Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Voor Marretje in de Natuur.

U leest om dit moment het verhaal Voor Marretje in de Natuur gepost door Robbie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Robbie
Gepost op: 2009-4-29

Verhaal:

Voor Marretje in de Natuur
Het was zomer, heerlijk zonnig en warm. We waren met een groep al de hele dag aan het rijden op onze quads. Aan het einde van de middag gingen we barbecuen en een hele leuke vrouw die met haar zoontje aan het crossen was geweest at met ons mee.
Na het eten vroeg ik of ze misschien bij mij een achterop wilde op de quad en een stukje gaan rijden. Zij stemde toe en stapte met wat moeite achterop. Door haar korte jurkje moest ze nogal wat moeite doen om haar knalrode string te verbergen. Terwijl we wegreden drukte ze zich zo dicht tegen mij aan dat ik haar grote borsten tegen mijn rug voelde. Ze sloeg haar armen om mijn middel heen en we reden lekker hard door de heuvels. Na een poosje vroeg ze mij te stoppen. Ze moest even plassen. Ze verdween achter een boom.
Toen ze weer terug kwam pakte ik haar hand en trok haar tegen mij aan. Ik kon mezelf niet meer beheersen en zoende haar zacht op de mond. Jezus, wat voelde die meid lekker aan. Zij beantwoorde mijn zoenen direct en draaide met haar verrukkelijke lichaam tegen mij aan. Ik nam haar hoofd in mijn handen en zoende haar nog heviger. Haar reactie zette mij aan om de rest van haar lichaam te gaan verkennen. Ik voelde zowel mijn opwinding als die van haar. Ik wilde haar hebben. Helemaal. Mijn handen verdwenen onder haar jurkje. Dar vond ik een paar borsten die er mochten zijn. Mijn mond dwaalde naar haar borsten en tepels. Ondertussen voelde ik dat zij mijn riem losmaakte. Mijn vingers vonden haar string en streelde langs het randje. Zij ritste mijn gulp open en gaf mijn pik de vrijheid. Mijn vinger gleed tussen haar verschrikkelijk gladde en natte lippen. Ik liet mij achterover vallen en trok haar op mij. Mijn pik klopte tegen haar kruis. Ik dacht dat ze zo over me heen zou glijden maar toen ik het bijna niet meer kon houden stapte ze van me af en bukte zich. Ik ging achter haar staan en vroeg of ze hem wilde hebben. Dat wilde ze maar al te graag en bukte nog verder over de quad. Eerst liet ik alleen mijn eikel even naar binnen glijden en dacht dat we zouden ontploffen. Dan moest ik hem helemaal geven en pompte helemaal door. Ze rilde helemaal en na een paar lange stoten kwam ze heerlijk klaar. Het was verrukkelijk. Ik spoot alles wat ik had in haar heerlijke kutje.
Na dit avontuur in de natuur heb ik haar nooit meer gezien.

Aantal keer bekeken: 13324
Waardering: 7.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online