Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vrienden op bezoek.

U leest om dit moment het verhaal Vrienden op bezoek gepost door W. Oktes. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: W. Oktes
Gepost op: 2010-10-6

Verhaal:

Vrienden op bezoek
Het was zaterdagavond, Nanda en ik waren samen thuis, de kids gedumpt en we zouden vanavond bezoek krijgen van Vera en Ed, ook zij hadden de kids gedropt bij haar ouders.
We hadden er zin in, Vera en Ed kwamen regelmatig op bezoek en we hadden altijd de grootste lol met z’n vieren, meestal was het aan het einde van de avond veel geouwehoer over sex en dergelijke, maar dat kon de pret niet drukken.
Een uur of acht hadden we afgesproken en rond die tijd kwamen ze dus ook, ik deed de deur open en ze zagen er beide leuk uit, het was een warme dag geweest dus al te veel hadden ze niet aan, na het gebruikelijke zoenen en begroeten ploften we met z’n allen in de bank en praten wat met elkaar met een hapje en een drankje.
Aangezien het mijn avond was om voor de catering te zorgen, zorgde ik ervoor dat er al vrij snel frisdrank of alcohol op tafel stond, ik wist dat dit de stemming zou verhogen en aangezien ik wel zin had in praat dat alleen maar over sex ging, zorgde ik er wel voor dat we allemaal aan de alcohol gingen.

Na de eerste borrels bleef het nog rustig, de dames bleven altijd wat rustiger in het begin, maar wij heren ouwehoerden er al lustig op los, het ging weer over schaapies en dat soort dingen.
De vorige keer dat we zo’n avondje hadden, kwamen er een paar fantasieën boven die werden uitgesproken door vooral Vera, ik vond het hoog tijd worden deze verhalen weer eens boven tafel te krijgen, in de hoop dat ook Nanda en Ed wat meer van hun fantasieën zouden vertellen, dus ik opende het gesprek met de vraag aan Vera of dat triootje nou al eens gelukt was, we moesten er allen om lachen maar ze zei dat het nog niet was gelukt, en dat ze dat wel jammer vond, Ed kreeg er een rood hoofd van en wist even niets te zeggen, waarop Nanda vroeg of we misschien zin hadden om een spelletje te doen, wederom even stilte… Ed vroeg of Nanda iets in gedachte had en ze zei dat we allemaal pokerden op internet en dat het misschien wel leuk zou zijn om dat nu eens aan een tafel te doen, met z’n vieren. We stemden allemaal toe en verhuisden naar de eettafel en de kaarten werden geschud. We speelden een half uur en we kwamen er achter dat we allemaal ongeveer even goed waren en we kwamen tot de conclusie dat er zo niet zo veel aan was, even wisten we niet meer wat verder te doen, tot Ed met het voorstel kwam om strippoker te doen, het leek ons allen een leuke variant en al giechelend werden de kaarten verdeeld en begon het echte werk, de regels waren, de verliezer deed een kledingstuk uit tot er niets meer over was, als we allemaal naakt waren dan gingen we over op opdrachten. Die opdrachten zouden gewoon verzonnen worden als het zover was.

Het eerste potje was een gelijk spel tussen Ed en Nanda, ze verloren dus beide en moesten zodoende ook allebei een kledingstuk verwijderen, Nanda trok haar topje uit en Ed zijn shirt, nu zat Ed in z’n hemd en Nanda in haar beha, het was gelukkig warm geweest, dus het ontkleden ging redelijk vlot. Het daaropvolgende spel verloor ik, daarna Vera. De volgende ronde was Nanda de verliezer en moest dus een kledingstuk uit doen, wij allen hadden verwacht dat ze haar broek zou uitdoen, maar tot onze verbazing deed ze haar beha los en zat dus in ontbloot bovenlijf aan tafel en ze zei dat het er toch wel van kwam, dan kun je het maar beter gelijk doen. Ed kon z’n ogen niet van Nanda’s borsten afhouden, dit zag ze en ze werd er duidelijk wat opgewonden van, ik ook trouwens. We speelden verder en we wisselden elkaar redelijk af met ontkleden, maar Ed was de eerste die helemaal naakt mocht en hij deed dat dus ook. Hij trok z’n boxer naar beneden en een flink stijve lul stond recht omhoog, hij zat naast Vera en dus tegenover ons, Nanda keek verbaast maar zei niets, ze vond het wel interessant zo te zien, het volgende potje was Vera aan de beurt om haar string uit te doen en dat zag er goed verzorgd uit, mooi geschoren met een driehoekje erboven (en als je goed keek was het al aardig vochtig daar beneden), de volgende beurt was ik aan de beurt en trok mijn boxer naar beneden, ik geloof dat Vera dit wel leuk vond. Daarna was natuurlijk Nanda aan de beurt en ook zij had een mooi geschoren poes, met een streepje erboven.

