Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Versneld en vertraagd.

U leest om dit moment het verhaal Versneld en vertraagd gepost door Amanda Runhart. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Amanda Runhart
Gepost op: 2009-2-16

Verhaal:

Versneld en vertraagd
Soms gaat het zoals je wilt en soms niet, zo gaat het leven nu eenmaal.
Soms gaat het ook erg goed en voel je je super.
Vooral laats nog op school.

Het begon allemaal na de zomervakantie. Ik werd geplaatst in een nieuwe klas, met nieuwe klasgenoten, nieuwe leraren en nieuwe lessen. Dat was mijn eerste moment dat ik het doorhad. Mijn hart ging versneld want het was best spannend, maar alles om me heen ging vertraagd. Vooral de klok, de lessen duurden veelste lang en de leraren praatten veelste sloom. Maar toen de deur opeens openging en midden in de Engelse les van saaie Molly een ontzettend knappe jongen binnenkwam ging mijn hart weer versneld. Hij was zo ongelovelijk mooi. Zijn ogen waren super lichtblauw,hij had donkerblond haar, zijn mond was perfect, hij had kleine kuiltjes in zijn wangen en zijn lichaam was echt goddelijk. Kortom ik was op slag verliefd. Maar dat was nog niet alles. Toen hij begon te praten en vertelde dat hij nieuw op school was, en bij mij in de buurt woonde, was ik helemaal in de wolken. Wat een kans!
De hele les heb ik naar hem gekeken. Niet te opvallend natuurlijk, maar wel heel sexy af en toe. En soms hadden we oogcontact. Hij sloeg dan ineens zijn ogen heel verlegen neer, dus ik dacht dat hij mij ook wel zag zitten.

Na schooltijd stond hij ineens bij de fietsenstalling, helemaal alleen tegen de muur geleund. Hij keek naar me en zijn ogen maakten contact met die van mij. Nu was ik degene die verlegen mijn ogen neersloeg. Mijn hart ging als een gek tekeer. Echt ontzettend versneld. En weer ging de rest om me heen vertraagd. Probeerde ik zo traag en sexy mogelijk te lopen met mijn pumps en korte rokje en even leek de tijd dan ook echt stil te staan. Ik had alleen maar oog voor hem. Dat was een slecht iets al zeg ik het zelf. Want daardoor zag ik namelijk niet dat Hans de slungel zijn tas ineens voor me gooide, omdat hij zo nodig zijn veter moest strikken. Hetgeen wat volgde was dus te voorspellen. Een erg oncharmante val, mijn tasje vloog door de lucht, tampons en make-up alle kanten uit. En alsof dat nog niet het ergste was, brak mijn hak ook nog af. Beter kon het dus niet. weer dat vertraagde, versnelde gevoel. Dit keer met veel schaamte. Toen ik bijna medelijden met mezelf kreeg lag er ineens een hand op mijn schouder. Een stem die vroeg kan ik je misschien helpen? Ik keek op en zag de ontzettend knappe mooie droomprins staan. Hij wou mij helpen! Help wat moest ik doen. Antwoord geven natuurlijk! Sufkop! Eh graag.
Dat was een erg vervelende val, die slungel was niet erg handig. Kom ik help je overeind. Mijn naam is trouwens Pascal en die van jou schoonheid?
Hij noemde me schoonheid....vertraagd. AAAAHHH!!....Versneld.
M-m-m mijn naam is Melissa. Waar kom je vandaan Melissa?
Euh ik kom van de dorpstraat nummer 12.
Dat is toevallig dame. Ik woon daar ook op nummer 14 dus we zijn buren. Ik zag hem grijnzen. Zou hij me leuk vinden? Vertraagd
Euh Melissa ik vroeg je was. Weer die Grijns of was het nu een lach. Zijn kuiltjes waren goed zichtbaar. Sexy eigelijk. Eeuh sorry wat zei je?
Zullen we samen naar huis lopen?
Ja tuurlijk! Versneld.
En daar liepen we dan Pascal en Melissa. Ik was echt smoorverliefd. Hij liep wel erg dichtbij me, zou hij me echt leuk vinden? Hij noemde me wel schoonheid.
Toen opeens zijn hand. En zijn lach weer met die sexy kuiltjes. Ook zag ik een twinkeling in zijn ogen. Zijn stem die vroeg: Zullen we een keer wat afspreken?
Het enigste wat ik voelde was mijn hart en weer versneld.
Graag Pascal dat lijkt me erg leuk.
Wat een dom antwoord! het is wel goed maar een erg rare zin. Zo oudbollig. Wat stom!
Ok Melissa dan zie ik je Vrijdag avond om Half 8, ik kom je halen. We gaan naar de film. Tot dan.
En toen volgde die zoen. Een romantische, perfecte zoen. Zijn lippen waren zacht en hij rook zo heerlijk. Alles om me heen stond stil, alweer vertraagd. Behalve mijn hart die was versneld. En stond in vuur en vlam. Ik was verliefd.

Dat was de dag dat ik besefte dat mijn leven een groot moment is met veel vertragingen en versnellingen. Niet alleen maar van mijn hart. Denk er maar eens over na iedereen heeft er last dus je bent echt niet de enige.

Aantal keer bekeken: 2228
Waardering: 6.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online