Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verliefd op je leraar (2).

U leest om dit moment het verhaal Verliefd op je leraar (2) gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2009-11-29

Verhaal:

Verliefd op je leraar (2)
Hoofdstuk 5

'Je moet naar je les,' zegt meneer van Brugge. Verwart knikt Merle ja en ze loopt het lokaal uit. Ze wordt met de minuut verliefder op meneer van Brugge.
Ze loopt naar haar les en iedereen roept 'te laat,' als ze binnenkomt.
'Ga maar een briefje halen,' zegt mevrouw Kruksma. Zuchtend loopt Merle naar de receptie en haalt een telaat-briefje. Als ze weer in de klas komt levert ze het briefje in bij mevrouw Kruksma en ploft op haar plek neer.
'Waar was je?' sist Jara.
'Uhm... Naar de winkel, alleen ik was de tijd vergeten,' mompelt Merle terug.
'Goeie smoes,' lacht Jara en ze geeft Merle een knipoog.
'Is geen smoes,' zegt Merle bijna zohard als de lerares het kan verstaan.
'Mag ik en de klas meegenieten van jullie gesprek?' vraagt mevrouw Kruksma.
'Uhm, nee, liever niet... Mevrouw,' mompelt Jara met een rood hoofd. Als mevrouw Kruksma even niet kijkt steekt Merle haar middelvinger naar de lerares op en de hele klas begint te lachen. Mevrouw Kruksma draait zich verbaast om.
'Heb ik iets verkeerds aan?' vraagt ze boos.
'Nee,' mompelt de klas maar als ze zich weer omdraait, grijnst de hele klas naar Merle en Jara.
Als de bel van de grote pauze gaat, is Merle als eerste de klas uit. Ze rent naar het lokaal waar meneer van Brugge zit.
Aangekomen duwt Merle de deur met een klap open.
'Ik heb je gemist,' zegt Merle als ze binnenkomt.
'Ik jou ook,' zegt meneer van Brugge en ze zoenen weer.
'Niet te geloven dat ik ooit verliefd zou worden op mijn leerling,' antwoord meneer van Brugge en als ze weer zoenen, steekt hij zijn tong in Merles mond.
'Niet te geloven dat ik ooit verliefd zou worden op mijn leraar,' zegt Merle terug en ze voelt dat zijn hand op haar borsten liggen.
Nu is het Merles beurt. Ze trekt haar t-shirt uit en laat meneer van Brugge haar BH bandje los maken.
Opeens stopt meneer van Brugge.
'Sorry,' zegt hij, 'ik mag dit niet bij leerlingen doen.'
'Maar ik ben een uitzondering,' zegt Merle poeslief.
Meneer van Brugge glimlacht en zoent haar, maar hij trekt Merles t-shirt over haar hoofd. 'En je mag mij bij mijn voornaam noemen: Marc. Maar alleen jij, jij bent een uitzondering,' zegt hij en hij glimlacht weer naar Merle. Hij laat Merle vertrekken als de bel gaat en zucht als hij alleen in het lokaal staat.

