Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verliefd op je leraar.

U leest om dit moment het verhaal Verliefd op je leraar gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2009-11-28

Verhaal:

Verliefd op je leraar
Verliefd op leraar
Inleiding:
Merle is verliefd op haar leraar. Hij is ook nog niet zo oud en heel knap. Als ze het aan haar Bff verteld, lacht die Merle uit. Als de leraar en de rest van de klas het maar niet merken... Kan Merle het verder voor zich houden?

Hoofdstuk 1

'Wat hebben we, wat voor vak?' vraagt Merle als ze samen met Jara door de gang lopen.
'Uhh, Frans geloof ik.' antwoord Jara en samen lopen ze naar het Franse lokaal.
Daar aangekomen heeft Merle alleen nog maar aandacht voor de leraar. Hij is ook zo knap! Maar ze moet het aan iemand vertellen, maar ze weet niet aan wie. Haar moeder? Nee, die zal zeggen dat ze zich aanstelt. Haar zusje? Nee, die verteld altijd alles door. Misschien Jara? Jara is haar Bff en die zal vast niks doorvertellen. Aan haar gaat ze het vertellen! Aan het einde van de schooldag fietsen Merle en Jara samen naar huis.
'Uhm, Jara...' begint Merle.
'Ja wat-isser?' antwoord Jara.
'Ikke... Ik moet je iets vertellen. Maar je moet zweren dat je het niet doorverteld. Goed?'
'Ik zweer dat ik het niet doorvertel, maar vertel het maar.' zegt Jara en ze steekt twee vingers op.
'Oké, dankje. Nou, ikke.. ik ben verliefd op meneer van Brugge. Alsjeblieft, lach me niet uit...' maar de laatste zin was niet nodig van Merle om het te zeggen. Jara barst in lachen uit en lacht haast de hele school doof.
'Sst, niet zo hard!' Sist Merle en ze geeft haar vriendin een klap. Ach, ze moest het ook nooit vertellen. Ze had kunnen weten dat Jara je gewoon in je gezicht uitlacht als er ook maar iets komisch te vertellen is.
Maar Merle vind het helemaal niet komisch. En ze fietst naar huis.

Hoofdstuk 2

Een paar dagen later is het avond. Merle zit voor de televisie met chocolademelk. Heerlijk, vind Merle. Ze pakt haar nieuwe nagellak en lakt haar nagels en teennagels. Dan belt ze Jara op.
'Hey Jaar,' zegt Merle
'Heej Merle,' antwoord Jara.
'Heb je zin om bij mij een filmpie te komen kijken?' vraagt Merle.
'Ja te gek! Ik kom er meteen aan!' zegt Jara en even later is ze bij Merle thuis.
Als Merle klaar met haar nagels lakken is, is de film al begonnen. Wat een geluk dat haar ouders niet thuis zijn.
'Cool dat je ouders niet thuis zijn.' zegt Jara, alsof ze Merles gedachten lezen kan.
'Ja, echt tof,' antwoord Merle en ze denkt opeens weer aan meneer van Brugge. Hij is ook zo leuk. Waarom moet zíj nou net verliefd zijn op hem? Waarom niet iemand anders? En waarom heeft ze zo'n uitlachende Bff? Merle weet het niet. Ze wil er ook niet overnadenken en kruipt lekker tegen Jara aan. Samen kijken ze de film af.
Na de film gaat Jara naar huis. Merle zwaait haar nog even uit en gaat dan naar bed.
Als ze slaapt, droomt ze over meneer van Brugge. Ze droomt dat hij haar bijna zoent, maar dat dan Jara er ineens tussen komt. Ze begint te lachen. Zo hard, dat ze bijna de hele school doof maakt. Het is precies de zelfde lach als toen toen Merle net verteld had dat ze verliefd op hem was.
Met een bezweet gezicht wordt Merle wakker. Ze herinnert de droom nog heel goed. Bah, wat is verliefd zijn stom. Vooral op meneer van Brugge.

