam blijkbaar terug van het toilet. Ze trok haar hand niet terug van haar heerlijke bezigheid en wachtte af wat er zou gebeuren. De man ging nu ook op de lange bank achteraan zitten en keek schuin naar haar. Hij zag algauw dat ze haar jas uit had gedaan en in een hoerige outfit zat te masturberen. Hij schoof steeds een klein stukje verder naar haar op en kreeg goed zicht op alles. Ja, zei hij zachtjes, waarom zouden alleen mannen hier maar met zichzelf spelen? Glimlachend keek ze hem aan en zei: de enige man die hier is, zit overigens niet te masturberen. Nu moest de neger op zijn beurt lachen en opende de riem en rits van zijn broek. Hij haalde een gigantische grote pik te voorschijn. Mijn vrouw wist niet wat ze zag en keek er gehypnotiseerd naar. De neger zat ondertussen vlakbij haar en aarzelend stak ze haar hand er naar uit. Ze legde haar hand op de fallus en probeerde hem te omvatten. Dit lukte nauwelijks en traag bewoog ze haar hand naar de knop. De zwarte man liet zich niet onbetuigd en liet zijn hand over haar been langs haar buik omhoog naar borsten gaan. Hij streelde haar tepel zachtjes, die meteen reageerde. Snel kwam zijn andere hand naar de andere borst en begon hij eerst zacht en later harder in haar tepels te knijpen. Ze kreunde zachtjes en moedigde hem hiermee aan om nog harder te knijpen. Ondertussen trok ze traag aan zijn pik die nog harder werd. Hij kwam overeind en stak zijn grote geslacht naar voren. Ze opende haar mond en omsloot met haar lippen de glimmende eikel. Voorzichtig gleed ze verder naar beneden en voelde de eikel achter bij haar keel. Toen begon ze te zuigen. Langzaam streelde haar tong zijn machtige schacht en al snel proefde ze zijn voorvocht. Haar handen vonden zijn ballen en streelde zijn zak, ze gleed met haar vingers langs zijn naad en bereikte zijn anus. Zachtjes schuurde zij met haar nagel over de opening en stak tergend haar vinger er in. Het was genoeg voor de neger en bijna brullend spoot hij zijn sperma diep in haar keel. Hij liet zijn pik diep in haar mond zodat ze alles moest doorslikken. Ze vond het jammer dat de grote pik zo snel klaar kwam en al verslapte, want haar kutje smeekte om klaar te kunnen komen. De neger liep naar de handdoekautomaat en maakte zijn pik schoon. Daarna zwaaide hij naar haar en vertrok, haar gefrustreerd achterlatend.

Ze wilde klaar komen en begon opnieuw met haar klit en lipjes te spelen. Beneden ging de deurbel als teken dat iemand weg ging of een nieuwe klant kwam. Direct er op ging de deur open en kwam een jonge knul met twee vrienden binnen. Ze keek hen schattend aan en vroeg zich af of zij wel meerderjarig waren. Ze gingen gezamenlijk op een bank zitten en hadden blijkbaar niet door dat mijn vrouw daar in opgewonden toestand zat. De jongens begonnen druk te praten over seks en spraken bewonderend over de donkere man in de film met zijn gigantische pik, die bijna geheel in de mond van de blonde vrouw met de grote borsten verdween. Even later vroeg een van de jongens: wie van ons heeft eigenlijk het grootste neuk apparaat? Een van de anderen antwoordde dat hij dat was. Hij ging staan ritste zijn gulp open en haalde zijn pik te voorschijn. Vervolgens stonden de andere twee jongens op en deden het zelfde om de maat van de stijve lullen te vergelijken. Mijn vrouw genoot van dit schouwspel en werd steeds natter in haar kutje. De jongens bepaalden wie de grootste en ontdekte toen dat ze niet alleen waren. Eerst schrokken ze, maar toen hadden ze door