Ja, en nu, zei Ed, nu moeten we opdrachten gaan verzinnen, en laten we rustig beginnen, niet gelijk de meest extreme dingen, maar het is misschien wel handig om nu al te bedenken hoe we het gaan doen. Het viel even stil, maar ik had een voorstel (ik had er al over nagedacht natuurlijk), ik stelde voor om voor het delen van de kaarten de opdracht vast te stellen, de verliezer kreeg een opdracht of moest er één uitvoeren, dan bleven er dus nog 3 “winnaars” over, één van die 3 moest samen met de verliezer de opdracht uitvoeren, en dat werd bepaald door de dobbelsteen; Het was niet zo moeilijk om dat te verdelen, één kreeg de getallen 1 en 4, de 2de 2 en 5 en de 3de 3 en 6, de verliezer mocht dobbelen, of een vrije keuze maken tussen de drie winnaars… Alles mocht, iedereen had één joker, die ook maar één keer ingezet mocht worden… Dus het was handig er goed over na te denken wanneer je de joker in zou zetten, er kon immers nog een ergere opdracht komen. Het was wederom even stil, iedereen dacht hier even over na, en toen zei Nanda dat ze er allemaal wel mee akkoord waren volgens haar, en dat ze de eerste opdracht had bedacht, het zou een tongzoen worden, van minstens een minuut, om eens rustig te beginnen. Er werd gelachen aan tafel en iedereen stemde ermee in, de kaarten werden gedeeld en het ging vrij snel, Vera was de verliezer en ze mocht kiezen, dobbelen of uitkiezen; Ze koos voor het dobbelen (ik had 1-4, Nanda 2-5 en Ed 3-6) en gooide, ze gooide een 3, ze mocht dus tongen met Ed, haar eigen vriend, er werd “opgelucht” adem gehaald, en toch vonden we het jammer, maar het was de 1ste opdracht, dus om in de stemming te komen was het wel goed.

Ze stonden op, Ed had z’n staaf nog steeds recht overeind staan en Vera was al behoorlijk nat aan het worden, volgens mij hadden ze wel meer zin in alleen een tongzoen, maar, opdracht is opdracht en ze zoenden elkaar gepassioneerd. Nanda en ik keken toe, dit begon toch wel spannend te worden, maar we hadden het allebei nog wel naar ons zin. De minuut was (al lang) om en Ed en Vera gingen weer zitten, het was tijd voor de volgende ronde, de opdracht was hetzelfde, nu maar kijken wie elkaar zouden treffen, Nanda verloor deze keer en moest dus zoenen met een winnaar, ze gooide de dobbelsteen, en Vera was de gelukkige, ik bespeurde enige twijfel bij de beide dames, maar ze stonden toch op en ze kusten elkaar. Dit was natuurlijk zeer opwindend voor de mannen, maar de dames konden er ook wat van, hun handen gleden over elkaars lichamen en ze keken uit hun ooghoeken naar ons, om te zien hoe wij reageerden. Ook deze minuut verstreek (tot mijn spijt) en we gingen weer verder met ’t spel.