Hoofdstuk 6

Uit school loopt Merle huppelend als een lammetje naar haar kamer. Ze heeft afgesproken met Marc in het park, en dan gaan ze uitgebreid zoenen, want buitensschooltijd mag dat wel.
Het maakt Merle niks uit dat zij nog maar vijftien is, en hij al tweeëntwintig.
Merle maakt zich op voor haar date en dan fietst ze fluitend naar het park. Marc is er nog nietm, zo te zien. Met een zucht ploft Merle op het parkbankje neer en besluit daar op Marc te wachten. Na een paar minuten ziet ze Marc aankomen.
'Hey honey!' roept hij en als hij aankomt, geeft hij haar een zoen.
'Heb je gemist, in die paar uur tijd,' grijnst Marc en hij komt naast Merle zitten.
'Je moet deze date niet doorvertellen, hoor, ook niet aan je beste vriendin. Straks wordt ik nog aangegeven op pedofieliteit. Dat moeten we niet hebben, maar ze hebben toch geen bewijs want het is niet zo, toch?' zegt Marc. Merle schrikt een beetje bij deze woorden.
'Je moet niet schrikken. Ik hou van jou,' zegt Marc daarna gauw. En ze zoenen weer. Net op dat moment komt Jara het park binnen. Met haar hond loopt ze fluitend over de paden. Als ze Merle en meneer van Brugge ziet, schrikt ze zich dood.
'Merle!' gilt Jara en ze rent naar het zoenende stel toe.
Merle schrikt als ze merkt dat Jara gezien heeft dat ze zaten te zoenen.
'Rustig, we zijn verliefd,' zegt Merle en het is duidelijk dat Marc ook schrikt.
'Je vriendin is ook mijn vriendin,' antwoord Marc en hij kijkt Merle verliefd aan.
'Je bent vijftien verdomme! En hij, hij is... hij is 22!' Jara huilt bijna. Dit had ze niet verwacht....

Hoofdstuk 7

Na Jara's geschrokkenheid is de verliefdheid niet zo heel close meer. Merle zucht als ze op haar rooster kijkt en ze weer Frans heeft.

Op school, tijdens het Franse uur denkt Merle nieteens meer elke minuut aan Marc. Misschien begint de verliefdheid op te raken. Merle hoopt aan de ene kant van wel, en de andere kant juist niet. Niet omdat Marc zo ontzettend lief is, en hij kan ongelofelijk goed kussen. Wel omdat ze dan weer meer aandacht voor Jara heeft, en Jara niet zo meer schrikt. Jara is vast bezorgt om haar.
'Heb je gezoend met meneer van Brugge?' vraagt in eens een jongen uit Merles klas.
Verschrikt kijkt Merle naar Jara, die met een rood hoofd naar Merle kijkt.
'Je hebt het verteld,' sist Merle verdrietig. 'Je bent mijn vriendin niet meer!' De laatste zin komt er schreeuwend uit en Merle verdwijnt uit het lokaal.
De verdere dagen verlopen matig. Haar verliefdheid met Marc begint echt op te houden en haar vriendschap met Jara is helemaal over. Huilend zit Merle op bed. Hoe heeft Jara zo iets kunnen doen?
Ze bekijkt een foto die Merle en Jara een tijdje terug hebben gemaakt. Met paint hebben ze er een hartje tussen gezet. Merle scheurt de foto in stukken en gooit het in de prullenbak.
Zuchtend van het huilen krijgt Merle een smsje. Het is van Marc.
"Merle, het was toch niet zo'n goed plan om verleifd op je te worden. Ik heb gemerkt dat jou verliefdheid op mij ook minder wordt. Laten we gewoon vrienden blijven en niet meer klef doen. Ik vond het erg om je vriendin zo te zien schrikken."
Merle leest het smsje drie keer over. Neee! Nu heeft ze helemáál niemand meer!
Maar misschien was het beter geweest. Nu ze niet meer verliefd op Marc is, en hij niet meer op haar voelt ze zich wel veel leger vanbinnen. Ze wil Jara weer als vriendin hebben en Marc als een gewone leraar behandelen. Ze belt Jara.
'Hey, Jaar, met Merle,'
'Oh.. Hoi Merle.'
'Ben je nog boos op me?' vraagt Merle.
'Een beetje,' antwoord Jara kortaf.
'Sorry,' is het enige wat Merle kan zeggen.
'Het spijt mij ook, voor het doorvertellen. Ik had je gezworen het niet te doen... En ik heb mij nbelofte gebroken. Sorry,' zegt Jara.
'Zullen we weer vriendinnen worden?' vraagt Merle zacht na een nare stilte.
'Wil je dat dan? Met een kliksbaan als ik?' vraagt Jara verbaast.
'Ja, ja dat wil ik écht!' roept Merle opgelucht en ze hangt op.


Het is nog niet afgelopen, maar de rest kun je lezen in een deel 3 die nog komt.

Aantal keer bekeken: 7977
Waardering: 7.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online