Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verloren Weddenschap.

U leest om dit moment het verhaal Verloren Weddenschap gepost door Jeroen Bosma. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Jeroen Bosma
Gepost op: 2008-3-20

Verhaal:

Verloren Weddenschap
In dit verhaal spelen 2 meisjes Roos en Madelon en een Jongen Jeroen. Alle 3 zijn ze 17 jaar oud en vrienden van elkaar.

Het is een mooie zomerdag, de zon schijnt en Roos, Madelon en Jeroen zitten in de tuin wat te praten en vervelen zich. Totdat Roos met een idee komt: "Laten we een spelletje kolonisten deon, de verliezer doet de rest van de dag wat de andere 2 zeggen, oké?"
Madelon en Jeroen stemmen allebei in en het spelletje kolonisten begint. Het is een nek en nek race. Madelon win, Roos word 2e en met 1 puntje minder verliest Jeroen.
Roos zegt: "Weet je nog wat we hebben afgesproken, de rest van de dag doe je wat wij zeggen"
Jeroen: "helaas wel, maar ik hou me aan de afspraak, kom maar op."

Roos en Madelon overleggen met elkaar en vertellen de planning voor de gehele dag. Als eerst:
Doe een striptease, dan geef je ons een massage, vervolgens doe je de kleren aan die Madelon zo gaat halen en kom je mee naar het zwembad. Wij zorgen voor de zwemkleding. Vanavond zien we wel verder...

Jeroen begint aan de striptease en gaf de massage. Vervolgens kreeg hij alleen een strak minirokje en een naveltruitje om aan te doen van madelon, waarin hij mee moest naar het zwembad. Alle mensen op straat kijken jeroen aan en een aantal lachen hem uit.

In het zwembad krijgt hij een badpak, dat bijna versleten is en doorschijnt. Jeroen schaamt zich dood, maar doet wat hem gezegt word. Iedereen kijkt hem raar aan en vind hem maar een rare gozer.

Na het zwemmen gaan ze weer naar huis en krijgt jeroen alleen een panty om aan te doen. Hij zegt: Zit eigenlijk best wel lekker. Er word die avond pizza bestelt en jeroen moet in zijn panty open doen. De pizza bezorger kijkt hem aan, en geeft het eten en lacht jeroen vierkant uit.

Nadat de pizza op is. "Nu het gedeelte dat je nog niet weet Jeroen," zei Madelon. Ze kwam aanlopen met een een blindoek en wat touw. "We binden je vast aan het bed en je krijgt een blindoek om. Vervolgens doe je wat wij je zeggen."
Jeroen kijkt slachtofferig en gaat op het bed liggen. Het eerste wat hij voelt is dat hij ontdaan word van zijn panty, word vastgebonden en een blindoek omkrijgt. Vervolgens worden er aangebeld en komen er nog 3 meisjes binnen. Roos zegt: "dit zijn nog 3 vriendinnen van mij die ik had uitgenodigt voor vanavond. Jeroen zegt dat ze dat wel had mogen zeggen en krijgt spontaan weer een stijve."

Zonder enig geluid voelt hij iets onder zijn voeten kriebelen, hij word gekust en er zit iemand op hem. Ook hangt er iemand boven hem, maar hij kan niet zien wie. Roos zegt, steek je tong uit en lik het lichaam dat je voelt. Madelon had zich inmiddels ook uitgekleed en hing met der kut boven Jeroen. Jeroen doet wat hem gezegt word en word helemaal opgewonden als hij 2 handen en een mond bij zijn kruis voelt. Vervolgens zegt Roos dat hij ook met zijn handen 2 andere kutjes moet vingeren. Als snel houd jeroen eht neit meer en komt hij klaar. Hij word losgemaakt en krijgt de opdracht zijn sperma op te likken, Hij word geleid door de dames, want hij heeft nog een blindoek om. Hij mag vervolgens de blindoen afdoen en krijgt de opdracht van Roos om haar klaar te beffen terwijl hij Madelon en een vriendin vingert en de andere 2 meisjes zich met een dildo over zijn billen ontvermen.

na deze geweldige dag slapen ze allemaal lekker in.


Aantal keer bekeken: 14479
Waardering: 8.01 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online