Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verkracht.

U leest om dit moment het verhaal Verkracht gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-2-14

Verhaal:

Verkracht
Zondag 2 december 2008,

Het is weer eens zo'n typische winterse dag. Een donker grijze lucht, koud en regenachtig. Natalie een prachtige jonge vlotte meid met blond haar, azuur blauwe ogen en een mooi hoofdje was verveeld. Het regende weer. En op zulke dagen had ze nooit wat te doen. "Wat zal ik nou eens gaan doen", vroeg ze zichzelf af. "Ha ik heb het, ik ga eens een lekker warm bad nemen". Ze holde naar boven en stapte de badkamer in, draaide de warme kraan open en begon zich toen vluchtig uit te kleden. Toen ze uitgekleed was bleef ze voor een paar seconden voor de spiegel staan. Trots kijkend naar haar mooi gevormde lichaam. Ze wou net het bad instappen toen ze ineens gebonk op de badkamer deur hoorde. Ze schrok en griste haar badjas van de kapstok. "Wie is daar?" riep ze. "Schat ik ben het" hoorde ze een vertrouwde stem terug roepen. "Oh jij bent het pa." Ze zuchte diep en deed de deur open. "Wat is er?" vroeg ze met een half opgeluchte en half boze blik. "Oh sorry ik wist niet dat je in bad zou gaan" zij haar vader. "Maar goed dat doet er niet toe." "Je moeder en ik gaan even cadeautjes voor pakjesavond halen we proberen om over een paar uur weer thuis te zijn oke?" Natalie knikte goed keurend en haar vader kuste haar op haar wang en verliet snel de badkamer om weg te gaan. "Tot straks" riepen haar ouders in koor en deden de deur achter zich dicht. Eindelijk rust dacht ze bij zichzelf. Ze trok haar badjas uit en liet zich langzaam in het bad zakken. Een half uurtje later was ze klaar met badderen en begon zichzelf af te drogen. Ze had geen zin om haar badjas aan te doen en haar ouders waren er toch niet, dus liep ze naakt naar haar kamer om zich daar weer aan te kleden. Eenmaal aangekleed kwam ze haar kamer uit en liep naar de keuken toe om een zakje chips te pakken. Ineens werd ze van achteren bij haar keel vastgepakt. En werd er een lapje stof met een verdovings middel op haar mond geduwd.
Natalie had geen tijd om te gillen en kon ook niemand zien. Maar voordat ze buiten bewust zijn was hoorde ze een stem in haar oor fluisteren "wij gaan plezier met jou maken maar jij zal het niet prettig vinden." Ze kwam weer bij zittend op een vloer het was nu drie uur later. Ze wist niet waar ze was het was te donker in de ruimte om ook maar iets te zien maar een ding wist ze wel. Ze was niet thuis meer. Ze begon in paniek te raken en wou gaan schreeuwen, maar ze kon niet vanwege de angst en de adrealine dat door haar aderen gierde. Plotseling hoorde ze stemmen die haar verdacht bekend voorkwamen. Maar voordat ze kon bedenken waar ze die stemmen van kenden flikkerden er fel gekleurde TL lampen aan en sloeg er een deur open. Er stapten vier mannen binnen met een grote grijns op hun gezicht binnen. En liepen op haar af. Ze wou weg rennen weg van deze enge en vieze plek totdat ze merkte dat ze vastgeketent was en geen kant op kon. de mannen kwamen dichter bij en nu herkende ze twee van hen. Het waren twee oude klasgenoten die altijd gepest waren in haar klas. Een van zei met een zware stem "hallo Natalie". "Ken je me nog vast wel he"? "Je vond mij altijd zo leuk om te pesten dus ik verwacht niet dat je mij snel zult vergeten." "Zeg wat!" schreeuwde de man, wat was mijn naam ook alweer? Oh ja ik weet het alweer. Jankende Jantje was het toch? Vroeg de man sarcastisch. Natalie was doodsbang en begon te huilen terwijl ze haar hart in haar keel kon horen bonzen. De mannen begonnen te lachen. Nu kwam er een andere man hij kwam vlak voor haar staan knielde neer en legde zijn hand op haar mooie in stof gehulde borst. Nu begon ze nog harder te huilen en kon alleen een zachte onhoorbare "nee" uitbrengen. De man grijnsde en fluisterde in haar oor Pieter klein pik gaat je niks doen hoor. Ik wil je alleen maar even laten voelen hoe het vroeger voor mij was om vernederd te worden. Pieter zei tegen de andere mannen dat ze het speelgoed maar eens moesten gaan halen en de twee verlieten de kamer. Pieter en Jan waren nu aan het fluisteren en Natalie kon niet horen wat ze zeiden. De twee andere mannen waren weer snel terug een van hen had een doos bij zich en de ander reed een rij bare tafel met riemen naar binnen. Natalie