dat het een vrouw alleen was. Alle drie draaiden hun hoofd om en zagen hoe ze er bij zat. Ze liepen naar haar toe met hun rechtopstaande pikken. Twee van hen gingen ieder aan een kant staan, grepen haar bij haar benen en armen vast. De derde kwam voor haar staan en zei: Je had mijn moeder kunnen zijn maar die ziet er niet zo geil uit en is het nog minder. Toen stak hij zijn pik naar voren en mijn vrouw opende haar mond. Er was weinig nodig en een paar keer stevig zuigen was genoeg om hem te laten spuiten De anderen volgden snel enkele rukken en aaien waren al voldoende om de heren klaar te laten komen. Maar ze had niet gerekend op hun jeugdige veerkracht. De eerste stond al weer klaar met een stijve paal. Dit keer wilde mijn vrouw beslist dat ze geneukt werd. Ze ging wat meer liggen op de bank en leidde de pik van de jongen naar haar kutje. De jongen liet zich voor over zakken en stootte met zijn pik een paar keer diep in haar grotje toe. Zijn vrienden lieten zich ook niet onbetuigd en begonnen met haar borsten te spelen, tot een van hen zijn fiere pik in haar mond stak. De andere melkte haar grote borsten en gaf regelmatig venijnige kneepjes in haar tepels. Toen wisselden ze af en begon alles opnieuw. Mijn vrouw had niet veel meer nodig en na de derde wisseling begon ze te kreunen en kwam heftig klaar. Wat een geile teef, zei de ene jongen en stopte zijn pik in haar soppende kutje. Hij ramde flink hard op en neer, wisselde opnieuw met zijn vriend, die het van hem overnam totdat ze opnieuw in haar klaar kwamen. Ze stopten alles weer in hun broek en verdwenen zonder een woord te zeggen. Mijn vrouw bleef tevreden achter en ging zich wat opfrissen in een van de privécabines.

Daarna liep ze terug naar de zaal en verdiepte ze zich in de film. De film wond haar op en al snel begon ze met zich zelf te spelen. Ze streelde haar borsten en tussen haar benen. Beneden ging de deurverklikker een paar keer en even later hoorde ze op de overloop een paar mannen voeten en het getik van hoge hakken. Even later ging de deur open en een stel van middelbare leeftijd kwam binnen. Ze hadden een grote tas bij zich. Hij was gewoon gekleed en zij had een lange leren jas aan en hoge zwarte laarzen met flinke hakken. Ze gingen schuin voor haar zitten. Volgens mij is het niet druk, zei de man tegen de vrouw terwijl hij rond keek. Toen zag hij mijn vrouw zitten en zei hij tegen zijn vrouw: We hebben geloof ik geil gezelschap. Doe je jas maar uit. In het licht van de filmbeelden zag mijn vrouw een rijpe dame gekleed met een open beha, die alleen met bandjes haar borsten bij elkaar hield. Verder had ze jarretel aan met netkousen en hoge laarzen. De man deed zijn t-shirt, broek en slip uit en trok een leren vestje aan. Daarna ging hij weer zitten. Toen zei hij tegen de vrouw: ga je even tonen aan haar en probeer of je haar kunt aanraken bij haar borsten en kut. Ze naderde mijn vrouw en ging naast haar zitten. Ze begon te praten over de film en of ze hier vaker kwam. Ondertussen raakte haar hand voorzichtig haar been aan en ging vervolgens omhoog. Ze kwam aam aan het bord van haar kous en schoof verder tot ze haar lipjes kon aan raken. Mijn vrouw reageerde niet en wachtte af wat er verder zou gebeuren. Voorzichtig spreidde de vrouw haar lipjes open stak er eerst een vinger in vervolgens twee, daarna drie en vingerde haar kort om vervolgens haar natte vingers langs de clitoris te bewegen. Ze klopte op haar benen en greep vervolgens de borsten van mijn