Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verliefd op de vriend van je broer.

U leest om dit moment het verhaal Verliefd op de vriend van je broer gepost door MKR. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: MKR
Gepost op: 2009-6-23

Verhaal:

Verliefd op de vriend van je broer
Lisaaaa. Kom nou eens beneden roept moeder. Jaaa ik ben bijna klaar. Ze loopt haar kamer deur uit en wil de badkamer in lopen om haar haren te kamen. Ze schrikt het is niet haar broer Mark die ze in de badkamer ziet staan maar Wesley een goede vriend van zijn broer. Wesley ziet Lisa staan en roept: Hee Kleintje. Waar op Lisa antwoord: Zo hé stoer ben je nou hoor.
Ze beginnen te lachen. Wesley is klaar met gel in zen haren doen en loopt naar beneden. Gelukkig denkt Lisa hij heeft niet gezien dat ik rood werd. Ze bedenkt zich wat er zal gebeuren als hij het zou hebben gezien. Bij die gedachte begint ze haar haren te kamen en in een staart te doen. Het was immers weekend en iedere zaterdag ging ze met haar moeder mee hardlopen langs de kust. Lisaa waar blijf je nou roept haar moeder nog een keer. Wesley en Mark die zitten te wachten, die willen ook mee hardlopen. Meteen begint Lisa's hart te bonken in haar keel. Lisa rent naar beneden en vraagt of zei dan ook een vriendin mee mag nemen. Haar moeder zegt dat het mag als ze maar opschieten. Lisa belt haar beste vriendin Emy op. Hee Eem ga je mee hardlopen langs de kust. Emy vraagt wie er mee gaan. Alleen Mijn moeder Wesley Mark en Jij en Ik als je wil teminste. Ja hoor is goed ik kom er zo aan. Ding Dong de deurbel gaat en Emy staat voor de deur. Maaaam roept Lisa we kunnen vertrekken. Emy en Lisa lopen naar de auto waar Wesley en Mark al staan te wachten. Maar er is een probleem. De bijreiders stoel is helemaal smerig en daar kan niemand zitten. Dus moeten ze bij elkaar op schoot. Lisa gaat bij Emy op schoot zitten. Opeens zegt Emy je wordt een beetje zwaar kan je niet bij iemand anders zitten bijvoorbeeld bij Wesley. Lisa krijgt een knal roode kop. Euhmm... Okee als het van je mag teminste. Ja hoor. Kom maar. Bij het strand aangekomen beginnen Emy en Lisa meteen met hardlopen onder weg kletsen ze over van alles en nog wat. Ineens vraagt Emy waarom Lisa rood werdt toen ze zij dat ze maar bij wesley op schoot moest gaan zitten. Lisa stopt meteen met Joggen en gaat lopen. Omdat..Omdat ik hem wel zie zitten. Ahaa daarom werdt je rood. Emy begint te lachen en roept Lisa Hartje Wesley. Ze had niet in de gaten dat Wesley en Mark een stukje achter hun liepen en hoorde het. Wesley roept Hoezoo? Ik hartje Lisa. Oepss.. Nee niks Oeps. Waarom ga je iets roepen wat niet waar is. Lisa loopt door en gaat op een steen zitten. Emy gaat naast haar zitten en vraagt wat er aan de hand is. Nou dat weet je anders donders goed Eem. Nu kan ik het wel vergeten bij Wesley. Ooh Sorry ik dacht dat hij het niet zou horen. Nou blijkbaar heeft hij het duidelijk wel gehoord. He Lies zit er nou maar niet over in ik zorg wel dat het weer goed komt tussen jullie. Denk je dat het jou lukt vraagt Lisa? Daar zijn we toch vriendinnen voor. Ja dat is zo. Ze horen Lisa's moeder roepen: Lisa Emy komen jullie we gaan terug naar huis. Onder weg terug naar huis vraagt de Moeder van Lisa aan Wesley en Emy of ze vanavond blijven slapen. Want dan konden de moeder en de vader van lisa naar een bruiloft. Jaa leuk roept Emy. Cool roept ook Wesley. Oke mooi dat is dan geregeld. Die avond gaan ze met zen vieren een film kijken. Wesley ploft naast Lisa op de tweepersoons bank. En vraagt waarom ze vamiddag moest huilen. Lisa weet even niet wat ze zeggen moet en kijk Emy aan. Emy knikt dat ze het gewoon tegen hem moet zeggen. Euhm.. Omdat begint Lisa. Omdat ik je leuk vindt. Meteen na dat ze dat heeft gezecht voelt ze een enorme rode kleur op lopen. Ze kijkt verlegen naar de punten van haar schoenen. En dan kijkt ze omhoog, ze ziet dat Wesley ook een enorme rode kleur heeft gekregen. Oo zegt Wesley een paar minuten later. Ik moet ook wat bekennen, ik vindt jou ook best leuk. Weer krijgen ze een rode kleur. Mark zegt tegen Emy dat ze beter ff hun twee alleen moeten laten. Inderdaad zegt Emy. ze verlaten de kamer en nog geen 10 tellen later zitten Wesley en Lisa te zoenen op de bank. Even later komen Emy en Mark weer binnen met een tree drinken. Wesley en Lisa zaten tegen elkaar aan de film af te kijken. De film was afgelopen en Emy & Lisa gingen slapen. Voor dat Lisa haar kamer in ging liep ze naar de badkamer , een minuut later stond ook Wesley in de badkamer en zij dat ze er leuk uit zag in de pjama. Jij ook in je boxer zij Lisa lachend. Ze gaven mekaar nog een zoen en gingen allebei naar hun slapkamer Lisa naar haar eigen en Wesley naar die van Mark. Lisa gaat in bed liggen en Emy vraagt aan Lisa? En was het lekker? Lisa zegt ja hoor heerlijk haha. Mooi zo ik zei toch ik krijg het wel voor elkaar. Ja je had gelijk. Maar nu moeten we nog iemand voor jou vinden Eem. En met die gedachten vallen ze in slaap.




Einde.
Ik hoop dat jullie het verhaal mooi vonden dit is men eerste verhaal.

xxMKR

Aantal keer bekeken: 5146
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online