Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Voetbalmannen.

U leest om dit moment het verhaal Voetbalmannen gepost door Pammetje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pammetje
Gepost op: 2007-4-25

Verhaal:

Voetbalmannen
Ik loop het café binnen en zie al snel waar Babs zich heeft geinstalleerd. Het is vrijdagavond en hebben allebei een lange dag op kantoor achter de rug. Na wat gedachtewisselingen over het werk, switchen we naar ons favoriete onderwerp: mannen.

Hoewel we allebei een vriendje hebben, kijken we nog graag om ons heen. We zijn trouw in de liefde, maar sex valt daar niet onder, dat is meer een sport...toch? Deze avond is het karig in de kroeg, het is wel enorm druk, maar er staat niets spannends tussen. Omdat we onze flirt-kunsten toch niet kunnen gebruiken, bestellen we nog twee wijntjes en begeven ons naar de dansvloer. De muziek is rytmisch en we vegen de vloer aan met de meeste jonge dames. We zijn 29, hartstikke jong, maar de gemiddelde leeftijd van de dansers om ons heen, ligt niet ver boven de 18.

Ik zie een man vanaf de zijkant de dansvloer verkennen. Ik tik Babs aan en samen observeren we deze 'jager'. Hij ziet er lekker uit, sportief figuur, donker haar en lichte ogen.

We lopen samen van de dansvloer af en begeven ons maar weer naar de bar. Kletsend tuur ik rond, maar hij lijkt te zijn verdwenen. Achter Babs staat een blonde man, hij zal rond de 33 zijn geweest. Hij kijkt me nét iets te lang aan en ik kijk uitdagend terug. Voor ik er erg in heb, staat hij naast ons. Hij is engels en stelt zich voor als Mike. Ik stel mezelf en Babs voor en vraag wat hij in Rotterdam doet. Hij is hier voor een voetbaltoernooi, hij is de mental coach van een ploeg, die hoog in het amateurvoetbal speelt. Geinteresseerd raak ik met hem in gesprek over van alles en nog wat. Ik vraag of hij alleen is, en dit blijkt niet het geval, hij is met de fysiotherapeut aan het stappen. Hij wenkt naar iemand achter mij en als ik me omdraai, staat daar de jager. Hij stelt zich voor als Andrew, Andy for short. Beide mannen blijken voor het eerst in Rotterdam te zijn en hebben het reuze naar hun zin. Ik heb moeite te beslissen welke van de heren ik het leukst vind en kijk vragend naar Babs. Zij vraagt of ik mee ga toiletteren en we verontschuldigen ons voor een moment.

Terwijl we weglopen, zegt Babs: 'Niks voor mij en ik ben kapot, vind je het heel vervelend als ik naar huis ga? 'Ik antwoord dat ik uiteraard mee ga, maar daar wil ze niets van horen. 'Blijf lekker, volgens mij zijn ze best aardig.'