Hoofdstuk 3

De volgende dag op school gaat Merle er met moeite heen. Ze heeft Frans het eerste uur. En meneer van Brugge geeft Frans. Merle ziet er tegen op en hoopt niet dat hij merkt dat ze verliefd is. Ze doet gewoon alsof ze het niet is. Merle stapt met haar borsten vooruit de klas binnen. Als Merle eenmaal op haar plek zit ziet ze dat meneer van Brugge naar haar kijkt.
'Doe allemaal je boeken open op bladzijde 46,' zegt meneer van Brugge. Iedereen doet wat meneer van Brugge zegt, behalve Merle. Ze is helemaal in de wolken van zijn lieve stem. Zijn mooie gezicht en zijn glinsterende blauwe ogen. Zijn donkerbruine krullen overheersen haar.
'Merle, Merle?!' Meneer van Brugge kijkt haar aan. 'Doe je ook even je boek open?' vraagt hij.
Merle ontwaakt uit haar dagdroom.
'Uhh, ja, natuurlijk...' zegt Merle verwart en ze slaat haar boeken open.
De rest van de les gaat matig voorbij. Af en toe kijken ze elkaar aan. Als hij maar niks doorheeft...
Eindelijk thuis ploft Merle met een zucht op de bank neer. Ze begint gelijk aan haar huiswerk, om meneer van Brugge een beetje te vergeten. Maar als ze met haar Franse huiswerk begint, komen alle gedachten weer terug.
Merle probeert alles eruit te zetten, maar het enige van eruit komt is een grote hersen-brei. Merle is helemaal in de war. Stomme meneer van Brugge! Stomme verliefdheid!
Merle kan het niet meer aan en gaat in bed liggen. Na een paar minuten valt ze in slaap.

Hoofdstuk 4

De volgende dag heeft Merle weer Frans. De laatste dag van de week dat ze Frans heeft, bedenkt Merle zich ze heletijd, maar het helpt niet. Ze is toe aan weekend. Jara stoot haar aan.
'Psst, je moet wel opletten! Sla je boeken open op bladzijde 47 en 48!' sist ze.
'Ohh, sorry..' verontschuldigt Merle zich. Ze slaat haar boeken open op bladzijde 47 en 48 en gaat aan het werk.
'Oke, ik schrijf het huiswerk voor de volgende keer op en dan mogen jullie vertrekken.' zegt meneer van Brugge en hij schrijft het huiswerk voor volgende week op het bord.
Als bijna iedereen de klas uit is, roept hij Merle bij zich. Als echt iedereen verdwenen is, doet meneer van Brugge de deur op slot en gaat op zijn tafel zitten.
'Merle. Ik heb het gevoel dat je soms wat afwezig bent in de les. Heb je last van dagdromen?' begint meneer van Brugge.
'Uhm, nee..' antwoord Merle. Ze heeft kriebels in haar buik dat ze daar gewoon alleen met meneer van Brugge staat, met de deur op slot!
'Kun je misschien vertellen wat er aan de hand is?'
'Uhm... Ikke, ik... Ik weet het niet, meneer,' antwoord Merle en ze bloost. Als hij het maar niet ziet.
'Merle... heb spijt me verschrikkelijk als ik het fout heb, maar eh.. ben je verliefd op mij?' vraagt meneer van Brugge.
Merle kijkt hem blozend en bang aan. Ze wil ruw ja zeggen en hem dan zoenen, maar daar is ze veel te verlegen voor. Ze ontkent.
'Nee, nee, dat is het niet, echt niet, hoor!'
'Het spijt me,' zegt meneer van Brugge, maar vlak na zijn reactie zoent hij Merle. En Merle stribbelt niet tegen en zoent terug.
'Ik wist dat je loog, zonet,' zegt meneer van Brugge als ze uit gezoend zijn. Merle knikt blozend maar zoent dan gewoon verder.
Ze zoenen, ze zoenen écht.

--
Het is nog niet afgelopen, maar ik weer eerst de waardering op het verhaal zien. Als die hoog is ga ik verder in een deel 2.

Aantal keer bekeken: 6845
Waardering: 8.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online