Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Via een datingsite.

U leest om dit moment het verhaal Via een datingsite gepost door gstar925. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: gstar925
Gepost op: 2011-9-6

Verhaal:

Via een datingsite
Dit verhaal is echt gebeurd, niet verzonnen. Mijn date en ik blijven het liefst anoniem, tenzij jullie eens met mij willen afspreken om dit ook in “real life” mee te maken.

Ik leerde je kennen op een datingsite. Je zocht een knappe seksbuddy. Alletwee zijn we 23. Jij bent brunette, 1m72, slank, B85 en je hebt een lekker stevig kontje. Ik ben 1m90, stevig gebouwd, zwart krullend haar en goed geschapen. We chatten een tijdje. We leerde elkaar kennen en geilde mekaar op. Na een paar keer elkaar te laten klaarkomen met wat geile conversaties had je zin in het echte werk. Je zit op kot in Gent en was het komende weekend vrij. We spraken af.

Ik kwam die zaterdag naar jouw adres. Je liet me binnen via de intercom. Je deur stond op een kier en ik kwam binnen. Ik hoorde een stem in een aanpalende kamer zeggen: Kom maar binnen en maak het je gemakkelijk. Ik liep naar het salon en ging zitten in fauteuil. Het was warm die dag, dus had ik enkel een jeans en een lichtblauw hemd aan. Ik keek even rond, het was een mooi ruim kot. In feite was het geen kot, het was meer een loft. Het was overduidelijk dat je van goede komaf bent. Bevalt het je? Hoor ik opeens.

Jij stond daar in de deuropening. Je had niet veel aan, een lichtroze satijnen kamerjasje. Daaronder een zwarte push-up, en vermoedelijk een bijpassend slipje/string dat ik nog niet kon zien. Jazeker zei ik, je woont hier heel mooi. Maar wat ik nu zie bevalt me nog meer. Ze bloosde. Jij ziet er anders ook niet slecht uit zei ze. En met niet slecht bedoel ik “a real stud”, zei ze nog.

Ze kwam heupwiegend op me af. Man wat is ze knap! Een prachtige slanke taille, knappe lange benen en mooie lange donkerbruine golvende haren. Een echt model!
Ze kwam op men schoot zitten en we kusten elkaar, onze tongen vonden elkaar direct.
Hmm wat heerlijk zei ze. Dit is de eerste keer dat ik iemand ontmoet via zo’n site, en je valt onmiddellijk bij mij in de smaak. Dat geld ook voor mij zei ik, ik heb direct de hoofdvogel afgeschoten. Ze lachte, ooh ik hou van een humoristische man zoals jij.
Ze verzette zich even. En oh wat voel ik daar, zei ze. Ja zei ik, van zo’n knappe meid als jij zouden er voor minder hormonen op hol springen antwoordde ik. Laat ik ze dan maar wat helpen zei ze, en ze trok aan het lint van haar kamerjasje en liet het van haar schouders vallen.

Wat ik zag was fantastisch. Een paar lekker stevige borsten, een plat buikje en goddelijke billen gehuld in een string. Ik zag onmiddellijk aan het pareltje te midden aan het lapje stof boven haar billen dat het een setje van “La Perla” was.
Hmm zei ik, jij bent echt zo’n schoonheid. Weer bloosde ze. Ik kuste haar weer en ging met men handen over haar rug. Ik pakte haar stevige billen eens vast en kneep even. Ze lachte. Ik zakte wat naar beneden en kuste haar in haar nek. Ze begon lichtjes te kreunen en maakte het speldje van haar BH los. Ze liet het stukje vallen en ik had het zicht op een paar lekker stevige borstjes met kleine, stijve, donkerbruine tepeltjes. Ik kuste haar sleutelbeen langs beide kanten en zakte af naar beneden. Ik kuste haar borstbeen en voelde haar borstjes langs mijn gezicht. Ze sloeg haar hoofd even achterover van genot en begon daarna de knoopjes van mijn hemd los te maken. Ze trok het uit en begon mijn schouders te masseren. Ik keek haar aan, zij keek naar mij. Onze ogen spraken boekdelen, we stonden in vuur en vlam. We kusten elkaar weer, hevig!

