Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verliefd door Eefje.

U leest om dit moment het verhaal Verliefd door Eefje gepost door Eefje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Eefje
Gepost op: 2009-6-19

Verhaal:

Verliefd door Eefje
'Ik kan het niet geloven, ik dacht dat hij me echt niet zag zitten!', koert Michelle, mijn beste vriendin. Ze kan echt niet stoppen met praten over Tom, haar nieuwe vriendje. 'Bedankt nu voel ik me nóg slechter, waarom kan ik niet knap zijn?!', snauw ik naar haar. Michelle is veel knapper als ik. Zij krijgt altijd alle aandacht van de jongens, en ik? Ik krijg niks. 'Kijk, misschien is dat iets voor jouw.', zegt ze terwijl ze in de richting van een knappe jongen wijst. 'Ja, hij is zo leuk.', zeg ik blij. 'Die jongen? Dat is Marino.', zegt een jongen van mijn klas. Marino, wat een mooie naam. Marino en Eefje, dat klinkt wel. De hele les kan ik mijn aandacht niet bij de les houden. Na school ga ik op netlog. Zoals gewoonlijk kijk ik bij mijn logs om te kijken wie op mijn profiel is geweest. Opeens zie ik tussen de personen 'Marino' staan. Mijn hart gaat wild tekeer en ik klik op zijn naam. 'Ja dat is hem!', schreeuw ik. Ik bekijk al zijn foto's, hoe meer ik er zie, hoe meer ik voor hem begin te voelen. De volgende dag vertel ik mijn vriendin dat ik gek ben van Marino. 'Maar dat is geweldig! Je hoeft alleen maar tegen hem te zeggen dat je gek van hem bent, misschien ziet hij iets in jouw.', zegt Michelle met een big smile. Soms snap ik Michelle écht niet. Ik snap niet hoe ze zomaar op een jongen kan afstappen om te zeggen :'heej lekker ding, wil je met me uit?' Maar ik ben zo niet. 'Ben je gek?', roep ik uit. 'Stel dat hij niks in mij ziet, dan verteld hij het tegen heel de school.' Michelle zwijgt even. Ze weet waarschijnlijk niks meer te zeggen. De volgende avond ben ik het zat. Ik kan echt niet meer leven zo. Het gevoel dat je zo verliefd op iemand bent terwijl je wéét dat hij toch nooit iets in jouw zou zien, dat is het allerergste gevoel dat er bestaat. Op msn zeg ik tegen Michelle dat ik zelfmoord wil plegen. Michelle doet heel mystrieus. Michelle ; Ik weet toch iets wat jij niet weet. Ik word nieuwsgierig en begin de hele tijd vragen te stellen. Michelle ; Ik heb tegen Marino gezegd dat je gek van hem bent. Ik ; JE HEBT WAT?! IK DACHT DAT IK JE KON VERTROUWEN! Ik ben echt boos op Michelle, als je je eigen beste vriendin nog niet kan vertrouwen, wie dan wel? Michelle ; Het spijt me, maar ik vond het zo erg voor je. En nu al zeker dat je zelfmoord wilde plegen, ik heb een mail naar hem gestuurd en zijn antwoord is ; Ja dat meisje heb ik al eens op school gezien, ze is zo heet. Mijn hart gaat wild tekeer bij het lezen van haar bericht. Ik ; Echt waar? Je houdt me voor de gek! Michelle ; Nee echt niet, ik zweer het. Ik begin te huilen, omdat ik zo gelukkig ben. Ik blijf huilen en huilen, ik kan gewoon niet meer stoppen. Ik dacht dat échte liefde alleen in sprookjes bestonden. Maar ik heb denk ik het tegendeel bewezen. Die nacht kan ik helemaal niet slapen, ik lich te draaien en te keren en ik zie elk uur van de klok. De volgende morgen heb ik buikpijn, ik denk van de zenuwen. Ik heb schrik dat Marino vandaag op me af zou lopen. Ik ben namelijk héél zenuwachtig en ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik krijg niks binnen van de misselijkheid. Vandaag heb ik examen van Frans. Ik ga mij echt niet kunnen concentreren denk ik. Ik ga alleen maar aan Marino denken. Tijdens de examen krijg ik een felle steek in mijn buik. Ik begin te kreunen waarop de kinderen van mijn klas beginnen te lachen. 'Jongens, dit doet echt pijn.', zeg ik zacht. Een paar jongens blijven lachen, maar een paar van mijn vriendinnen merken dat het echt is. Ze roepen de juffrouw. 'Ga maar naar het secretariaat. Dan kan je een pilletje gaan halen.', zegt mevrouw Biesmans. Ik sta op maar val direct op de grond. Ik val met mijn hoofd tegen de punt van een bank aan, direct word alles zwart. Ik herken nog een paar stemmen. 'EEFJE!', hoor ik Lisse nog roepen. Daarna herinner ik niks meer. Even later hoor ik een paar stemmen in de verte praten. Ik open mijn ogen, wazig zie ik een persoon die voorover gebogen boven me hangt. Ik herken de ogen. Het is, het is. Niet nadenken Eefje, dat doet pijn. Ik doe mijn ogen terug dicht en dan terug open. Ik zie al veel helderder. Ik kan herkennen wie degene is die boven me hangt. Het is MARINO! Ik begin te glimlachen. 'Gelukkig je bent weer bij.', zegt hij zacht en hij geeft me een glas water. Mijn hart gaat snel op en neer, even krijg ik het gevoel dat ik weer ga flauwvallen. Maar ik hou mezelf tegen, ik moet wakker blijven voor Marino. Hij buigt zich voorover. Nu gaat het komen, het moment waar ik al mijn hele leven op wacht, denk ik. Ik sluit mijn ogen en we kussen. We kussen lang. Vandaag ben ik het gelukkigste meisje van de hele wereld.

Aantal keer bekeken: 2100
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online