Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vermist.

U leest om dit moment het verhaal Vermist gepost door Joukje Sieben. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Joukje Sieben
Gepost op: 2006-5-18

Verhaal:

Vermist
"Laura, ben je thuis?"
Geen antwoord.
Nou, dacht ik, dan zal ze wel buiten aan het spelen zijn.
Ik ging mijn boodschappen uitpakken,om daarna even op de bank te gaan zitten om een boekje te lezen.
Om een uur of vier in de middag had ik nog steeds niets gezien of gehoord van Laura.
En dacht, Hé waar blijft ze nou.
Ik ben naar de raam gelopen om te kijken of ik ze zag, maar was ze nergens te zien.
Ik was er niet gerust over en ben naar buiten gelopen om te kijken waar ze was.
Na een aantal straten verder had ik haar nog steeds niet gevonden en begon mij nu toch erg ongerust te maken.
Ik begon naar het binnenriviertje te lopen wat achter de de flats loopt en ik haalde het ergste in mij op.
Ook dat leverde niets op en de paniek sloeg toe.
Een aantal mensen hadden mij al zien zoeken en kwamen naar mij toe om te vragen wat er aan de hand was en of zij konden helpen.
Met dikke tranen vertelde ik wat er aan de hand was en de mensen begonnen mee te zoeken.
Maar dat leverde niets op en ben naar huis gegaan om de politie te bellen.
Ik was op van de zenuwen toen ik de politie aan de lijn had en kon moeilijk uit mijn woorden komen.
Gelukkig was de politie vlug van begrip en stonden tien minuten later bij mij aan de deur.
Het wonderlijke gebeurt nu, want terwijl ik zat te praten met de politie komt mijn dochter dood leuk door de achterdeur naar binnen, heel vrolijk net of er niets aan de hand was.
"Laura", schreeuwde ik en rende naar haar toe en overgelukkig nam ik haar in mijn armen om daarna boos op haar te worden.
Zij begreep er niets van, ze had toch niets verkeerd gedaan!
"Waar ben je nou al die tijd geweest, ik heb je de hele tijd lopen zoeken".
"Nou, ik was gewoon bij Robbie thuis, we hebben spelletjes gedaan".
Nadat ik de politie mijn verontschuldiging had gegeven en hen had bedankt voor hun komst, heb ik mijn dochter even in hoor oren geknoopt dat ze altijd even moet komen zeggen waar ze naar toe gaat.



Aantal keer bekeken: 7481
Waardering: 7.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online