Ik zakte terug af. Ik kuste haar borsten en nam één voor één een tepel in mijn mond. Ik zuigde er aan en beet er lichtjes in. Ze sloeg haar hoofd terug achterover en kreunde weer lichtjes, ze was aan het genieten. Na een tijdje stond ze recht en ging op haar knieën zitten tussen mijn benen. Ze maakte mijn broeksriem en knopen los. Ik stond recht en trok mijn broek uit. Zij stond ook recht. Onze handen vonden elkaars hoofd en we kusten weer hevig. Haar handen zakten af en trokken mijn boxer naar beneden. Ze kwam wat dichter staan, legde haar handen op mijn borst. Haar kutje schuurde langs mijn lul, wat die nog groter maakte dan hij al was. Ze keek mij diep in de ogen en opeens gaf ze me een krachtige duw en ik viel terug neer in de fauteuil.

Ze ging terug op haar knieën zitten tussen mijn benen en begon met één hand mijn lul rustig af te trekken. Hmm zo groot, en ooh zo dik, zei ze. Ik glimlachte. Ze nam één voor één mijn ballen in haar mond en begon er aan te zuigen. Ik lach achterover te genieten. Man wat is ze goed. Ze ging met haar tong langs de onderkant mijn lul naar boven en begon mijn eikel kusjes te geven. Ze likte hem af en toe en ging met haar tong langs de rand. Ik genoot echt. Mijn lul stond nu in volle glorie. Ze nam hem nu volledig in haar mond, zo diep ze kon. Alsof haar leven ervan af hing pijpte ze me. Ik werd even helemaal gek. Op een gegeven moment voelde ik mijn zaad opkomen. Ze had het door en me op sneltempo af te trekken. Ik kwam klaar, zaad gutste uit mijn lul over haar hand. Ze likte alles op. Ze likte mijn lul schoon en kwam terug op mijn schoot zitten. Ze kuste mij. Ik proefde men eigen zaad. En? Vroeg ze. Zalig zei ik. Maar nu ik wil wel verwend worden antwoordde ze!

Dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Ik nam haar in mijn armen en stond recht. Op goed geluk liep ik een kamer in. Haar slaapkamer. Ik gooide haar op bed en ging op mijn zij naast haar liggen. Onze tongen vonden elkaar weer en een hand van mij streelde het lapje stof tussen haar benen. Ze kreunde. Mijn vingers gingen onder het stringetje en kwamen in een lekker warm en vochtig plaatsje. Ik stak één vinger in haar spleetje en direct werd het gekreun wat luider. Mijn vinger gleed er zo gemakkelijk in dat er snel een tweede bij kwam. Ik streelde haar klitoris zachtjes terwijl ik terug aan haar heerlijke tepeltjes zuigde. Ze kreunde het uit van genot. Ik trok mijn vingers terug en verplaatste me tussen haar benen. Ik trok haar stringetje uit en begon de binnenkant van haar dijen kusjes te geven. Ze had een mooi fijn lijntje boven haar kutje. Iets wat mij altijd wild maakt, zelfs nu ik er aan terugdenk. Met mijn tong lik ik er aan. Ze lacht weer. Mijn handen houden haar billen stevig vast. Ik ga met mijn tong wat lager en wurm er mee tussen haar lipjes. Ik hoor haar zwaarder ademen en probeer zo diep mogelijk door te woelen. Haar zilte kutsap maakt me zo geil als maar kan zijn.

