Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verrassings trio.

U leest om dit moment het verhaal Verrassings trio gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-7-10

Verhaal:

Verrassings trio
Ze werd wakker, het was hoogzomer, en al weken was het weer behoorlijk warm te noemen, daarom had ze zich afgelopen zaterdagavond voorgenomen om vandaag te gaan zwemmen..
Na een hectisch avondje stappen, is een rustig dagje luieren, zonnen, zwemmen meer dan welkom te noemen..
Ze rekte zich uit, gaapte ongegeneerd, sloeg het laken van zich af, en stond op.
Ze had een planning gemaakt, eerst zou ze douchen, haar spullen had ze gisterenmiddag al klaargezet, badlakens, bikini, zonnebrandolie, zometeen zou ze haar picknickmandje pakken, en leesvoer, en haar radiootje, en dan zou ze vertrekken naar een plek die ze pas ontdekt had, het lag wat verscholen achter een enorme rietkraag, een soort verborgen strandje, compleet met wit zand, al is het dan niet zo'n groot watertje, je kon er heerlijk zwemmen, en bijna niemand kwam er, dus dat was haar eerste keuze geweest...
Na een uurtje voelde ze zich weer lekker fris, klaarwakker, met een bakkie koffie in de hand pakte ze haar picknickmandje in..
Toen ging de telefoon, ze nam op, "hmmmmmm?"
"Hoi, met mij, heb je vandaag wat te doen, ik heb wat te vieren en wilde dat met je delen, zin om wat samen te doen vandaag?"
Een brede lach vormde zich om haar lippen, dit was toch wel een zeer welkom belletje, deze enorme reus van een man had een poosje geleden al een warm plekje in haar hart veroverd, en ze had zich al talloze keren afgevraagd hoe ze hem een x voor zichzelf ergens mee naartoe kon nemen om hem nog beter te leren kennen, veel beter zelfs..
Ze stemde meteen toe, "pak voor jezelf een mand met eten in, ik ga zwemmen vandaag, wat zei je, iets te vieren, okee, count me in, snel vertelde ze hem over het verborgen strandje, en sprak een tijd af, iets te vieren he, nou geloof me, ik weet een heel leuk cadeautje voor je en pakte nu zelf de telefoon, en belde...

Na een half uurtje zat hij in zijn auto, met een grote grijnz reed hij in de richting van haar verborgen strandje, hij had enorm veel zin om te vieren dat hij jarig was geweest, en hij wilde al tijdenlang deze spannende vrouw leren kennen...

Omstreeks hetzelfde tijdstip stapte er een vrouw bij haar in, haar beste vriendin, ze hadden elkaar in een kroegje leren kennen, en er was meteen een chemie tussen de beide vrouwen geweest.
Ellen zo heette de vriendin, had haar meteen verteld dat ze meer bi dan hetero was, en een meer dan gewone belangstelling voor haar had, zijzelf had ook wel bi gevoelens, maar er nog nooit wat mee gedaan, toen ze Ellen haar plannetje voorlegde was ze meteen razend enthousiast, en die had meteen als een gek haar spullen gepakt, en stapte nu bij haar vriendin in, ze gaven elkaar een kus als begroeting, maar deze keer was het geen vluchting kusje, lippenstift ontmoette lippenstift, en 2 tongen raakten elkaar vluchtig...
Giechelend als 2 pubers reden ze naar haar verborgen plekje...

Hij was er al, ze had helemaal gelijk, deze plek was perfect voor de plannen die hij met haar had, het meer was goed verborgen achter een grote rietkraag, dus wat er ook gebeurde, niemand zou ze zien, een vette grijnz bij die gedachte trok over zijn gezicht, en ondertussen pakte hij zijn badlakens, en zette zijn mand in de schaduw van de rietkraag...
Omdat hij nog niet was omgekleed, deed hij het hier maar, met trage bewegingen trok hij zijn shirt over zijn hoofd uit, en trok zijn korte broek uit...
Hij droeg geen boxersshorts, dus daar stond hij in zijn volle naakte glorie te zoeken in zijn spullen naar zijn zwembroek..
Hij had een goed lijf, er kon iets vet af, maar goed hij was een levensgenieter, dus iets van pretvet mocht gezien worden, hij had gewoon een leuk leven, maar begon het vrijgezelle leven nu wel wat zat te worden..

Maanden geleden had hij deze spannende vrouw leren kennen, er was een enorme spanning tussen hen, maar het was er nog niet van gekomen elkaar nader op een andere manier te leren kennen, maar vandaag zou hij al zijn charmes in de strijd gooien om bij haar in de gunst te komen, een tinteling stroomde door zijn grote lijf bij alleen de gedachte al, en hij voelde een erectie opkomen...

