Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Voetbalfans.

U leest om dit moment het verhaal Voetbalfans gepost door Wadhans Singh. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Wadhans Singh
Gepost op: 2011-6-15

Verhaal:

Voetbalfans
Er was eens een jongen.
Die Taran heette.Hij was 3 jaar fan van Ajax en Nederlands elftal.
Hij wilde alle wedstrijden kijken.
Van Ajax en Nederland en alle andere clubs.
Het maakte hem niet uit wie tegen wie moest spelen.
Hij kijkt gewoon altijd alle wedstrijden.
En op een dag speelde het Nederlands elftal tegen Slowakije.
Het was een oefen interland maar toch wilde hij het kijken.
Maar hij mocht het niet van zijn ouders omdat hij te veel televisie had gekeken.
Dus daarom mocht hij de wedstrijd niet kijken.
En hij bleef niet niet als een braaf kind slapen tijdens de wedstrijd slapen,nee hij ging stiekem de wedstrijd kijken toen zijn ouders zaten te slapen.
Hij moest wel heel goed opletten dat hij niet betrapt werd.
Om 11 uur was de wedstrijd afgelopen.
Hij kon niet alles kijken want hij had een beetje gemist want zijn ouders die sliepen nog niet.
Toen de wedstrijd afgelopen was deed hij de tv uit en op die momment kwam zijn moeder aanlopen.
En ze zei:"Wat heeft dit te betekenen".
Je moest allang al slapen.
En toen zei Taran:"ik wilde die wedstrijd zo graag kijken,en het mog niet dus heb ik het stiekem toch gedaan.
En toen kreeg hij straf en hij een jaar lang geen voetbal wedstrijden kijken'.En hij mocht zelf ook niet voetballen.EEN JAAR LANG ZONDER VOETBALWEDSTRIJDEN EN ZONDER VOETBAL TE SPELEN.

Aantal keer bekeken: 3838
Waardering: 3.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online