We kondigen het nieuws aan bij Mike en Andy dat Babs gaat, maar gelukkig vrolijkt het nieuws dat ik blijf ze wel op. We zwaaien Babs uit en Mike vraagt wat ik wil drinken. Ik zeg dat ik wel met hun meedrink en een whiskey verschijnt voor mijn neus. Ik tik het in één keer weg en kan zien dat ze dit een goede actie vinden. Na nog een whiskey begin ik het aardig warm te krijgen en zeg dat ik ga dansen. Mike loopt met me mee en gaat dicht tegen me aan staan. Hij kijkt me plagerig aan en ik tease hem door met mijn kont tegen zijn kruis aan te dansen. Andy komt voor me staan en ik voel me geweldig. Twee heerlijke mannen om mee te dansen, wat wil je nog meer? We nemen nog een drankje en gaan dicht naast elkaar aan een tafeltje zitten. Ik vraag beide of ze een relatie hebben in Engeland. Ja, beide en Mike heeft zelfs een klein jochie van nog geen jaar. Ik beken zelf ook een vriendje te hebben en het gesprek verstomt een beetje. Ik leun naar Andy toe om iets te vragen, en voor ik het weet kust hij me zacht om mijn lippen. Ik zie Mike vanuit mijn ooghoek lachen en voel zijn hand op mij dij. Ik word heet van binnen en begin steeds heftiger te zoenen. Na een minuut of wat maak ik me vrij en draai mijn hoofd naar Mike. Hij ontwijkt mijn lippen en staat op. Hij betaalt de rekening aan de bar en steekt zijn hand naar me uit. 'Pak je spullen, we gaan.'Gehoorzaam pak ik mijn tas en jas en laat me door de twee mannen naar buiten begeleiden. Andy houdt de deur van een taxi voor me open en ik schuif met Mike op de achterbank, Andy gaat naast de chauffeur zitten. In een roes vraag ik me ineens af of dit wel handig is. Twee vreemde mannen, geen idee waar we naar toe gaan; de paniek slaat lichtelijk toe. Mike ziet dit en pakt mijn mobiel uit het zijvakje van mijn tas. 'Bel je vriendin maar even, zeg maar dat je naar het NH-hotel gaat.'Ik pak de telefoon over en doe hem terug in mijn tas. Hij lacht naar me en ik word week van zijn guitige lach. Ik schuif dichterbij en hij streelt mijn nek. Een rilling trekt door mijn lichaam. Hij begint me langzaam te zoenen en neemt mijn gezicht in zijn handen. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan, de spanning is enorm. Hij buigt langzaam dichterbij en voor ik het weet, liggen we verstrengeld op de achterbank. Ik voel zijn harde pik door zijn spijkerbroek heen, ik wrijf erover en tong hem zo vurig ik kan. Ik pak zijn vingers en begin ze te likken. In de achteruitkijkspiegel zie ik Andy alles volgen. Ik neem zijn wijsvinger in mijn mond en ga op en neer, alsof ik hem pijp. Hij kreunt zachtjes.

Plotseling stopt de auto, we stappen uit en tussen ze in loop ik hand in hand richting de ingang van het hotel. Het is al laat en de nachtportier kijkt niet eens op van zijn televisietje. Mike drukt op het knopje van de lift, terwijl ik Andy zijn erectie tegen mijn been aan voel. Hitsig stappen we de lift in. Andy zoent me wild en ik voel 4 handen over mijn borsten en lijf. Jezus, wat ben ik heet, ik hou het bijna niet meer. Zoenend, van de een naar de ander, lopen we naar de kamer van Andy. Het licht blijft uit en ik stap op gevoel naar binnen.

