Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vriendin Of Vriendje?.

U leest om dit moment het verhaal Vriendin Of Vriendje? gepost door Verward meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Verward meisje
Gepost op: 2008-12-14

Verhaal:

Vriendin Of Vriendje?
Hallo allemaal.
Ik ben Kiara en ik zal een verhaal vertellen wat echt is gebeurt.
Ik zat in mijn kamer en pakte al mijn boeken voor de volgende dag,ik stond op om wat boeken van de tafel te pakken en keek in de spiegel. Ik glimlach, morgen is het weer maandag 3 uur talentenuur en dus moet ik samen werken met David. Toen ik klaar was liep ik naar mijn klerenkast en zocht de leukste kleren uit, het was winter ... een moeilijk seizoen om leuke kleren aan te doen.. Ze pakte een trui, een spijkerbroek en een bijpassende riem. Dan hoef ik morgen niet alles bijelkaar te zoeken. Maar aan de andere kant had ze ook niet echt zin in maandag.. dan word ze weer opgehaalt door haar moeder.. Argh.. naja. ze liep naar de badkamer, douchte zich, deed haar pyama aan en ging naar bed.

"Pieppiep"
"Stil!" zei Kiara en sloeg met een kussen op de wekker. Ze wilde zich nog omdraaien maar anders komt ze telaat. Met een zucht staat ze op, ze deed haar kleren die ze al had uitgezocht aan. ze liep naar haar broertje en haar moeder toe en maakte hun wakker.
Snel poetste ze haar tande en at haar ontbijt. Omdat ze toch nog tijd overhad ging ze maar even op de computer, en ze deed haar msn aan.
"Ping" He David is online.
David: Haai, al wakker
Kiara(L): Ja, jij ook zie ik
David: Ja ik had zin in vandaag ;)
Kiiara(L): Ik ook
"ping" He en Lisanne (haar klasgenoot en vriendin) is ook online denk ze.
Lisanne: Hey Kia
Kiara(L): Hoi Lies
Lisanne: Kiara ik moet ik wat vertellen
Kiara(L): Ohw wat dan?
Lisanne: Ik vertel het op school wel.. ik moet weg doei
Kiara zag weer een rood lichtje en zag dat David weer tegen haar sprak
David: He Sorry Kiara ik moet gaan ik zie je zo wel op school doei
Kiara:Doei
Nu gaat ze zich echt vervelen er is haast niemand online..
Toen bedacht ze dat het wel leuk zou zijn om David een brief te schrijven.
_____________________________________
Van: Kiara_Toppeheuvel@hotmail.com
Naar: David99@live.nl
Onderwerp: Geheim
_____________________________________
Lieve David,
Ik zal je iets vertellen dat al heel lang in mijn hart verborgen is. Ik voel al iets voor je vanaf de brugklas, vanaf het moment dat jij binnenkwam met je hangbroek en je leuke haar. Nooit heb ik het durven zeggen en ik zou het nu nog niet durven en daarom schrijf ik deze mail naar je. Ik verwacht niets maar ik moest mijn gevoelens kwijt, niemand weet hoe leuk ik jou vind en hopelijk voel jij het zelfde voor mij. Misschien ben je wel niet zo slim maar ik vind je leuk om wie je ben en niet hoe je bent, ik vind je heel leuk...
Liefs, Kiara
______________________________________
.. Zal ze dit echt gaan versturen...
Haar vinger hangt boven het verstuurknopje en ze drukt hem in.

"Kiara!!" lachend komt ze aan fietsen en ziet ze Fiona haar naam schreeuwen. Snel pakkeert ze haar fiets en loopt naar het groepje toe. Ze durft David niet aan te kijken. "Kiara, je geloofd niet wat er aan de hand is!" gild fiona. "Wat dan?" zegt Kiara lachend "Lisanne heeft met David!" zegt ze lachend. Even leek alles stil te staan, dat is dus het gene wat lisanne wat wou zeggen... Ze probeert te glimlachen en zegt:"Wat leuk" "Ja he?" zegt fiona lachend. ze kijkt wat treurig en probeert niet naar david te kijken. Ze horen de bel en gaan naar binnen. In de klas schrikt Kiara opeens.. De brief! wat kan ze doen om te zorgen dat hij het niet leest.. anders laat hij het lisanne lezen en is onze vriendschap ook voorbij... Snel moet ze een smoes verzinnen .. maar wat hoe? .. we hebben zo talenten uur .. en dan gaan we werken met de laptops misschien kan ik wel wat bedenken.

In de klas van talentenuur staan alle laptops al klaar. eerst gaan ze praten over het werk en dan weet kiara wat ze gaat doen.. "He David ik stuur dat bestand wel naar je mail oke?" zegt Kiara "Ja is goed, je weet mijn mail" Kiara stuurt een bestand met de titlel: Geheim
"Heb je hem al binnen " zegt ze
"Ja, dat is snel"
"He, volgens mij roept Jasper jou"
"Wat is er?" zegt David en loopt even naar Jasper toe
Ze ziet nu ook dat het andere bestand erop staat
Zo snel mogelijk verwijdert ze het bestand van haar en laat die andere staan. Ze was net klaar voor David kwam.
"Kiara, Jasper riep mij niet hoor"
"ik dacht dat.. Sorry!"
"geef niet .. He mijn laptop loopt vast"
"tring" de bel!
David:"ik bekijk het bestand thuis wel"
Kiara:"Oke is goed" Ze was al lang blij dat hij haar brief niet kan lezen.

De volgende dag leek de groep een beetje somber... "wat is er?" fluisterd Kiara tegen Fiona
"Het is uit tussen David en Lisanne"
"Waarom, zo snel?" schrikt Kiara die tegelijk ook wel blij is.
"David heeft het uitgemaakt ik weet neit waarom"
Kiara ziet dat Lisanne zo verdrietig is en ze loopt naar David toe.
"Waarom heb je het uitgemaakt met lisanne?"
"Ik vond haar neit meer leuk.."
"Dus dan maak je het maar uit? weetje wel hoe zij voelt?"
"Maar weetje hoe ik voel? ik kan toch niet met iemand hebben waarvan ik neit hou?"
".. Van wie hou je dan"
"Van iemand die mij mooie brieven schrijft" Kiara schrikt en kijkt naar beneden
"Van wie dan?"
"Van jou" en David duwt haar gezicht omhoog
"Heb je het gelezen?"
"Ja.. je hebt het verkeerde bestand verwijderd."
"Hoe weet je dat?"
"Fiona zit achter je..."
Dan moet Kiara lachen.
"Maar ik denk niet dat jij en ik iets kunnen hebben ... lisanne is zo verdrietig"
"Zo dacht ik ook maar ik ben erachter gekomen dat hij ook op iemand anders is.."
"op wie?"
"Jasper"
"JASPER?!"
"Ja ik zag ze zoenen toen ik het jasper wou vertellen"
"ohw nou iedereen happy"
"Ik ben zeker happy"
Kiara bloost en kijkt in de ogen van David. Langzaam komt zijn gezicht dichterbij en voelt ze zijn lippen op de hare...

Aantal keer bekeken: 3217
Waardering: 3.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online