Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaal van Kim 2.

U leest om dit moment het verhaal Verhaal van Kim 2 gepost door Kim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kim
Gepost op: 2009-4-17

Verhaal:

Verhaal van Kim 2
Verhaal van Kim 2

Langzaam word ik wakker, ik kijk op m’n wekker, gelukkig zondag ik hoef er niet uit. Ik doezel nog wat na, lig lekker. Een hand glijdt over m’n buik en draait rondjes rond m’n navel mmm ik kronkel want op bepaalde plekjes kan ik daar niet tegen. De hand glijdt zachtjes naar boven, de vingers draaien rondjes rond m’n tepels, twee handen strelen m’n borsten en de vingers trekken zachtjes aan m’n tepels en precies op het punt dat het pijn gaat doen laten ze los. Ik voel een kriebel in m’n onderbuik, de handen omsluiten m’n borsten en glijden dan over m’n buik naar beneden. Plagend trekken de vingers aan het kleine streepje schaamhaar en glijden dan tussen m’n benen. Ze voelen hoe nat ik ondertussen ben geworden maar glijden er weer uit, opeens voel ik dat er iets kouds en hards in me komt, ik schrik ervan zo koud, maar het voelt zo heerlijk en het wordt nog fijner want ik voel iets trillen in me. Dan glijdt het weer uit naar boven langs m’n klit en ik sidder en kreun zacht, zo gaat het nog even door er in en er weer uit en ondertussen ben ik kletsnat. Ik voel een orgasme in me opwellen en voor ik het kan tegenhouden komt het al. Ik kreun en m’n hele lijf konkelt m’n heupen schieten omhoog , schokkend kom ik klaar mmmmmmmmmm een warm gevoel stroomt door me heen.
Nog naschokkend leg ik tarzan op m’n nachtkastje en draai me om om nog even na te doezelen…. morgen weer…..mmmmmmm.

Aantal keer bekeken: 6538
Waardering: 5.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online