Een nieuwe opdracht werd voorgesteld, deze keer door Vera, het leek haar wel leuk, om een tongzoen te geven aan de ander als die met de rug naar haar toe zou staan, we lachten, maar het leek ons ook wel leuk, ik stelde nog voor om de jongen achter, en het meisje voor, mocht dat zo uitkomen, deze keer verloor ik, nu moest ik dobbelen, oei… nu moest ik zelf meedoen aan iets dat ik in gedachten al had gedaan, nu werd het serieus… ik twijfelde even, maar gooide de dobbelsteen, Vera werd het, ze stond op en zei dat ik op moest schieten, dat ze dit al veel eerder had willen doen, ik werd natuurlijk een beetje rood, maar liet me niet kennen, ik stond op en ging achter haar staan, mijn handen op haar buik en m’n stijve in haar bilnaad, waar het heerlijk warm was en gaf haar een tongzoen, automatisch schoven mijn handen naar boven om haar borsten te aaien, aan haar reactie te zien was dit precies de bedoeling, haar tepels werden meteen hard en ze duwde haar kontje naar achter, waardoor mijn pik klem kwam te zitten in haar bilnaad, god wat was dit geil. Nanda en Ed zaten te kijken en vonden het zo te zien ook prettig, Ed z’n lul stond nog vier overeind en Nanda haar tepels waren groot en rood, ik kon zo snel geen jaloezie ontdekken, en dat vond ik wel heel plezierig, nu konden we dus gewoon verder, Ed riep dat de tijd al lang om was en lachend liet ik Vera los. Nog een keer de zelfde opdracht, riep Nanda, en er werd weer gekaart, en ja hoor, Ed verloor, nu moest hij dobbelen of kiezen, ik ga deze keer niet dobbelen, zei hij, ik ga kiezen en ik kies Nanda, we moesten allen lachen, dit kon natuurlijk niet uitblijven en zo te zien waren we er allen happy mee, Nanda stond op en ging heel uitdagend met haar rug naar Ed toe staan, pak me dan, zei ze, en dat liet Ed zich geen 2 keer zeggen en greep Nanda vast en begon haar te zoenen, zijn handen gingen gelijk naar haar borsten en ze genoot er intens van, het was ook een heel geil gezicht, je eigen vriendin met een goede vriend bezig te zien, ook Nanda werd er erg geil van en ze duwde haar kontje naar achter, maar aangezien Ed kleiner is als ik, gleed z’n lul over kaar kutje heen naar voren, als hij dit geweten had, had hij op het juiste moment wel een stotende beweging gemaakt om z’n lul naar binnen te drukken, maar het verraste hem ook, en z’n lul schoot dus door, nu zagen wij Nanda dus met een lul tussen haar benen, die ook zij liever ergens anders had gehad, maar het was niet anders, ze zoenden nog even door en toen zei Vera schor dat de tijd om was (het had wel 5 minuten geduurd). Nu moesten we even afkoelen, en ik schonk wat drankjes in, heel apart in je blote kont, maar dit terzijde.

We praten wat met elkaar en we vonden het tijd om ons spelletje wat verder te laten gaan. Eerst met de hand, zei Ed en we keken hem verbaast aan, eerst met de hand, ik bedoel…vingeren of aftrekken, dat wordt de volgende opdracht, we stemden allen in en er werd weer gedeeld, ik verloor en dobbelde Nanda, maar aangezien onze geilheid, was het een leuke opdracht, Nanda ging voor me staan, met haar prachtige kontje naar mij toe en zette één been op een stoel, kom joh, actie tijd, en mijn hand gleed naar haar natte poes toe, het was ongelofelijk nat en heet tussen haar benen, ze genoot enorm van het spel, een stuk meer als ik had verwacht, mijn vingers gleden over haar klitje en ze begon te kreunen, deed haar benen uit elkaar en mijn vingers gleden naar binnen, het ging soepel en makkelijk, maar da’s niet zo gek als er zoveel geil bij komt. Vera en Ed keken hun ogen uit, Vera had haar handen onder de tafel, wat er gebeurde konden we niet zien, maar Ed zat met z’n lul te spelen voor de ogen van Nanda, ze vond dit zo geil dat ze voorover boog naar de tafel toe, ik kon nu niet meer via de voorkant bij haar kutje en moest het nu via de achterkant doen, dit was een heel geil gezicht en ik moest me inhouden niet mijn lul naar binnen te rammen, want dat was de opdracht niet. Ik gleed met 2 vingers in en uit haar kut, en ze kreunde er over, ook Vera en Ed hadden het er moeilijk mee, ze moesten zich beide inhouden om niet mee te doen, maar dat lukte ze nog net, Nanda begon nu harder en wilder te bewegen, ze hing nu helemaal voorover op de tafel en keek naar Ed, hoe hij met z'n lul aan het spelen was en ze kwam klaar, het vocht droop bij haar benen langs, zo geil was ze, ik voelde haar kutje samentrekken om mijn vingers en bewoog ze snel in en uit, volgens mij was ze nog nooit zo klaargekomen, maar in zulke omstandigheden hadden wij het dan ook nog nooit gedaan.

