Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vertrouwen.

U leest om dit moment het verhaal Vertrouwen gepost door Tom. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tom
Gepost op: 2009-4-23

Verhaal:

Vertrouwen
Voorzichtig duw ik de deur verder open. Het is schemerdonker binnen. Mijn ogen moeten wennen aan het donker, traag loop ik stapje voor stapje naar binnen. Voor mijn ogen goed gewend zijn voel ik twee handen mijn ogen bedekken. ?Niet schrikken, ogen dicht en vertrouw me? klinkt het zacht en warm. Geschrokken ben ik al, zien kon ik toch al niet dus vertrouwen is het enige wat me rest.
Een zachte doek wordt voor mijn ogen gebonden. Ik slik en zucht een beetje beverig.
De handen, die net de doek voor mijn ogen bonden, raken me aan; mijn haar, mijn nek, mijn schouders. Alle bewegingen zijn zacht en beheerst. Mijn armen, mijn rug, ze glijden over mijn billen naar mijn bovenbenen. Ze strelen door naar beneden, mijn schoenen. De veters worden los geknoopt. ?Hou je hier aan vast, ik doe je schoenen uit? Verrukkelijk om mijn schoenen uit te doen. Het gevoel dat je voeten bevrijd worden, ontspanning kruipt vanonder naar boven door mijn benen. Genoeglijk friemel ik met mijn tenen. Mijn sokken storen me nog, maar ik wacht het af.
?Loop even voorzichtig met me mee en hier omdraaien, ga maar zitten nu, pas op het is laag? Voorzichtig tast ik achter me, een bed. Het is stevig met een zacht kleed, een sprei; zo voelt het. Ik ga zitten. Ik hoor je heen en weer lopen, muziek klinkt zacht. Je duwt me zacht achter over, legt mijn handen boven mijn hoofd en bindt ze samen. ?Niet te strak?? Ik schud; nee. Dan voel ik je weer aan mijn voeten, mijn sokken gaan uit. Stevige handen strelen en betasten mijn voeten. Mijn voetzolen krijgen een flinke massage, al mijn tenen worden aangeraakt, mijn wreven en enkels. Ik grom van genoegen. Dan voel ik, zijde zacht, een warme tong de gevoeligste plek van mijn voeten likken. Je mond en tong werken verder. Zacht bijten en aftasten. Het gaat traag en heel gedegen. Je handen strelen ondertussen hoger, mijn kuiten, scheenbenen en knieën. Afwisselend over mijn blote huid en over mijn broek. Je staat op en maakt mijn knoop van mijn broek los, traag trek je de rits naar bene den. ?Til je kont even op, ik ga je broek uit doen?, zonder moeite help je me uit mijn broek, mijn slipje blijft aan. Vingers trippelen zacht van af mijn voeten naar omhoog. Over mijn knieën, dijbenen tot de rand van mijn slipje. En weer terug naar beneden, net een iets andere route volgend. Net zo lang tot alles aan geraakt is, dan komt je mond weer. Kussend en likkend van mijn voeten naar omhoog en via mijn andere been weer terug.
Ik lig, overgeleverd maar niet bang. Het is spannend, het is verrassend, het is opwindend. Het lijkt alsof ik extra voel omdat ik niet kan zien. Het lijkt alsof ik extra hoor, omdat ik niet kan zien.
Dan voel ik je handen aan de knopen van mijn blouse, vijf eindeloze knopen lang voel ik je worstelen zonder dat je me verder aanraakt. Mijn blouse valt open en er gebeurt even niets. Ik lik mijn lippen en vraag me af wat je doet. Plots raakt je mond de mijne. Ik schrik, maar herstel snel en kus je gretig terug. Onze tongen strelen elkaar voor een paar ogenblikken. Ik kreun gefrustreerd als je ineens weer weg bent. En ik hoor je zachtjes lachen. Je kust mijn buik, mijn navel en vlak boven mijn slipje. Heel even, raak je heel voorzichtig mijn slipje aan tussen mijn benen. In een directe reactie spreid ik mijn benen en duw mijn heupen naar voren. Je handen liggen op mijn heupen en pakken me wat steviger vast. Traag werken ze naar boven. Strelende vingers, tasten en voelen. Tot net onder mijn bh. Je handen pakken mijn borsten, duwen ze tegen elkaar en je duimen strelen mijn stijve tepels. Het onverwachte harde voel ik tot in mijn tenen en een ongecontroleerde kreun geeft mijn gen oegen aan. Je stopt je gezicht tussen mijn borsten en snuift en likt. Mijn armen worden gestreeld terwijl je mijn nek zacht zoent en likt. Een genietend grommen komt uit mijn keel, ik wil je aanraken maar het is ook lekker om het niet te kunnen.
