Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verstoppertje... (1).

U leest om dit moment het verhaal Verstoppertje... (1) gepost door Carmen B.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Carmen B.
Gepost op: 2011-2-19

Verhaal:

Verstoppertje... (1)
"Ik heb je! Hahaha!" Job rende door de gangen van het huis om Kiki te buuten. Lachend tikte Job de deurknop aan van de trapkast. Hollend en lachend kwam Kiki achter hem aan. "Haha, dat was geinig!" Ze waren aan het logeren bij tante, en die was voor een dagje de stad uit. Ze vertrouwde haar neefje en nichtje het huis toe. "Jij bent he.." Op dat moment werd er aangebeld. Het was Phoebe. [het buurmeisje van hun tante] "Komen jullie buiten spelen? :)" vroeg ze. "Nee, sorry... We zijn verstoppertje aan het spelen, doe anders mee!" "Okay!" Phoebe hing haar jas aan de kapstok en ging mee met Job en Kiki. "Kijk, hier is de buutplaats en hier is de kamer waar je niet in mag..." "Waarom mag je daar niet in?" vroeg Phoebe verbaast. "Oh, weten we niet.. Tante zei alleen dat het gevaarlijk is daarbinnen.." zei Job en haalde z'n schouders op. Kiki, die achteraan liep, was nieuwsgierig.. "Hey, willen jullie een uitdaging?" zei ze geheimzinnig. "WAT!? Wil je de kamer in?!" zei Job dramatisch. "Yup, goed geraden!" Kiki straalde. "Kom..." Job hield van z'n zusje en wilde niet dat ze gewond zou raken en ging mee, Phoebe kon niet overblijven en ging er ook achteraan. Het was pikkedonker in de kamer en Kiki zocht voor een lichtknopje. Opeens gilde ze. "IK VOELDE IETS GOORS, IETS PLAKKERIGS!" ze pakte vanuit de hal een paraplu en drukte het knopje in. Het leek een gewone kamer, een glas-in-lood raam, een kast, een bed en een wastafel. Niks bijzonders. Ze liepen verder de kamer in. Ze waren alle drie toch best wel bang. Toen ze allemaal in de kamer stonden, knalde de deur dicht. De kinderen draaide zich om. Job rende naar de deur en rukte aan de deurknop. Hij kwam eraf. Ze gilde. "TANTE! TANTE!" riepen Job en Kiki en ze bonsde op de deur. Phoebe was verstijfd van schrik en bleef kijken naar de deur. Ze wist dat er hier iets goed mis was. Kiki en Job draaide zich om, Phoebe was weg! "JOB!" riep Kiki. "KIKI!" riep Job. Op dat moment opende tante de voordeur. Ze hoorde geen geluid, geen gespeel en geen gekrijs. Toen wist ze wat er aan de hand was.. "Oh Nee!" en haar sleutel viel op de grond...

Aantal keer bekeken: 1951
Waardering: 4.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online