Opeens voel ik haar hand licht tegen mijn achterhoofd duwen en door mijn haar woelen. Met haar andere hand ondersteunt ze zich als ze wat recht komt te zitten. Ze kreunt het uit. Ik wil je in me, neuk me, jammert ze. Ik besluit hier nog geen gehoor aan te geven, ik hou er van als vrouwen nu eenmaal gek worden. Ik blijf lekker door woelen. Zij blijft harder mijn hoofd tegen haar kutje duwen. Please, pak me, ik wil je, ik wil je zo diep. Ik wacht nog heel even. Please ik wil je nu, ik wil die heerlijke lul van jou. Ik kom recht en onmiddellijk grijpt ze mijn lul, ze trekt hem af en pijpt mijn eikel tot die weer op volledige sterkte is. Zo geil staat ze. Ze gaat liggen, spreid haar benen en vingert zichzelf. Ik kruip naar haar toe en kus haar heftig. Ze pakt mijn lul vast en begeleid hem naar haar kutje. Ik pak hem zelf vast en leg mijn eikel tegen haar lipjes. Ooh please neem mij smeekt ze.

Ik laat mijn eikel binnenglijden. Het voelt een beetje krap aan maar het voelt ooh zo zalig. Ik glij een beetje dieper tot halverwege mijn lul en stoot dan ineens hard door. Ze kreunt het uit. Ooh ja schatje, zegt ze. Ooh neuk mij met die heerlijk dikke lul van je. Maak me helemaal gek!

Ik begin eerst rustig en met mijn volledige lengte. Ik kijk haar aan. Mijn handen plaats ik naast haar hoofd om me te ondersteunen. Zij legt één arm om mijn schouder en ondersteunt zichzelf met de andere. Onze tongen komen elkaar tegemoed, en worstelen met elkaar heftig. Ik verhoog het tempo een beetje. We blijven hevig tongzoenen. Ik stop, til haar op, maar blijf in haar.

Haar benen omsluiten mijn middel, haar armen mijn schouders. Ik hou haar billen stevig vast en ga met haar rug tegen de muur. Ik ga iets door mijn benen en pomp weer in haar. Ze wordt echt gek van genot, ze bijt in mijn nek, ooh wat vind ik dit zalig, zegt ze. Mijn middelvinger glijd tussen haar bilspleet en zoekt naar haar kontgaatje. Ik steek hem er rustig in, ze kird het uit. Straks schatje, straks, zegt ze. Zo gaan we een tijdje voort, totdat mijn benen moe beginnen te worden. Ik haal mijn lul terug.

Ik stap met haar naar de woonkamer. Ik gooi alles wat op de tafel ligt eraf en leg haar op haar buik. Ik spreid haar benen en kom terug in haar. Ik neuk haar doggystyle, ooh ja schatje, harder schreeuwt ze. Ik verhoog het tempo, het zweet gutst van ons beide af. Na een tijdje trek ik haar aan haar schouders omhoog. Ik kus haar in haar nek, bijt er lichtjes in. Mijn handen vinden hun weg naar haar borsten. Ik kneed er lekker in. Dit stimuleert haar des te meer en niet veel later hoor ik haar zeggen dat ze gaat komen. Haar ademhaling wordt zwaarder, ze kreunt, ooooh ja schatje, jaaa. Ikzelf voel het bij mij ook opkomen. En opeens voel ik een heerlijke warm golf geil langs mijn lul stromen. Ze kwam klaar. Dit stimuleerde mijn lul ook des te meer en niet veel later spoot ik haar kutje helemaal vol met mijn geil.

Ooh schatje dit was zo goed, echt zalig, zei ze. Ze liet zich languit op de tafel vallen om uit te hijgen. Het was ondertussen al wat tegen zessen geworden en ik begon wat honger te krijgen. Ik stelde voor om wat af te halen. Maar zij zei klaar en duidelijk: Niks van, wij gaan dit weekend de deur niet meer uit!

To be continued…

Vond je dit een goed verhaal, rate dit dan of laat me iets weten op gstar925 [AT] hotmail. Als je dit zelf eens met mij wilt meemaken, of liever iets anders mail me dan gerust. Ik sta voor veel open en draag discretie en hygiëne hoog in het vaandel. Wie weet tot neuks ☺


Aantal keer bekeken: 15328
Waardering: 6.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online