Die vrouw had een enorme sexuele aantrekkingkracht op hem, al snel vond hij zijn zwembroek, gelukkig was die wijd, anders zou het wel eens behoorlijk genant kunnen worden..

Vijf minuten later arriveerden de dames, verbaasd en eigenlijk teleurgesteld dat ze niet alleen was zag hij niet 1 maar 2 vrouwen naderen..
Hij lag al op een enorm laken, de zon stond al ver aan de hemel, en de temperatuur begon al flink op te lopen.
Lachend liepen de dames naar hem toe, "halloooooooooo" riep zijn vriendin, en toen ze aangekomen waren op zijn handdoek, zei ze, "mag ik je voorstellen aan mijn vriendin", en ze knipoogden geheimzinnig naar elkaar, "dit is Ellen".
Snel stelde ze zich aan elkaar voor, ondertussen haalde zijn vriendin hun spullen uit de auto, en instaleerden zich voor hem op zijn handdoek..

Hij bekeek de vrouwen stiekum, die Ellen was een mooie lange slanke blonde dame, met vrolijke sproeten in haar gezicht, echt heel mooi was ze niet te noemen, eerder intressant, ze had smalle lippen, een gaaf gebit, een smalle neus en knalblauwe ogen, en een leuke lach, verder had ze kleine borsten gehuld in een roze bikini de rest werd aan het oog ontrokken door een sarong, zag hij het nu goed, zag hij even een soort van spot in haar ogen?

Zijn vriendin was van een heel ander kaliber, ze was donkerharig, een echte brunette, donkere mooie wenkbrauwen en groenige ogen die hem van tijd tot tijd hondsbrutaal aankeken, en hem contant leken uit te dagen..
Verder was ze iets grover dan Ellen, had volle lippen en haar tanden waren niet helemaal recht, en kon bulderen van het lachen als er iets grappigs werd verteld..
Haar lichaam was ook iets voller, en ze was kleiner dan Ellen, en veel kleiner dan hij..
Ook zij droeg een bikini, wit, en iets te klein, verder ook een sarong, en die ogen leken hem weer uit te dagen...

Na wat te hebben gedronken, sprong zijn vriendin ineens op, ik duik even het meer in, wie gaat mee, met een stiekume knipoog wenkte ze naar haar vriendin, en die liep meteen mee..
Beide dames doken het meer in, zwommen wat rond, hadden gewoon een hoop lol, heimelijk bekeek hij het tafereeltje, maar voelde nog niet echt de zin om mee te zwemmen..

Ineens keken beide dames zijn kant op, liepen het meer uit, met open mond bekeek hij ze 1 voor 1, de bovenstukjes van de dames waren eigenlijk niet meer als een soort versiering geweest, want toen ze uit het water kwamen waren ze doorzichtig geworden, hij slikte even moeizaam, dit kon wel eens een lange moeilijke dag voor hem gaan worden..

De dames waren weer bij hem komen zitten en keken hem aan, "wat wilde je eigenlijk vieren"?
Hij legde uit dat hij jarig was geweest, en dat hij het niet had kunnen vieren in verband met zijn werk, maar dat het nu wel leuk zou zijn om het te vieren, snel nam hij een slok drinken, hij zag 4 tepels door de superdunne stof van de bikin's heen schemeren, en kreeg een gortdroge keel..
Snel keek hij al drinkend de andere kant op, en slikte moeilijk, ineens voelde hij een hand op zijn arm, het was zijn vriendin, zeg luister eens, wij weten het perfecte verjaardagscadeau voor jou...

Hij keek haar aan, "wat dan"?

"Blijf zitten", ze kroop op handen en voeten naar Ellen toen, die naar voren kwam, beide dames keken hem aan voor ze zich naar elkaar toebogen om elkaar te kussen, stomverbaasd kneep hij zowat zijn plastic bekertje fijn, en ademloos bekeek hij het schouwspel..

Ellen pakte het gezicht van zijn vriendin zo vast dat hij nog steeds heel goed kon zien wat ze deden, hij zag hoe hun lippen elkaar beroerden, zijn vriendin stak haar tong naar buiten en Ellen beantwoorde die door hetzelfde te doen, en hij zag hoe hun tongen om elkaar heen kronkelden..
Met open mond staarde hij naar de dames, en voelde een erectie opkomen, en ging zo zitten dat die ongehinderd kon uitgroeien naar stijf...