vrouw beet. Ze draaide aan haar tepels en liet de borsten flink klotsen. Daarna liep ze terug naar haar man en vertelde hem alles wat ze gedaan had. De pik van de man groeide van haar verhaal en hij stond op van zijn plaats om vervolgens naar mijn vrouw te lopen. Daar stond hij in volle glorie met een grote, dikke en keiharde pik voor haar gezicht. Meteen greep mijn vrouw met haar hand zijn geslacht vast en bracht het naar mond voor een stevig pijpbeurt. De vrouw liet zich niet onbetuigd en liep naar de achterkant om de borsten van mijn vrouw te masseren. De man kreunde en trok zijn pik terug, want hij wilde nog niet klaar spuiten. Kom hier, sletje, zei hij tegen zijn vrouw: lik haar kutje en maak haar klaar. Vol overgave ging ze er tegen aan en even later kwam mijn vrouw kreunend klaar. De man kwam naar voren en zei: nu gaan jullie verder met mijn pik. Ieder aan een kant en speel ondertussen met de borsten van elkaar. Het duurde niet lang of de man spoot tussen hen in klaar. Ga maar naar de gang sletjes en maak je maar schoon bij een kraantje, zei hij. Ze verlieten samen de filmzaal en maakten elkaar schoon in een van de filmcabines. Daarna liepen ze hand in hand terug naar de zaal. Hier had de man ondertussen een voorbinddildo klaar gelegd en deed hem voor bij mijn vrouw. Toen hij de riem tussen haar benen door haalde stopte hij snel iets tussen haar schaamlippen. Ze voelde het nauwelijks, maar later zou ze zich het herinneren. Zijn eigen vrouw duwde hij achterover op de bank, zodat haar geschoren kutje goed bereikbaar was. Hij duwde mijn vrouw naar voren en leidde de dikke dildo tussen de schaamlippen door naar binnen. Zo, neuk mijn geile slet klaar. Mijn vrouw begon voorzichtig heen en weer te gaan met haar heupen, maar de man vond het niet goed en hard genoeg gaan. Ik zal je wel leren hoe je iemand neukt, zei hij en ging achter haar staan. Zijn halfharde pik stak hij tussen haar benen en hij duwde met zijn lichaam tegen haar heupen aan. Vervolgens pakte hij haar beet bij haar heupen en gaf zo het ritme aan van de stoten. Al snel had ze het te pakken en liet hij haar los om te genieten van het schouwspel. Plotseling voelde mijn vrouw een felle trilling in haar kutje en begreep ze wat de man er ingestopt had. Ze werd er ontzettend opgewonden van en reageerde door extra hard te stoten. De vrouw onder haar begon te kreunen, maar mijn vrouw kon door de trillingen niet goed het ritme volhouden. Beiden hijgden en kreunden, maar kwamen niet klaar. Toen gaf de man opdracht om te stoppen en van elkaar af te gaan. Mijn vrouw stond te trillen op haar benen en nu ze niet meer hoefde na te denken om te stoten, kwam ze snel en fel klaar. Toen kreeg ze een grote vibrator in haar hand geduwd om de slet verder klaar te maken. Ze spreidde de lippen tussen haar benen en bewoog de vibrator langs de binnenkant van haar lust spleet. Langzaam bewoog ze hem naar de clitoris en liet hem op volle kracht zijn werk doen. De vrouw kreunde zachtjes Nog even ging ze rond, toen liet ze de machine in de lustgrot zakken, speelde daar even rondjesdraaiend verder. Toen weer naar de klit en toen ze bijna kwam weer de diepte in. Terug naar de heerlijke knop, weer terug naar beneden, maar eerst door naar het sterretje van haar kont en toen weer terug naar de clitoris. De vrouw explodeerde zowat en gilde toen ze klaar kwam. Hijgend viel ze in de armen van haar man. Daarna kleedden ze zich aan, kusten mijn vrouw en lieten haar weer alleen achter bij de film.
