Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vooraltijd...

U leest om dit moment het verhaal Vooraltijd.. gepost door D-Kwispel. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: D-Kwispel
Gepost op: 2009-9-28

Verhaal:

Vooraltijd..
Het is zomer2009;
Gezellig op vakantie; 15dagen lang naar het heerlijke Spanje, De 1e avond mensen leren kennen, veel nederlanders en jongeren. De 4e of5e avond zaten we op bankjes met de groep; gingen ze gitaar spelen je mocht niet praten niks.. Dus moesten we ergens anders zitten, nou dat deden we. Komt er een boy bij ons zitten; hee dit dat zus zo. Nummers uitgewisseld, en dan zie je elkaar vaker en vaker, ik leerde hem beter kennen, alsof ik hem al jaren kon; Elke keer als ik hem zag kwam er een straal op me gezicht van vreugde, ik dacht is dit liefde? Maar hoe kon het weetje? Kusje bij kusje, zoen bij zoen. Smse ik hem dood en hij mij. Het was soort van; vakantie zonderjou kan nu niet. Elke avond stiekem doen want ik had een jongen mee helaas =( Oke ja het is hard weetje, maar de rest hoeven jullie niet te weten wat er speelde..
Ik ging stiekem met hem achter de wc deurtjes staan, bij de bar, op het strand, alles waar ik maar met hem alleen kon zijn. Telkens werden we in de gaten gehouden, we gingen me broertje naar huis brengen dus we dachten eindelijk met ze 2e alleen, hij moest plassen dus liepen we naar de wc, we waren alleen en begonnen te zoenen, plotseling hoord hij voetstappen doet ze ogen voorzicht open en ziet die jongen waarmee ik was lopen duwt me van me weg dus ik schrok.
De andere avonden werd het closer en closer, 14Augustus bij het cafe achter der computer, jongen zat erbij.. me computer liep vast, dus vroeg aan de jongen oftie even wou vragen of ze kwamen, stiekem zei ik dat ik wc ging en liep naar hem toe zoende hem en hij mij, zei hij; chik wil je me meissie zijn? wat zeg ik Nee, zegtie wil je stiekem me meissie zijn, zeg ik jaaaa!
de volgende dag moest ik naar huis, helaas, tuurlijk ikwas boos alles wou het liefst bij hem zijn, elke avond bij hem overdag en in de nacht smse en dat elke dag. Ik geloofde niet dat hij nog zou komen na de vakantie dus gaftie me ze goude ketting, ( keilief!) de 18e kwam die !
Eindelijk ik telde de dagen af en het ging zo sloom, nonstop smsen en bellen. ik miste hem echt, nu zie ik hem bijna elke dag, hij laat me spacen het was de vakantie van me leven


Aantal keer bekeken: 2716
Waardering: 4.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online