Nanda ging weer staan, mijn vingers floepten uit haar kutje en ze zei dat ze even de boel ging afdrogen, ze liep naar boven, rommelde daar wat en kwam weer naar beneden, ze had haar benen wel afgedroogd, maar haar kutje duidelijk niet, die glom er nog over. Maar ze had wat in haar handen, speeltjes, zei ze, leuk voor de meiden, kunnen wij elkaar ook verwennen als dat nodig mocht zijn, er werd gegrinnikt, de schaamte waren we gelukkig al voorbij, we besloten nog een keer dezelfde opdracht te doen, de kaarten werden geschud, en weer was ik de verliezer, moet je weer al het werk doen joh, zei Nanda met een vette knipoog, maar mij niet dobbelen hoor, ik moet nog even bijkomen. Ik gooide de dobbelsteen en het was een 2, iedereen keer verbaast naar Ed, hij had 2, dat hield in dat ik Ed moest aftrekken, daar hadden we nog niet aan gedacht maar ook dit kon gebeuren, we twijfelden beide hevig, maar ik stond op, ik laat me niet kennen, zei ik, het is maar met de hand, ook Ed stond op en ging voor me staan, Trekken tot ‘ie spuit, zei Vera geil, en ik greep Ed z’n lul en begon hem af te trekken, aangezien ik zelf ook een kerel ben, weet ik wel hoe ik een lul moet aftrekken, het was alleen niet mijn eigen deze keer. Ik moet zeggen dat het wel apart voelde, een andere lul in mijn hand, hij was niet besneden en had dus een vochtige eikel die heel gevoelig was, ik trok hem in een rap tempo en merkte dat hij bijna klaar zou komen, wie wil z’n kwakkie? vroeg ik en ik wist wel dat Nanda niet zou reageren, dit vond zij niet echt leuk om te doen, kwakkies opvangen, maar ik zag tot mijn verbazing toch een fonkeling in haar ogen, ze moet wel heel geil zijn geweest om dat te willen, maar Vera draaide zich naar z’n lul toe, ze zat ook het dichtste bij, ook Ed zag dat Vera dat deed en ik drukte mijn lul tegen zijn kont aan om hem nog wat geiler te krijgen, hij vond dit wel prettig zo te zien want op hetzelfde moment spoot hij Vera haar mond vol met z’n sperma, wat ze gulzig doorslikte, zo te zien deed ze dat wel vaker.

Het was afgelopen en ik liet Ed z’n lul los, we lachten en praatte wat, schonken wat te drinken in en vonden het weer tijd om verder te gaan. Nieuwe opdracht, zei Nanda, deze keer wordt het pijpen of beffen, de één op de tafel rand en de ander met zijn mond en vingers aan het werk. De kaarten werden wederom geschud en deze keer was Nanda de verliezer, zo, nu ben jij de pineut, zei ik en Nanda pakte de dobbelsteen, wie mij beffen en vingeren wil mag z’n hand opsteken, zei ze en we staken alle drie onze hand op, zo, we hebben er zin in en ze gooide de dobbelsteen, Vera was de gelukkige en het maakte Nanda niets meer uit wie het deed, als er maar iemand was die wat deed, ze stond op knappen. Vera pakte een flinke vibrator van de tafel en ging op haar knieën zitten voor de tafel, ga maar op de rand zitten, zei Vera en Nanda nam plaats, we maakten de tafel wat ruim en ze ging achterover op tafel liggen, haar benen op een stoel en Vera begon haar zachtjes te likken. Haar kin glom gelijk van het vocht en ze duwde voorzichtig de vibrator naar binnen, Ed en ik zaten ieder aan de lange kant van de tafel en hadden dus een goed overzicht van het schouwspel. Vera zette de vibrator aan en Nanda kronkelde over de tafel. Ik kon me niet inhouden en begon aan haar tepels te zuigen, mijn zak stond op springen en ik moest mee doen, ze vond het heerlijk en ook Ed begon zich er mee te bemoeien, hij likte over haar buik en stopte z’n tong in haar navel, dit vond Nanda erg geil, dit wist ik maar Ed blijkbaar ook. Nanda reageerde heftig op dit gebeuren en binnen niet al te lange tijd zou ze komen, ik likte en zoog aan haar heerlijke borsten, Ed bewerkte haar buik en navel en Vera likte haar klitje en bewoog de vibrator heen en weer in haar grotje, ze kwam schokkend en hijgen klaar, Nanda was normaal iemand die niet zoveel geluid maakte, maar deze keer kwam ze echt luid kreunend en steunend, en ze hijgde zelfs dat we sneller moesten gaan om dat ze zo verschrikkelijk geil was. Haar kutje trok zich samen en de vibrator gierde erover, toen ontspande ze helemaal en was het over.

