Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verkracht op de camping.

U leest om dit moment het verhaal Verkracht op de camping gepost door Lilianne. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Lilianne
Gepost op: 2011-4-5

Verhaal:

Verkracht op de camping
Het verhaal gaat over een vriendin van mij.

Ze zat lekker te zonnen bij het zwembad, toen het opeens begon te spetteren. Ze trok haar bikinitopje en broekje uit en een mini rokje plus, een blouse aan. Ze liep snel naar de tent toen het pijpenstelen begon te regenen. Ze ging schuilen in de douchehokken die een paar veldjes bij haat tent weg stonden. Ze dacht ik kan wel even douchen en dat ging ze ook doen. Ze stond naakt onder de douche toen ze geklop en gedreun op de deur hoorde. Wie is daar zij ze. De deur ging plots van het slot af en een man kwam binne. Hij was ook naakt en zijn paal stond stijf overeind. Hij raakte haar aan, zij begon te gillen. gelijk kreeg ze een harde klap in haar gezicht. Haar hoofd bonkte en ze proefde bloed. Ze viel neer op de grond. Toen ze weer wakker werd lach ze op de grond met nog 2 mannen om haar heen en 1 man lag boven op haar met zijn paal diep in haar kut. Ze had niets gemerkt van alles wat er gebeurt was, maar ze voelde pijn, in haar buik en haar kutje was opgerekt. Hoe lang hij haar nu als aan het neuken was wist ze niet. Toen kwam een andere man naar haar toe en douwde een harde lul in haar mond. Ze kokhalste en ging over haar nek. Doordat de pik er zo ver werd in gestopt. Na een kwartier ging de pik uit haar kutje en werd ze omgedraait. Ondertussen werd haar lichaam besproeit met sperma. Toen werd zijn lul nog eens heel hard in haar kontje gedouwt. ze schreeuwde. Toen klopte er iemand op de deur. schatje ben jij dat ? Klonk het. De mannen keken elkaar verschrikt aan. Het was mijn vriend. Hij kreeg de deur niet open en klom via een andere douche over het muurtje heen. Hij sloeg de mannen nok-out. Hij tilde me op, en zijn gelijk naar huis gereden.

Thuis is ze nog naar de dokter geweest en het bleek dat ze ook nog SOA had !

Wat een pech

Aantal keer bekeken: 13717
Waardering: 1.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online