zat nog steeds te snikken en wist wat ze met haar gingen doen. Pieter en Jan die gestopt waren met fluisteren kwamen nu naar haar toe en maakten haar kettingen los. Ze pakten haar stevig aan haar armen en trokken haar wild omhoog. Ze namen haar mee naar de tafel en legden haar er met zen vieren ruig op. Ze probeerde wel tegen te stribbelen maar wat kon ze nou doen tegen vier mannen. Nu bonden ze haar armen en benen gespreid vast aan de riemen die aan de tafel gemonteerd zaten. Ze kon niet meer bewegen en nog steeds had ze niet de moed om ook maar iets te zeggen. De vier mannen stonden nu om haar heen en grijnsde naar mekaar en Jan zei toen tegen Pieter "ze is eigenlijk te mooi om te verkrachten, niet waar Pieter?". Pieter keek Jan aan en zei toen met een lach "nee eigenlijk helemaal niet zulk soort sletten zijn er gewoon om hard geneukt te worden". Nu begonnen ze allemaal te lachen terwijl ik weerloos op de tafel lag. Ze stopten ineens met lachen en zeiden "jongens nu het serieuze werk" en begonnen zich uit te kleden. Pieter was ongelooflijk dik en zag er vies uit maar hij was niet meer zoals vroeger hij had nu een ongelooflijke lange en dikke penis het was enorm ze kon haar ogen niet geloven. Zo'n enorm geval had ze nog nooit gezien en toch had ze al een aardig handje vol vriendjes gehad.
Terwijl ze nog steeds naar dat enorme ding van Pieter aan het kijken was voelde ze ineens een verschrikkelijke pijn in haar borsten. "Hmmm ze heeft heerlijke tieten" zei Jan tegen de rest en begon nog harder te knijpen. Natalie die net was gestopt met snikken begon nu te janken en schreeuwen tegelijk. "Ik denk dat het cup D is" zei Jan die nog steeds hard in Natalie's tieten kneep. Hmmm das niet verkeerd voor een meisje van 18 zeiden de andere mannen die nu allemaal een stijve hadden. Jan stopte met knijpen, liep naar de doos en bracht het bij de tafel. "Nou eens even kijken" zei hij. "Ah hier heb ik het en pakte een schaar uit de doos die hij vervolgens aan Pieter gaf. Pieter begon nu af te tellen van vijf tot nul en bij nul knipte hij alle kleren van Natalie's lijf af. Ze was nu poedelnaakt. "Oke let's party" riepen de mannen. Pieter begon nu Natalie's borsten te kneden terwijl een van de andere mannen een mega dildo uit de doos haalde. Natalie die nu haast geen gevoel meer in haar borsten had zag die mega dildo en kon nu ineens wel schreeuwen "nee!!" "nee!!" schreeuwde ze en begon wild te bewegen maar ze kwam niet los. "Niet zo stout doen liefje" zei Jan "het komt allemaal goed". Maar omdat je zo stout was zullen we geen glijmiddel gebruiken zei pieter op een kwaadaardige toon. Toen ging het gebeuren de man duwde de kop van de dildo tegen haar kutje aan en propte het er toen in een beweging erin. NEEEE!! au au!! schreeuwde ze. De man luisterde niet naar haar gejammer en begon nu zelf harder heen er weer te gaan met het enorme geval. Pieter werd het kijken beu en ging met zen knieen op de tafel zitten met zen lul boven Natalie's hoofd. Hij bracht zen lul dichter bij haar mond en zei tegen haar dat ze hem moest pijpen ze deed braaf wat hij zei omdat ze er zo snel mogelijk vanaf wou zijn. Jan zei tegen de man dat hij de dildo eruit moest halen omdat hij haar lekker een keiharde beurt wilde geven. De man deed dat en jan ging nu tussen de weid gespreide benen van Natalie staan en stoote toen ineens in een lange haal zijn pik in haar kutje. Natalie voelde niet veel omdat jan's lul kleiner was dan de dildo. Nu moest ze om de beurten iedereen drie keer neuken en pijpen. Daarna waren de mannen moe en ruste voor een uur daarna maakten ze haar los en lieten haar daar naakt midden op de vloer staan. nu kwam er een achter haar en een voor haar staan en begonnen haar samen tegelijkertijd te neuken. Haar kontje bloede nadat Pieter haar anaal had genomen. nu hadden ze allemaal een keer anaal en een keer vaginaal gedaan en gingen toen naar bed. de volgende dag was niet veel beter ze neukten haar de hele dag en als de mannen moe waren stopten ze dildo's in haar kont en kut. dit ging een week lang zo door.
daarna namen ze haar mee in een busje en goeide haar bewusteloos in het bos.


Sorry mensen als het niet goed was. dit is men 1ste verhaal. maar ik verzeker jullie dat de andere beter zullen zijn.



Aantal keer bekeken: 21854
Waardering: 6.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online