Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verlost .

U leest om dit moment het verhaal Verlost gepost door Marly brain. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Marly brain
Gepost op: 2011-4-3

Verhaal:

Verlost
Inge zit huilend op haar kamer.
Ze heeft echt geen idee meer wat ze moet. Haar leven is een puinhoop. Tranen lapen nog sneller over haar wangen. Ze heeft geen ene hoop meer. Ze is haar eigen ouders kwijt. Ze haten haar. Dan pakt ze koffertje. Ze kijkt er verdrietig na. Dan pakt ze het koffertje klimt uit het raam. Dan gaat ze naar het hutje waar ze vroeger graag met haar ouders zat. Ze opent het koffertje en kijkt naar het mesje. Het mesje met een enorm scherpe punt.Dan besluit ze haar leven te eindigen. Ze wil verlost zijn van het leven. Verlost zijn van de zware dagen en verlost zijn van alle eenzaamheid. Ze steekt het mes in haar buik en snijd langzaam een hart op haar buik. Net als ze het laatste streepje wil zetten. Voelt ze de ondragelijke maar verlossende pijn wegzakken. En valt neer midden in de mooie struik waar net een mooie roos sterft.
En eindelijk is ze verlost.

Aantal keer bekeken: 2244
Waardering: 3.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online