Je handen maken mijn polsen los. ?Ga even zitten?. Je helpt me uit mijn blouse, armen slaan om me heen om mijn bh los te maken, traag laat je de bandjes over mijn schouders glijden, over mijn armen, zo bevrijd je mijn borsten. Handen op mijn borsten, je knijpt in mijn harde tepels. Het doet lekker zeer. Je zuigt er aan en duwt me weer achter over. Mijn polsen worden weer gebonden, niet aan elkaar deze keer maar aan het bed, armen boven mijn hoofd. ?Lig je nog comfortabel?? Ik knik: ja. Even gebeurt er niets, ik hoor je rommelen en vermoed dat jij je overhemd uit doet. Je komt languit naast me liggen. Zacht glijden je handen over alles wat bloot is nu. Armen, handen, zijkanten van mijn lichaam tot je, je op mijn borsten concentreert. Je hoofd ligt op de ene terwijl je de andere oneindig lang streelt en kust. Alles is gevoelig en tintelt. Langzaam kruipt je hand van mijn borst naar beneden, langs mijn buik en navel, naar het randje van mijn slipje. En niet verder. Het wachten maakt me erg, erg opgewonden. Je slaat een stuk over en begint weer bij mijn knie ophoog te strelen. Heel zacht. Ik voel het amper maar de suggestie is nog spannender als het daadwerkelijke voelen. Ik spreid mijn benen omdat het zo goed voelt omdat te doen nu. Je tast heel zacht de binnenkanten van mijn dijen af. Steeds raak je me net niet aan bij het centrum van mijn voelen. Je verplaatst jezelf. Je gaat tussen mijn benen liggen. Het voelt vreemd veilig dat ik mijn slipje nog aan heb. Ik voel je hoofd zacht op mijn buik, je schuift iets naar onderen. Je neus duwt tegen het kruis van mijn slipje, je armen onder mijn benen door strelen en aaien. Ik draai met mijn heupen van genoegen. Alles klopt en tintelt. Geen plek op mijn lijf of je handen en of mond hebben het aangeraakt inmiddels.
Je gaat door met het stimuleren van mijn warmste plek. Je handen verschuiven naar de boven rand van mijn slipje, zachtjes trek je hem traag naar beneden. Terwijl je achteruit kruipt om hem helemaal uit te doen. Nu lig ik daar, helemaal naakt. Armen gebonden, ogen geblinddoekt. Ik kan alleen horen, voelen, ruiken en af en toe proeven. Alles is maximaal gespannen en gevoelig. Ik voel mijn tepels stijf rechtop staan. En ik vraag me af wat jij doet. Ik hoor je heen en weer lopen en vermoed dat je, je broek en sokken uittrekt. Dan ben je ineens weer terug. Je spreidt mijn benen weer en gaat er weer tussen liggen. Heel voorzichtig zoen je de binnenkanten van mijn dijen. Tot ik onvoorstelbaar zacht je tong over mijn clit voel glijden. Een siddering trekt door me heen en ik kreun ongecontroleerd. Dit is meer dan een mens kan verdragen. Zachtjes ga je door. Totaal ongehaast, met de precisie van een horloge maker bewerk je me zachtjes genietend, tot ik helemaal weg van de wereld, mijn benen maximaal gespreid, je smeek om in me te komen. Maar je reageert niet. Je gaat maar door en door, af en toe je vingers gebruikend om me nog meer te stimuleren. Ik begrijp dat ik geen keus heb. Voor jou is maar een scenario mogelijk. En ik leg me bij het onvermijdelijke neer en probeer me voor te stellen hoe je eruit ziet en hoe wij er uitzien zo. Zinnen prikkelende beelden die op het netvlies van mijn gesloten ogen wisselende indrukken achterlaten.
Je gaat even verliggen en door je kreunende ademhaling kan ik weten dat ik niet de enige ben die zwaar opgewonden is. Het prikkelt me extra, de wetenschap dat jij ook geniet van dit spel. Ik duw mijn heupen omhoog en ik voel hoe je twee vingers diep in me steekt en mijn speciale plekje aan de binnenkant stimuleert. Je tong glijdt over mijn clit en ik voel en voel en voel????.Dan ineens is het zover. Bijna schokkend onverwacht voel ik hoe ik zalig zoet en overweldigend klaar ga komen. Nu het zo ver is, wil ik het gevoel nog heel even vasthouden en hou me heel stil om te rekken maar je geeft me weinig kans, zet je zoete marteling voort en kort daarop kom ik schokkend en bevend heel warm en heftig klaar. Een diepe en beverige kreun ontsnapt mij en dan is er alleen ontspanning. Je kust mijn buik en benen en gunt me even tijd.
Dan sta je op, ik hoor je weer rommelen. Ik ben er nog niet zo bij. Ik voel me fantastisch en wil ook nog niet terug naar de realiteit. Je bent er weer, je kust mijn mond, en ik kus je terug. Traag tasten onze tongen weer. Ik duw mijn borsten tegen je borst en je kruipt dicht tegen me aan. Oneindig langzaam laat je, je in me glijden. We hoeven er niets voor te doen. Ik wil jou, jij wilt mij. Je handen pakken mijn borsten, je gezicht ertussen als je je begint te bewegen. Je doet het beheerst en gedegen. Ik mag nog meer genieten en dat doe ik. Bij iedere stoot, kreun ik ongegeneerd en iedere keer even harder. Je beheerst je nog steeds. Wat kan ik meer doen dan genieten en ervaren. Ik merk dat je gevoelig bent voor mijn geluiden, ik laat me gaan en laat je horen hoe ik geniet. Dan is ineens alle zelfbeheersing weg en werk je jezelf ongecontroleerd heftig tot een spetterend orgasme.

Tongzoenend en heftig kreunend help ik je om jezelf te laten gaan. Je spant alles en met een paar laatste stoten kom je diep in mij klaar. Even liggen we zo, na te hijgen en te genieten. Dan maak je mijn polsen los en sla ik mijn armen om je heen. Zacht huilend om wat we gedeeld hebben kruip ik warm tegen je aan.

tomdoet73@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 8342
Waardering: 5.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online