Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Voor het eerst verliefd! (deel 2).

U leest om dit moment het verhaal Voor het eerst verliefd! (deel 2) gepost door Angelina. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Angelina
Gepost op: 2010-7-26

Verhaal:

Voor het eerst verliefd! (deel 2)
Dit is het gevolg van het verhaal.
Lees maar verder.

Toen we er waren was het erg druk, er was leuke muziek en mensen van 12 tot ongeveer 15 jaar. Mijn blik viel in ene op een jongen met zwart haar en een zwart jasje met daaronder een witte trui, vervolgens keer ik naar zijn broek. Een spijkerbroek had hij aan en had zwarte schoenen aan. Ik keek hem een poosje aan tot Lola zei:,,Waar kijk je naar Angelina?'' ,,Oh nergens naar'' antwoordde ik. Maar Lola wist dat ik loog en zei: ,,Nee ik weet dat je wat ziet! En ik zei:,,Oke oke, ik kijk naar die jongen daar, zie je hem? Voor de jongens wc. ,,Ja ik zie hem, vind je hem leuk?'' ,,Och een beetje, soort van'' Lola barstte in lachen uit en zei:,,Je hebt een heeel groot oog op hem, dat zie ik'' Ik glimlachtte. ,,Ga naar hem toe dan!''zei Lola. ,,Bek je gek? Dat ga ik echt niet doen, straks zeg ik iets doms!'' Maar Lola kon het er niet bij laten en duwde me tegen die jongen aan. Hij draaide zich om en ik zei:,,Sorry, het spijt me heel erg!'' En hij zei:,,Oh geeft niet hoor, hoe heet jij? Ik heet Milan. ,,Ik heet Angelina'' zei ik. ,,Mooie naam, wil je misschien met me dansen?''zei hij. Ik knikte en hij trok me mee de dansvloer op. We gingen dansen en Lola keek me grijnzend aan. Ik keek haar glimlachend aan en drukte mijn tanden op elkaar. Toen kwam er langzame muziek. De Dj riep:,,Allemaal schuifelen mensen!'' Hij pakte me vast en we begonnen te schuifelen, ik bloosde een beetje en durfde hem niet an te kijken. Gek genoeg zag ik dat hij me ook niet durfde aan te kijken.
Na een poosje zei hij:,,Je kan goed schuifelen!'' ,,Bedankt, jij ook''zei ik blozend. Toen plotseling pakte hij me vast en kuste hij me. Toen hij ophield keek ik met grote ogen naar hem, en hij omgekeerd bij mij.

Aantal keer bekeken: 3197
Waardering: 8.32 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online