Goh, wat was dit lekker, zei ze en ze pakte snel de kaarten, we gaan gelijk door, zei ze en er werd gedeeld, deze keer verloor ik en ik dobbelde wederom Vera, ik ging op de rand van de tafel zitten en Vera ging voor me zitten, zo, nu zal ik jou een keer klaar pijpen, en ze nam mijn lul in haar mond en ze zoog er flink aan, heerlijk was dit, dit zou niet lang duren, binnen een minuut zit jouw mondje vol, zei ik en ze begon harder aan m’n lul te zuigen, ze pakte m’n ballen en aaide erover. Op een bepaald moment nam ze mijn hele lul naar binnen en speelde met haar tong over m’n eikel, dit werd me te veel en ik spoot mijn zaad in haar mond, ze slikte en ging gewoon door met pijpen wat tot gevolg had dat er nog een lading achteraan kwam. Alles werd weggewerkt en we gingen weer zitten, de druk was van mijn ballen en ik kon weer even ontspannen zitten, ik wist alleen niet voor hoelang.

We schonken weer wat te drinken in en ik pakte de kaarten er weer bij, ik had er wel weer zin in en de rest ook zo te zien. Het wordt weer tijd voor een nieuwe opdracht, zei Ed, ik denk dat het tijd wordt voor het echte werk, er moet maar eens wat geneukt worden, het was al een tijdje geleden dat hij zijn zaakje had geloosd en ook Vera was nog niet helemaal aan haar trekken gekomen, al had ze wel heel veel plezier in het beffen van Nanda en had ik het vermoeden dat ze ook met haarzelf had gespeeld daarnet. We stemden allen in en de spanning liep gelijk weer op, mijn lul steeg weer ten top en ook Nanda had er weer helemaal zin in. Er werd overeen gekomen alleen te neuken met condoom en die werden dus even van boven gehaald, ik haalde gelijk maar een stapel op, ik wist niet wat er nog komen zou, de aanblik van die stapel wond Nanda behoorlijk op, ze zat met haar kontje te draaien en hoopte er duidelijk op dat ze zou verliezen, ik ook trouwens, dan kon ik haar eens even goed nemen. De kaarten werden geschud en het was een spannend potje, maar Nanda verloor met een paar boeren, ik zag dat ze hier blij mee was en verwachte dat ze de dobbelsteen zou pakken, maar ze stond op en ging met haar ellebogen op de tafelrand staan en keek ons allen één voor één aan…Ze zei, zo wil ik worden geneukt, lekker achterlangs, ik ben zo geil als boter, dus aan glijmiddel geen gebrek, zeker niet het feit dat ik heb besloten niet te dobbelen, maar een keuze te maken, Ed keek beteuterd, dit was zijn kans en ik dacht dat ik zo aan de slag moest, Ed en ik keken elkaar aan en moesten lachen, we begrepen elkaar, Nanda was al die tijd stil en keek naar onze reacties. Tot Vera zei, nou Nan, heb je je keuze al gemaakt? ja, zei Nanda, dat heb ik, ik wil geneukt worden door Ed, ik wil zijn lul wel eens in mij voelen. Ed en ik waren stomverbaasd, dat uit de mond van Nanda, dat had ik in ieder geval nooit verwacht, Ed ook niet, zo te zien en hij keek mij aan met een vragende blik, ik dacht een seconde na en zei toen, nou, wat let je, het word je niet elke dag gevraagd om een lekker ding te neuken, dus ik zou daar maar dankbaar gebruik van maken. Hij stond op en ging achter Nanda staan, maar Nanda zei, nog één ding, we maken dit onze laatste opdracht, ik word geneukt door Ed, wij beginnen dus, maar als jullie het niet meer houden gaat Vera aan de andere kant van de tafel