De tongen gingen heftiger kronkelen en hij hoorde Ellen kreunen, zijn vriendin trok aan de touwtjes van haar bikini, en liet die op de grond vallen, Ellen deed hetzelfde, haar kleine borsten in sterk contrast met de volle borsten van zijn vriendin, maar beide hadden de tepels keihard van opwinding...

Zijn vriendin ging zitten, leunde op haar ellebogen naar achteren, zodat haar volle borsten mooi naar voren staken, en Ellen beroerde met haar handen de tepels terwijl ze langzaam van mond naar borsten afzakte...
Ondertussen keek zijn vriendin hem aan, ving zijn blik, en daagde hem uit met haar ogen, daarna sloot ze ze en slaakte een kreun, Ellen beet haar in de tepel, en dat gaf zo'n geil gevoel, haar lichaam begon te tintelen, ze voelde die tinteling naar haar schaamstreek kruipen en als vanzelf gingen haar bekken iets omhoog...

Deze subtiele verandering was nauwelijks zichtbaar voor een ongeoefende kijker, maar hij zag het, inmiddels had zijn lul de volle omvang bereikt en met zijn rechterhand in zijn broek kneedde hij zijn pik ritmisch.

Ellen trok het bikinibroekje van zijn vriendin nu naar beneden, trok die van haarzelf ook uit, zijn vriendin opende haar dijen, en wenkte hem...
"Kom eens dichterbij, kun je het goed zien", zei ze licht hijgend..
Op handen en knieeen kroop hij dichterbij, "ho stop" zei Ellen, gedwee stopte hij en keek geil toe, toen hij van dichtbij de kut van zijn vriendin zag, ze lag nog steeds leunend op haar ellebogen, maar nu haar benen wijd en Ellen lag ertussen..
Haar tepels waren hard van opwinding, en je zag haar buik op en neer gaan van opwinding.
Ellen zelf was ook bloot, ook haar tepels waren hard, en met een geile blik keek ze naar de kut van haar vriendin, ze keek ham uitdagend aan,"let op", ze boog zich voorover, opende met haar beide handen de schaamlippen van haar vriendin en een dikke klit kwam tevoorschijn als een kostbare parel verborgen in een oester..
Ellen boog zich voorover, keek hem aan, stak haar tong uit en likte zachtjes over de gezwollen klit van haar vriendin, die meteen reageerde door hard te kreunen, en haar bekken omhoog te duwen, geil keek ze hem aan, haar ogen daagden hem uit..

Hij had het niet meer, Ellen vingerde zich terwijl ze zijn vriendin befte, hij ging achter Ellen kijken wat ze deed, ondertussen masseerde hij zijn keiharde paal, Ellen zat op handen en knieeen, en haar billen staken ver naar achteren, en ze had haar benen wijd, hij zag dat ze met haar 2 vingers haar klit stevig masseerde, en af en toe schokte ze door het genot wat ze zich zelf toebracht..
Haar kutlippen stonden ver open en je kon haar beide genotsopeningen goed zien, het geil sopte tussen haar vingers door.

Toen ging hij weer tussen de benen van zijn vriendin kijken, die lag ongegeneerd te kreunen, en wipte met haar bekken op en neer, je zag de tong stevig over het klitje van zijn vriendin gaan, met haar vrije hand had Ellen 2 vingers bij haar vriendin naar binnen gestoken en haalde die ritmisch heen en weer..

"Kom hier" zei zijn vriendin, hij kroop naar haar toe, ze pakte zijn stijgerende paal, en zoog die in 1 hap naar binnen waarna ze hem stevig begon af te zuigen, met haar ene hand maakte ze trek bewegingen, en met de andere masseerde ze zijn ballen, hij schokte van genot terwijl hij zijn ogen niet van alles af kon houden..

Toen gaf Ellen een seintje, de beide dames stonden op, verbaasd keek hij ze aan, de beide dames knielden neer, op handen en knieeen, naast elkaar, kontjes omhoog, neuken jij, NU!!

Dat liet hij zich geen 2 x zeggen, hij stond zo strak dat het niet al te lang kon duren, eerst knielde hij achter Ellen, die haar billen openhield met beide handen en hem geil aankeek, "ik wil hem diep in mijn kutje, maar klaarkomen mag niet"..
Verbaasd keek hij haar aan, dat gaat moeilijk worden, volgens hem was er geen man die dit lang kon vol houden, maar hij zou het proberen, hij ging goed achter Ellen zitten, wreef zijn trok zijn velletje iets naar achter zodat zijn grote glimmende blauwpaarse knop tevoorschijn kwam, haalde die kop door de natte kut van Ellen zodat die nat werd, en stak hem toen voorzichtig in haar opening..