Mijn vrouw zat onderuit gezakt uit te hijgen en merkte dat ze de voorbinddildo nog om had. Leuk cadeautje, dacht ze. Daar kan ik vast nog wat mee. Ze deed hem af, fatsoeneerde haar kleding en installeerde zich achter in de hoek op de bank. Zo had ze een goed overzicht op de zaal. Langzamerhand begon het wat drukker te worden in de bioscoop en raakten de meeste banken vol. Natuurlijk trok ze steeds weer nieuwsgierige blikken, maar geen van de mannen zocht toenadering. Ze trok daarom haar borsten wat verder uit de cups van haar pakje, schoof wat verder naar voren met haar billen en spreidde haar benen een stukje. Vervolgens pakte ze de voorbinddildo en begon hiermee haar kutje te bewerken. Natuurlijk was dit een signaal voor de mannen in de bioscoop en enkelen kwamen om haar heen staan. Weldra volgde een paar anderen. Er werden enkele pikken uit de broek te voorschijn gehaald, die flink hard gemaakt werden. Een vriendelijke neger boog zich naar voren en begon haar borsten te strelen. Haar tepels reageerden meteen. Ze legde de dildo naast haar neer en pakte zijn grote zwarte pik stevig beet. Toen begon ze er aan te trekken en even later had de pik een lengte van ongeveer 20 cm bereikt. Geil likte ze haar lippen af en stak hem even in haar mond. De handen van de neger waren ondertussen gezakt naar haar schaamstreek en begonnen haar te vingeren. Ze werd bloedgeil, ging staan en haalde zijn vingers tussen haar benen vandaan. Ze leidde zijn hand naar de dichtstbijzijnde pik en legde hem daarop. Hij aaide de pik even, maar ging daarmee niet verder. Hij pakte haar op alsof ze een veertje was en legde haar met haar buik over de rugleuning. Hij ging achter haar staan en duwde in een stoot de twintig centimeter lange en keiharde pik bij haar naar binnen. Zij kreunde en duwde haar kont naar achteren. Voor ging een oudere man staan haalde zijn niet zo grote apparaat te voorschijn en staak het tussen haar lippen. Meteen begon ze er op te zuigen. Links en rechts kwamen steeds meer mannen staan. De brutaalsten grepen haar grote slingerende borsten en trokken stevig aan haar tepels, zodat ze de slingering stevig dempten en de tepels steeds verder uitgerekt werden. De voorste man kwam al gauw klaar en spoot diep in haar mond. Nauwelijks had hij zijn pik weggetrokken of er werd al een nieuwe in gestampt. De neger stootte ondertussen rustig verder en mijn vrouw begon steeds geiler te kijken. Met haar vrije handen had ze ondertussen twee stijve penissen gegrepen en begon er aan te trekken. Ze begon gedempt te kreunen door de pik aan haar mond. Toen begon de neger te spuiten en de man in haar mond kwam ook. Ze duwde hem naar buiten en terwijl ze de twee penissen heftig aftrok, kwam ze bijna brullend klaar. Een paar mannen pakten haar op en legden haar met gespreide benen op de bank. Er werd opnieuw een pik in haar kutje gestoken en een in haar mond. Ondertussen graaide ze naar iedere lul die ze maar in haar buurt zag om er stevig mee te spelen. De een kwam klaar en de volgende kwam er gelijk weer in. In een uur tijd verwerkte ze nog veertien mannen. Haar kutje stond in brand toen er niemand meer iets in stak. Gauw ging ze naar een filmcabine en met een doekje en koud water koelde ze haar lipjes af. Toen ze in de bioscoop kwam was er niemand meer. Ze fatsoeneerde haar kleding zodat ze weer naar huis kon gaan. Even later liep ze de trap af en wilde de verkoper groeten. Deze hield haar echter aan en zei volgens mij heb je nog iets van ons aan. Oh ja, antwoordde ze, maar jij wilde mij nog even spreken over de prijs. Nou, zei hij, ik wilde vragen of jij op een avond hier de neukmachine wil demonstreren. We willen namelijk een avond voor belangstellenden voor deze machine houden, om te kijken of ze te verkopen zijn. Wij zorgen voor publiek, hapje, drankje en film om in de stemming te komen en dan kom jij een praatje houden over de geneugten en mogelijkheden. Natuurlijk volgt er dan een demonstratie van jou, hoe lekker je klaar kunt komen met zo’n machine en starten we daarna met de verkoop. Misschien wil je nog wel het nodige oefenen om je voor te bereiden, daar is allemaal over te praten. Heb je interesse? Haar antwoord was eenvoudig: Ja, maar nu even niet. Neem dan je pakje maar mee, sprak de verkoper. Misschien kunnen we over een week of zo even alles doornemen?


Aantal keer bekeken: 19132
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online