Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vibratör ve Dildo Kullanımı.

U leest om dit moment het verhaal Vibratör ve Dildo Kullanımı gepost door Vibratör ve Dildo Kullanımı. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Vibratör ve Dildo Kullanımı
Gepost op: 2019-5-27

Verhaal:

Vibratör ve Dildo Kullanımı
Vibratör kelimesi neden Türkiye'de Google üzerinde aylık aramalarda daima en üst sıralarda, aylık ortalama 17000 arama yapılıyor.

Vibratör, dildo, realistik penis, yapay penis, strapon penis özetle sex oyuncakları ve sex shop kelimesi Türkiyede neden bu kadar fazla arama yapılıyor çok ilginç değilmi ?

Nokta Sex Shop olarak Google'nin bu istatistik verisini değerlendirelim araştıralım.


Vibratör ve dildo ürünleri yapay penis yani yapay erkeklik organı olarak bilinen ve kullanılan farklı model ve özelliklerde titreşimli, titreşimsiz, siyahi model, çift başlı modeller gibi ürünlerdir. Gerçek bir penisin tüm özelliklerini taşıyan et dokusu, ten hissi, damar yapısı olduğu gibi boyut ve çap olarakta çok fazla vibratör dildo modeli bulunmaktadır.



Cinsel tercihi ne olursa olsun cinsel yaşamında vibratör kullanan kişiler daha sonrasında eş, sevgili veya partnerleri ile yaşadıkları gerçek cinsel ilişkilerinden daha çok zevk ve haz aldıklarını doyuma ve zirveye daha kolay ulaştıklarını belirtmektedirler. Vibratör ve dildolar titreşim özelliği ile pek çok erkeğin veremediği seviyede uyarılma sağlarlar. Vibratör kullanan kişiler ayrıca vücutlarındaki daha hassas olan erojen bölgelerini tanımalarına yardımcı olur.

Bu sebepten dolayı insanlar cinsel yaşamlarında google aramalarında da görüldüğü gibi her geçen gün daha popüler hale gelmektedir.

Vibratör nedir sorusunun cevabını verdiğimize göre artık birazda vibratör kullanımı konusunda size bilgi vermeye çalışayım.


Dildo ve vibratör çeşitleri çok farklılık göstersede genel olarak erkek cinsel organı görünümünde ve gerçek penis et ve ten dokusunda olanlar oldukça popülerdir. Son zamanlarda piyasaya sürülen teknolojik ve modern vibratörler yoğun ilgi görüyor olsada, gerçek penis kalıbında klasik vibratör modelleri halen kullanıcılar tarafından çok daha fazla tercih edilen modeller arasında yerini alıyor.



Google ve Yandex arama motorunda yapılan aramalarda titreşimli vibratör ve dildo tarzı aramalar daha fazladır.

Genel olarak vibratör ve dildo titreşimli bir üründür. Titreşimsiz olan modelleri farklı isimlerle dildo olarakta bilinir. Bu ürünleri kullanılmak istediği bölgede erkek cinsel organı görevi görecek biçimde kullanan kişi tarafından hareket ettirilerek kullanılır. Aynı zamanda vibratör tarafından sağlanan titreşimin etkisi ile kullanan kişi kuvvetli bir uyarılma ve daha güçlü orgazm yaşarlar.



Vibratör kullananlar bilir onun verdiği zevki verebilecek erkek sayısı oldukça azdır. Bu yüzden vibratör konusunda günden güne artan bir popülerlik artışı devam etmektedir.

www.noktashop.org sunulan tüm ürünler Avrupa'dan ithal edilmektedir.


Kapıda ödeme kolaylığı ile İstediğiniz ürüne sahip olabilirsiniz. www.noktashop.org sex shop siparişleriniz gizli paketler şeklince kargo-kurye ile teslim edilir.



adana erotik shopNokta Sex Shop internet sitesinde ve mağazasında binlerce sex ürünü ve fantezi seks oyuncakları sizleri bekliyor.

Bu ürünler, fetish fantazi setler, vibratör, moden vibratör, realistik dildo, anal plug, anal vibratör, belden bağlamalı penis, realistik vibratör, sexy gece kıyafetleri, karakter kostüm, sexi iç giyim, penis pompası, vajina pompası, kayganlaştırıcı, performans ürünleri, şişme manken, şişme bebek, vücut bakım ürünleri gibi aklınıza gelebilecek bir çok ürün mevcuttur, seks oyuncakları mağazası olan www.noktashop.org çok fazla seks oyuncakları var, ürün çeşitliliği biraz kafa karıştırıcı olabilir fakat bu ürünlerden çok zevk alacağınız kesin. 




Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

Nokta Vibratör Shop



Nokta Vibratör Shop



Nokta Vibratör Shop



seks shop  
seks shop  
seks shop  
seks shop  
seks shop  


seks shop
seks shop
vibratör
seks shop
seks shop
seks shop
seks shop
seks shop
istanbul escort



https://www.noktaseksshop.com  
https://www.noktashop.org  
https://www.seksshopistanbul.net  
http://www.noktashop.istanbul  
https://www.vibratorum.net  
https://www.jartiyercorap.com  
http://www.noktashop.ist  

Aantal keer bekeken: 1394
Waardering: 10.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online