Eerst stootte hij voorzichtig heen en weer, "harder", sommeerde Ellen hem, hij keek haar aan, ze keek terug, fel, met een van geiligheid vertrokken gezicht, "hard en diep" hij pakte haar bij de heupen, en stootte een paar keer flink hard, hij keek wat hij deed, hij had goed zicht op het zaakje, zijn harde lul met de aders erop stond strak, hij zag hem in en uit haar natte kut gaan, wit geil zat op zijn stam, tering wat was dit geil zeg, hoe harder hij stootte, hoe meer geil er achter bleef op zijn lul, met zijn duim masseerde hij haar anus, met zijn andere hand hield hij haar heupen vast om dieper en harder te kunnen stoten zodat ze niet om zou vallen, ineens kromde ze haar rug, ze vingerde zich als een wilde, en gilde "harder, ik kom klaar" hij stootte hard en medogeloos in en uit haar natte kut, je hoorde het vlees kletsen, na 3 harde stoten voelde hij haar kutje krampen en schokte ze hard naar voren hem meetrekkend in het ritme van haar orgasme.
Hij moest echt vreselijk zijn best doen om niet zelf te komen, het mocht niet want hij had nog een kutklussie te doen.
Nadat ze uitgeschokt was en hij hem nog even heen en weer haalde, keek Ellen naar achteren, "nu mag je haar neuken" en ze wees op zijn vriendin die met geile ogen het tafareeltje had bekeken, en nu zelf heel graag een beurt wilde krijgen..

Met een steigerende lul wilde hij hetzelfde doen als bij Ellen, "hooooooooo" zei Ellen, die er inmiddels naast was gaan zitten, zijn vriendin lachte, "jij mag het bij mij ietsje anders doen"
Verbaasd keek hij ze aan, "ehhh, hoe dan"?
Ellen duwde hem even opzij, keek haar vriendin aan, boog zich voorover tussen de billen van haar vriendin, en gaf een natte lik over de aars van haar vriendin, die meteen reageerde, "zo, die is nu nat genoeg, "in mijn aarsje graag"! zei zijn vriendin..

Ellen ging voor zijn vriendin zitten met haar benen wijd, die meteen haar natte kut indook, stak tegelijkertijd haar kont diep naar achteren zodat de boel goed zichbaar was, hij ging goed achter haar zitten op zijn knieeen, zette zijn dikke eikel tegen haar aarsje aan en duwde hem stukje voor beetje naar binnen..
Hij kreunde, wat was dat strak, en geil, steeds dieper ging zijn lul..
Ineens reageerde ze fel, ze schoot naar achteren zodat zijn lul er gelijk tot aan de wortel inzat, hij kreeg het te kwaad, dit was zooooooooo lekker, ze kneep en krampte met haar kont, terwijl ze zichzelf heerlijk vingerde, tenminste, hij voelde haar kutlippen heen en weer gaan, en ze zoog ook nog aan de weer strak van geiligheid staande klit van Ellen..

Hij gooide zijn hoofd naar achteren, kreunde hard, hij stootte, en stootte, hield haar stevig vast bij de heupen, ze begon te schokken, ik ga komen knerpte ze, ik houd het niet meer, Ellen schokte mee, ze had haar vriendin bij de haren vast en stootte in haar gezicht terwijl ze een van geil vertrokken gezicht had, ze hijgde zwaar, ineens was daar die prikkel, hij kon niet meer, zijn lul krampte, vanuit zijn binnenste voelde hij het komen, de ene lange dikke sliert zaad na de andere spoot hij diep haar kontje in, hij schokte en gromde, gaf haar een harde klap op haar kont, waarna zij begon te schokken, knerpend kwam ze klaar, ze schokte heftig, hij moest zich vasthouden aan haar om niet om te vallen, hij werd duizelig van geiligheid, en zag nog net dat ook Ellen weer kwam, ze kromde haar rug, schreeuwde het uit en spoot een lange straal kutvocht in het gezicht van zijn vriendin die het gulzig oplikte...

Na enige tijd lagen ze bij elkaar op zijn handdoek, nahijgend van zoveel sexueel geweld...
Ineens tilde zijn vriendin haar hoofd op en kuste hem, nog van harte he....



wordt vervolgd...












Aantal keer bekeken: 18880
Waardering: 8.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online