Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verkeerde broertje ...

U leest om dit moment het verhaal Verkeerde broertje .. gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2011-1-1

Verhaal:

Verkeerde broertje ..
Op een zaterdagmiddag liep ik in de stad met mijn moeder en broertje van 8. We liepen een paar winkels in, en weer uit. Op een gegeven moment zei mijn moeder dat ze even in een winkel wat ging kijken, en ik ging naar de frietzaak met mijn broertje. Ik bestelde 2 friet, en we gingen zitten. Mijn broertje zei dat hij even op de speelplaats wou spelen, ik vond het goed. Hij liep erheen en ik bleef wachten. Na een minuutje werd ik geroepen, ons friet was klaar. Ik pakte het aan en liep naar de speelplaats, waar mijn broertje speelde. Ik keek naar de schommel en zag iemand met dezelfde jas als mijn broertje, dus ik dacht dat het hem was. Ik liep naar de schommels toe, en ging met mijn arm over het jongetje heen en gaf hem een frietzak, ik dacht overigens dat he mijn broertje was. Het jongetje pakte het aan en at ervan. Ik ging zitten, en na 10 minuten was ik klaar. Toen kwam mijn broertje naar me toe gerend, en vroeg waar zijn friet was. Ik keek hem verward aan, en keek naar de schommel waar het jongetje nog steeds zijn friet aan het eten was. Ik keek raar op, en toen pas wist ik dat ik een fout had gemaakt. Oeps ..

Aantal keer bekeken: 4139
Waardering: 7.51 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online