Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Voor het eerst verliefd! (deel 3).

U leest om dit moment het verhaal Voor het eerst verliefd! (deel 3) gepost door Angelina. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Angelina
Gepost op: 2010-7-26

Verhaal:

Voor het eerst verliefd! (deel 3)
Ik keek weer blozend naar beneden en gingen verder met schuifelen. Na een tijdje zei ik:,,Ik moet even naar de wc oke? Hij knikte en glimlachte naar me. Ik trok Lola mee en rende naar het toilet.,,Hahahaha, ik heb jullie gezien!''zei Lola. Ik schaterde het ook uit.,,En hoe voelde dat?'' vroeg ze.,, Ik weet het niet, ik ben nog nooit eerder verliefd geweest en ik heb zo een kriebeleig gevoel in me! Maar die kus was, hoe moet ik het zeggen? Hartstochtelijk gewoon! Lola glimlachte en trok me weer de dansvloer op. Ik ging naar Milan toe en we begonnen verder te dansen. We was 11 uur. Het feest was afgelopen. We liepen samen naar buiten en Milan zei:,,Ik vond het erg gezellig met je Angelina'' Hij gaf me een kus op me wang en vroeg:,,Zullen we een keer weer afspreken? Ik knikte en vroeg:,,Maar wanneer dan? Hij haalde zijn schouders op en zei:,,Als er weer een disco is of wat dan ook hou ik je op de hoogte en jij mij. Hij gaf me ze msn en telefoonnummer. Ik zwaaide hem gedag en liep samen met Lola naar de bushalte.,,Mag ik bij jou slapen Angelina? Dan kunnen we nog praten over die Milan. Ze knipoogte en ik zei grinnikend:,,Oke maar dan wel eerst je moeder bellen of het mag. Ze belde haar moeder op en zei:,,Ja het mag als het van jou moeder mag. Ik belde mijn moeder ook op.,,Het mag, ik heb wel een pyama voor jou, we hebben ten slotte dezelfde maat!'' We stapten de bus in en waren bij mij thuis. We kleedden ons om en lagen naast elkaar op 1 bed, uren kletsen en kletsen.

Zo zien jullie maar weer!
Een hele goeie vriendin is er altijd voor je als het nodig is.
Ze zijn allemaal wel soms irritant op hun eigen manier maar blijf toch van ze houden. Ik hoop dat jullie van mijn verhaal genoten hebben.

The end!

Aantal keer bekeken: 3156
Waardering: 7.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online