Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vriendin van neef.

U leest om dit moment het verhaal Vriendin van neef gepost door Joz. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Joz
Gepost op: 2009-6-25

Verhaal:

Vriendin van neef
Vriendin van neef

In mijn familie hebben we een heel sterke band met elkaar. Niet alleen met verjaardagen maar ook tussendoor. Het grappige is dat in onze familie bijna iedereen voetbalgek is. Ook dat is een reden om regelmatig samen te komen. Sinds 5 jaar woont mijn neef Piet samen met vriendin Mireille. We wonen zo’n beetje allemaal in het groene hart. Zij wonen in Reeuwijk en ik woon in Waarder. Piet en Mireille hebben een abonnement op Eredivisie Live. Wij niet. Ik ben met mijn zoon wel eens wezen kijken. We zijn bijna allemaal fan van FC Utrecht. Dus we kozen dan speciaal wedstrijden van Utrecht uit. Ook gingen we af en toe eens naar het Stadion. Op een gegeven moment was er weer een Topwedstrijd namelijk: Utrecht-Feyenoord. Mijn neef vroeg of ik kwam kijken en dat wilde ik wel. Ik ging alleen want mijn zoon die kon niet mee. De wedstrijd begon om 14.30 uur dus ik ging op tijd op de fiets naar hun toe. Daar aangekomen om 14.15 uur kreeg ik een biertje aangeboden door Pieter. Dat smaakte best want ik had dorst gekregen van het fietsen. Niet lang nadat ik binnen was werd Pieter gebeld door zijn baas of hij wilde komen. Hij werkt bij een beveiligingsbedrijf en word daardoor nog wel eens opgeroepen in het weekend. Toen hij wegging zei hij dat Mireille zo thuis kon komen van haar werk (receptioniste). Ik zat daar dus alleen TV te kijken. Het was net rust toen Mireille thuis kwam. Ze wist dat ik er was en groette me hartelijk. Ze nam even wat te drinken en we zaten wat te praten oa over haar werk. Toen stond ze op en zei ze dat ze ging douchen. OK zei ik en ging weer voetballen kijken want de 2e helft was inmiddels begonnen. Na zo’n 10 minuten ging de kamerdeur open en kwam Mireille poedelnaakt de kamer binnenlopen om haar mobiel te pakken. Ik was verbaasd en verontwaardigd tegelijk. Ik zei tegen haar wat doe je nou zou je eerst niet iets aandoen voordat je zo binnenloopt. Ze schrok van mijn reactie maar zei: dit is toch mijn huis? Ik zei dat weet ik wel maar je kunt toch rekening houden met het feit dat ik er ben. Vind je me niet mooi dan? Natuurlijk wel maar dat doet niet ter zake. Ik moet toegeven ze zag er inderdaad betoverend uit. Ze was 26 jaar terwijl ik inmiddels de 50 gepasseerd was. Ze had prachtige billen, slanke taille en mooie ronde borsten. Ze liep naar me toe en ging bij op schoot zitten. Ik duwde haar van mij af want ik wilde dit helemaal niet. Toen ze voor mij stond had ik goed zicht op haar prachtige driehoekige schaamhaar. Ze kwam opnieuw bij mij op schoot zitten, pakte mijn hand en legde die op haar borst. Ik trok mijn hand terug maar andermaal pakte ze mijn rechterhand en duwde deze nog steviger tegen haar borst. Ik voelde dat haar tepel hard was geworden. Tegelijkertijd pakte ze mijn linkerhand en legde die tussen haar benen zodat ik haar natte lipjes kon voelen. Want nat dat was ze inmiddels wel geworden. Nog voor ik een woord kon uitspreken drukte ze haar mond op de mijne. Ondertussen schoof ze met haar bekken heen en weer over mijn hand. Ik bleef me verzetten maar moest me toch gewonnen geven. Ze wreef met haar hand over mijn gulp en fluisterde in mijn oor: Ik ben geil en wil neuken. Ik zei: jij lekker geil ding als je zonodig genomen wilt worden dan neem ik je ook. Ik tilde haar op en gooide haar op de bank. Ik maakte mijn broek los en haalde mijn lul te voorschijn. Omdat mijn pik nog niet helemaal stijf was bood ik hem haar aan en ze accepteerde het dankbaar. Met 2 handen pakte ze mijn piemel en begon hem lekker stijf te maken met haar mond. Toen mijn paal keihard was geworden draaide ik haar om zodat ze met haar rug naar me toe lag. Ze duwde haar kont iets omhoog zodat ik er goed bijkon. Ik pakte mijn pik en schoof deze keihard bij haar naar binnen. Ze gaf een gilletje van opwinding. Daarna stootte ik een aantal malen mijn lul in haar kontgat. Ze werd helemaal gek van geilheid. Ze gilde dat ze mijn lul wilde hebben. Ik draaide haar om en en ze hapte meteen toe. Ze ging zo liggen dat ik met mijn tong haar heerlijke kletsnatte kut kon likken. Standje 69 zeg maar. Zo hebben we zeker een half uur gelegen. Ik slurpte haar sappen uit haar natte doos en zij pijpte mij geweldig. Zij kwam als eerste klaar. Ik voelde dat ik klaar kwam, haalde snel mijn lul uit haar mond en spoot al mijn zaad over haar naakte lijf heen. Zij ging toen nog maar een keer onder de douche en ik nam een koud biertje en keek weer verder naar het voetballen alsof er niets gebeurd was.


Aantal keer bekeken: 14301
Waardering: 4.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online