Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vogelverschrikkers!.

U leest om dit moment het verhaal Vogelverschrikkers! gepost door s'nachts hoor je zo lopen. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: s'nachts hoor je zo lopen
Gepost op: 2010-1-26

Verhaal:

Vogelverschrikkers!
Er was eens een meisje een dame die maartje hete ze had 2 zonen.
haar man was pas overleden, ze had het niet makkelijk. ze moest zelf voor het huishouden en werk zorgen.


toen die dag werd ze ontslagen. dus ze ging tarwe verbouwen. ze had voor het laatste geld wat ze had tarwekorrels gekocht en plantte dat. maar toen kwam er een zwerm vogels en die pikte het weer op. het tarwe dat over bleef verkocht ze. en van dat geld kocht ze weer wat tarwe korrels dus ze maakte wat vogelverschrikkers om de zwerm weg te jagen maar het hielp niks.
ze kocht voor de 3e keer tarwe en ze liep naar een hutje daar woonde een oude vrouw(waar veel mensen van dachten dat ze een heks was) toen maartje het verhaal aan de heks verteld had, begon de heks te lachen "is dat alles" zei ze "dat is toch geen probleem" de heks zei een onverstaarbare zin en zei "zaai je land maar weer" en hou de ramen en deuren op slot" ze deed wat de heks zei en zaaide het land weer maar s'avonds hoorde ze voetstappen en hoorde zachtjes "kom naar buiten"
de volgende nacht weer zij en haar kinderen konden niet meer slapen ze was het zat en deed het slot van de deur en liep naar buiten ze... ze... zag ddde vogelverschrikkers bewegen ze keken naar haar en lachte niet een vriendelijke lach en ze hebben haar en haar kinderen niet meer gezien

Aantal keer bekeken: 2869
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online