staan en laat zich neuken door mijn mannetje. Ed wachtte het antwoord niet meer af en drukte zijn lul tegen Nanda’s kutje aan en gleed naar binnen, dit is onze kans, zei ze nog, maar toen werd ze opgevuld door een stevige, kloppende lul die in rap tempo naar binnen schoof. Ed ging als een razende tekeer, hij wilde haar echt plat neuken, dit wilde hij al heel lang, en dit was de mogelijkheid om het ook eens te doen, dit liet hij zich niet meer afpakken. Nanda kwam iets omhoog en steunde nu op haar handen, Vera en ik konden nu goed de beukende lul van Ed in Nanda’s kut zien, dit was een verschrikkelijk geil gezicht, je eigen partner zien neuken, een stuk opwindender dan ik verwacht had. Nanda begon te hijgen, ze draaide haar kontje iets verder omhoog zodat Ed er nog wat beter in kon komen, Ed ging nog steeds als een razende tekeer en Vera hield het niet meer, ze stond op en liep naar de andere kant van de tafel en zei, kom, ik wil ook geneukt worden, ik stond op en ging achter haar staan, zo had ik Vera nog nooit bekeken, ze was iets steviger dan Nanda, maar best wel een lekker ding, ik schoof mijn lul voor haar kutje en ze stootte direct met haar kont naar achter, mijn lul schoof direct naar binnen en het voelde heerlijk heet en nat aan, ook ik begon nu te neuken, en de beide dames hingen nu op hun ellebogen op de tafel, met hun hoofden naast elkaar, wij mannen hadden een uitsteken uitzicht op het schouwspel en neukten er lekker op los. Nanda draaide haar hoofd nar rechts en Vera op het zelfde moment naar links, ze vonden elkaar en begonnen elkaar te tongen, met de mond open natuurlijk want ze hijgden beiden als bezetenen, bij de aanblik van dit schouwspel begonnen we de meiden nog harder te neuken, we kletsten tegen hun kontjes aan en het klapte erover, de geiligheid steeg tot een hoogtepunt en Nanda kwam klaar, ze kronkelde over de tafel en zo te zien voelde Ed haar kutje samentrekken, hij kreeg een rood hoofd, hield even op met stoten en toen ramde hij zijn lul tot aan zijn ballen naar binnen, ook Ed was gekomen, nu wij nog, dacht ik en op dat moment kwam Vera omhoog, greep de rand van de tafel en riep, “pomp me vol, ram ‘m er in”, en dat was wat ik natuurlijk deed, ik ramde mijn lul diep in haar kut en stootte tot ik het sperma mijn lul uit voelde knallen, ook Vera kwam, haar kut trok zich samen om mijn lul en ze kreunde keihard, alles kwam er uit, de ontlading van de hele avond kwam er bij ons allen uit, wat een neukfestijn was dit, zinderend ontspande we allen, de meiden zakte op de tafel neer en gaven elkaar nog een zoen. Ed en ik keken elkaar aan met een zeer tevreden blik, we hadden geneukt, en daar ging het om, dat gevoel hadden we beide, al hadden we dat in het dagelijks leven nooit, deze avond had wat losgemaakt.

Toen we allen een beetje bijgekomen waren, hebben we een douche gepakt en zijn nog even naar beneden gegaan, de spulletjes opgeruimd en natuurlijk nog een drankje genomen, het is laat geworden, heel gezellig en geen sprake van jaloezie, gelukkig niet, we hebben ook gelijk maar een afspraak gemaakt voor een volgende keer…tja, als het van alle kanten goed bevalt, waarom het dan laten...

Aantal keer bekeken: 62705
Waardering: 8.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online