Ik merk dat de kamer ruim is en kan de contouren van een groot twee-persoonsbed zien. Ik gooi mijn tas en jas neer en voel om me heen. Niets, geen geluiden, geen lichamen, niets. Ik wacht met spanning af en luister naar mijn eigen ademhaling. Ineens voel ik dat er iemand in mijn oor blaast en ik draai me die kant op. Ik voel het ontblote bovenlijf van iemand, geen idee hebbende welke van de twee. Eén ding is wel zeker, wat een goddelijke lijf zeg. We tongen en ondertussen verdwijnt mijn spijkerbroek, mijn topje en mijn schoenen. Ik sta in mijn string en bh als er een kaars aan gaat. Mike kijkt me goedkeurend aan en Andy trekt me mee het bed op. Hijgend stort ik me op hem. Mike helpt me met mijn bh en string terwijl ik geil met Andy zoen. Mijn handen vinden de rand van zijn boxershort en ik ruk er aan. Hij doet hem uit en ik kijk gretig naar zijn flink geschapen kale pik. Mijn tong gaat om laag, van zijn borst, over zijn buik, tot ik oog in oog sta met dit heerlijke lid. Ik lik er zachtjes aan en aangemoedigt door zijn gekreun neem ik hem in één keer in mijn mond. De reflex voor zuurstof negeer ik en ik begin hem te zuigen en likken. Ondertussen voel ik mijn benen uit elkaar gaan en een tong zoekt zijn weg naar mijn eveneens kale kutje. Zeiknat ben ik al, dat lijkt me duidelijk. Terwijl ik pijp vingert Mike me en zijn tong bewerkt mijn clit. Ik word gek, en zuig en zuig, Andy duwt me in zijn ritme met zijn hand op mijn hoofd. Hij komt klaar en ik slik en lik. Hij trekt me omhoog en geeft me nog een tongzoen, dan staat hij op en loopt de badkamer in. Mike heeft zich naast me neer genesteld en vingert me heerlijk, ik pijp hem ook, maar al snel heeft hij daar genoeg van. Hij wil me diep en hard nemen. Nou vooruit dan maar, he? Ik leg mijn voeten op zijn schouder en hij stoot met zijn eerste stoot direct tot aan mijn g-spot, ik schreeuw het bijna uit van genot. Hij gaat los, hij beukt en neukt me suf. Hij zweet enorm en dat wind me alleen maar meer op. Hij draait me om en steekt van achter zijn eveneens niet kleine lul bij me naar binnen, o god, wat zalig.....Hij neemt geen gas terug en ik word uitgewoond. Hij ramt naar binnen, haal na haal en slaat me op mijn kont. Ik word alleen maar geiler. Ineens stopt hij. In een roes draai ik me half om en hij kijkt me vragend aan. Ik weet wat hij wil, ik wil het ook. Ik steek mijn kont weer om hoog en hij steekt zijn vinger erin. Hij maakt het nat met mijn vocht en vingert me in twee gaten tegelijk. Ik hou het niet meer en kom fantastisch klaar. Op dat moment stoot hij vol in mijn anus. Sterren vliegen in het rond, deze jongen weet wat hij doet. Ik zie Andy weer op bed gaan zitten en ik kijk hem aan terwijl ik vreselijk hard en lekker in mijn kont genomen word. Ik wil hem zuigen, ik pak zijn pik en trek er aan, hard is hij al, en dus pijp ik hem op het ritme dat Mike bepaald. Mike houdt het lang vol, zijn ademhaling wordt zwaarder en zwaarder. Hij slaat op mijn billen tot ze pijn doen en komt vervolgens keihard klaar in mijn kont, langzaam laat hij het tempo zakken en trekt zich langzaam terug. Ik voel zijn zaad uit me stromen en haal me vinger erlangs. Ik haal Andy uit mijn mond en lik langs mijn vinger, mmmmmmmmmmmm. Voor Andy aanleiding om me bovenop hem te trekken en ik zak op zijn harde paal omlaag. Hij pakt borsten stevig vast en knijpt hard in mijn tepels. Ik voel hem stoten van binnen, maar neem zelf het ritme over, hij heeft niets te willen, nu is het mijn beurt.... Ik rij op hem en mijn tieten schokken op en neer. Hij komt omhoog en bijt in mijn tepels, ik gooi mijn hoofd naar achter, mijn haren zwiepend op mijn rug. Ik hijg en kreun en span mijn kutspieren aan om zijn genot te verhogen. Dit lukt, ineens gaan zijn ogen open en kijkt hij me supergeil aan. Het bed beweegt wat en ik voel twee handen op mijn schouder. Mike komt achter me zitten en druk me naar Andy. Andy stopt met neuken, maar blijft in me en ik kijk hem vragend aan. Mike zoekt mijn anus weer op en ineens zit hij bij me binnen. De mannen hebben dit vaker gedaan. Twee pikken in je, is het lekkerste gevoel dat er is. Ze stoten afwisselend van elkaar en ik schreeuw het letterlijk uit. Wat is dit zalig........brrrrrrrrrrrr. Mijn tepels en kont worden geknepen, gelikt en geslagen, aan mijn haar wordt getrokken en beide mannen kreunen intens. Dan ineens voel ik een golf over me heen komen, ik kom met zoveel geweld klaar dat beide heren zich ook niet meer goed kunnen houden. Druipend van het vocht en zaad zakken we naast elkaar op bed. Niet te geloven....wat een avontuur.

Ik hou wel van engels voetbal......

Aantal keer bekeken: 14960
Waardering: 8.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online