Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verwennen.

U leest om dit moment het verhaal Verwennen gepost door Bart. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Bart
Gepost op: 2010-6-1

Verhaal:

Verwennen
Ik ben Bart en ik ben 27 jaar. Ik ben donkerblond, 1.84 lang en redelijk gespierd. Ik zal jullie iets vertellen over een gewone doordeweekse dag die ik laatst beleefd heb.

Mijn vriendin is vanmorgen vroeg weggegaan, want ze heeft een beurs in Utrecht en blijft daar vannacht slapen in een hotel. Ik ben vanmorgen zelf ook vroeg vertrokken naar kantoor en heb ‘s middags een afspraak bij een bedrijf dat misschien zaken wil doen met ons. Ik stap rond 15 uur in mijn auto en rijd naar Amsterdam, waar ik om 16:00 uur een afspraak heb met ene heer Bruinsma, de directeur van het bedrijf. Ik open de deur van het mooie kantoor en meld me bij de receptie. De wat oudere maar nog mooi uitziende receptioniste belt iemand op en begeleid me naar de doorzichtige vergaderruimte. Ik krijg nog een kopje koffie aangeboden en dan loopt de receptioniste weer weg. Na 5 minuten komt er een vrouw van ongeveer 35 jaar aangelopen en stelt zich voor als Monique de directiesecretaresse. Monique heeft donker haar tot op haar schouders, hele mooi blauwe ogen en een slank lichaam. Ze verteld me dat de heer Bruinsma vanmorgen plotseling naar het buitenland is vertrokken om daar een en ander te regelen en dat ik het maar met haar moet regelen. Ik weet dat zij geen handtekening mag zetten onder ons contract dus dit is eigenlijk een verloren middag. Maar goed, ik zal mijn zegje wel even doen en dan kan ik weer vroeg naar huis. Monique begint eerst iets te vertellen over het bedrijf, ik hoor haar wel praten, maar luister eigenlijk niet. Ik kijk eigenlijk alleen maar naar haar heerlijke borsten die vooruit steken in het zwarte mantelpakje en fantaseer dat ze geen slipje draagt. Ik kijk door de glazentafel heen en probeer een glimp van haar slipje of beter nog haar heuveltje op te vangen. Dan stopt ze opeens met praten en vraagt me wat ons bedrijf kan betekenen voor hun. Ik begin te vertellen maar kan mijn aandacht niet van haar mooie borsten afhouden. Af en toe kijk ik naar beneden en zie dat ze haar mooie benen nog steeds gesloten heeft. Half in mijn gesprek denk ik dat Monique het door kreeg dat ik haar zo zat te bekijken want ze boog iets voorover zodat ik beter zicht had op haar bosten. Ze keek me nieuwsgierig en geil tegelijk aan. Ik baal dat we in een doorzichtige ruimte zitten, want iedereen kan ons zien zitten. Ik probeer mijn verhaal verder af te maken en zie dat Monique haar benen iets wijder open doet en mij een geweldig uitzicht geeft op haar heerlijke witte stringetje. Ik kan niets doen in deze ruimte en ik heb bovendien een relatie. Ik maak mijn verhaal af en besluit om verder geen actie te ondernemen. Monique vraagt of ik volgende week nog eens wil langskomen om een en ander verder te bespreken. Ze zegt er meteen achteraan dat het dan in een andere ruimte zal zijn waar we wat meer privacy hebben en geeft me een knipoog. De hele terugreis naar huis denk ik aan Monique, haar geweldige lichaam, borsten en haar geile blik. Ik heb een enorme harde paal in mijn broek en voel mijn boxer al aardig nat worden van het voorvocht. Eindelijk thuis gekomen besluit ik mezelf eerst eens heerlijk te verwennen. Ik doe de gordijnen op mijn slaapkamer dicht, pak wat massageolie en kleed mezelf uit. Bij het uitdoen van mijn strakke boxer kletst mijn harde natte paal van 20cm tegen mijn onderbuik aan en dat vrije gevoel maakt mij nog geiler. Ik ga op bed liggen en spuit mijn hele pik en handen onder de olie. Ik ben bang dat als ik te enthousiast aan de slag ga, dat ik binnen 2 minuten mijn warme zaad de lucht in spuit. Ik besluit om het heerlijk rustig aan te doen en begin mijn lekkere harde ballen te strelen. Ik beeld me in dat Monique tussen mijn benen zit en mij nu een heerlijke handjob geeft. Ik zie haar heerlijk borsten weer voor me en ze kijkt heel geil naar mijn paarse eikel. Ik laat mijn ballen los en trek mijn voorhuid langzaam naar achteren. Mijn inmiddels paars geworden eikel glimt van het voorvocht en de olie. Ik knijp er zachtjes in en zie dat er nog een druppel uit mijn gaatje komt. Dan masseer ik langzaam mijn gespierde harde staaf en zie Monique weer voor me. Ik zie haar kleine handjes over mijn pik heen glijden met van die mooie gelakte nageltjes. De gedachte doet mij helemaal trillen en ik voel mijn zaad al opkomen, ik wil nog niet maar het is al te laat. De eerste drie stralen warme zaad komen bijna tegen mijn kin aan, de vierde en vijfde op mijn borst en de zesde en zevende op mijn onderbuik. Ik heb nog nooit zoveel zaad gespoten in een keer, maarja wat wil je ook ik was zo geil. Ik sta op van bed en het zaad druipt van mijn lichaam af, god wat wou ik graag dat Monique hier nu was, ze had het er zeker afgelikt.

In mijn volgende verhaal hoor je hoe het 2e gesprek met Monique verloopt. Wil je me ondertussen iets vragen, iets meer over mij weten of gewoon iets geils aan mij vertellen, mail dan naar bart_staverman2@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 18978
Waardering: 5.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online