Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaal van Kim 1.

U leest om dit moment het verhaal Verhaal van Kim 1 gepost door Kim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kim
Gepost op: 2009-4-17

Verhaal:

Verhaal van Kim 1
Verhaal van Kim 1

Ik sta onder de douche, m’n ogen dicht, ik geniet van het warme water over m’n hoofd en over m’n lichaam. Opeens voel ik twee handen op m’n lijf, ik schrik niet, weet dat jij het bent.
De handen vinden hun weg en ik geniet ervan, opeens wordt m’n hoofd zachtjes naar beneden geduwd en rustig zak ik op mijn knieën en doe hetgeen wat van me verlangd word, ik heb hier geen hekel aan, voel me machtig want ik weet precies wat ik kan en mag doen.Mijn hoofd wordt weer langzaam omhoog getrokken en ik word ruw tegen de muur geduwd, lekker koud want ondertussen ben en heb ik het snikheet. Onze monden en lichamen vinden elkaar, je tilt m’n been op en ik voel je harde paal naar binnen glijden. Het is heerlijk en ik wil nog maar één ding, nee ik wil het nog niet…ik maak me los en draai me om, m’n favoriete standje, ik buk voorover, hier wacht ik op, terwijl jij mij stevig neukt vinden doen mijn vingers hun werk. Nu mag het komen, het lijkt wel of ik ontplof, gelijktijdig komen we klaar. Ik draai me om en doe m’n ogen open…hè je bent er niet, niemand……… heb ik het gedroomd? Nog nagenietend droog ik me af, doe m’n badjas aan en loop naar m’n kamer, in de gang zie ik natte voetstappen in de richting van jouw kamer, ik glimlach………



Aantal keer bekeken: 14275
Waardering: 6.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online