Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vriendinnen voor het leven!.

U leest om dit moment het verhaal Vriendinnen voor het leven! gepost door Simone. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Simone
Gepost op: 2008-1-5

Verhaal:

Vriendinnen voor het leven!
Op school is het leuk. Vooral als je veel vrienden hebt. Maar het is ook niet erg als je één echte vriend(in) hebt. En dat vonden Laura en Romy ook. Sinds Demi nieuw op school kwam, veranderde er inderdaad iets.

Laura en Romy liepen samen uit school. Ze hadden allebei hun kettinkje aan. Ieder een half hartje bij de ene stond er best op en bij de andere friends. "we blijven vriendinnen voor het leven, wat er ook gebeurd!."zei Romy. "ja, niets kan er nog tussen komen!"zei Laura. Samen deden die twee echt alles: huiswerk maken, naar de bibliotheek, naar de winkel, en ze hadden me toch een lol. Maar toen wisten ze nog niet dat het ooit over zou zijn tussen hun....
"He, wie is dat meisje daar?"zei Laura de volgende morgen. "Zou ze nieuw zijn?"vroeg Romy zich af. Ze liepen snel het schoolplein op, ze wilden weten wat dat nieuwe meisje hier ineens deed. Ah, de juf liep buiten. "Juf, wie is dat meisje daar?"vroeg Romy aan de juf."Oh, bedoel je Demi? Ze is nieuw hier."zei de juf."jullie mogen vast kennis maken hoor, ga je gang." Romy en Laura liepen naar Demi toe."Hoi, Ik ben Romy en dit is mijn beste vriendin Laura."Stelde Romy zichzelf en Laura voor. "Oh, hoi. Ik ben Demi en ik ben hier komen wonen."zei Demi. Na een paar dagen kende Demi iedereen in de klas al wat beter. In de klas zat ze naast Romy en die legde alles aan haar uit. "he, psst, Romy.."dat was Laura. "Ja wat is er?"vroeg Romy. "Zullen we vandaag naar de bioscoop gaan samen?"Zei Laura. "Nee, sorry Laura,"zei Romy, "Ik ga al met Demi spelen, wij gaan wel een andere keer, oke?" Vanaf dat moment ging Romy steeds meer met Demi om en wees ze Laura's afspraakjes af. Laura ging ook al met een ander meisje om, en werd daar vriendinnen mee. Toch moest ze eens met Romy praten, want die had toch gezegd dat er niks tussen hun vriendschap kwam."Zeg Romy, je hebt toch gezegd dat er niks tussen onze vriendschap kwam?"zei Laura in de pauze."Ja dat is waar, maar het kan toch zijn dat ik nu Demi als beste vriendin wil? Ik kon toen nog niet weten dat zij kwam."zei Romy. "Nou Romy, zo hoef je dat nou ook weer niet te zeggen." dat was Demi die dat zei, en ze keek niet vrolijk."Ik vind dat jullie het goed moeten maken en weer beste vriendinnen moeten worden, net als in het begin. Ik ga wel met Matilde of Sascha of zo om. Het is goed hoor, ik ga wel even weg." zei Demi, en ze liep weg. Daar stonden Romy en Demi dan, met de tranen in hun ogen. Op dat moment vlogen ze elkaar in de armen en smeekte Romy om vergiffenis. Laura kon het Romy gelukkig vergeven en riep: "Wij zijn vriendinnen voor het leven!" "Zo is het!" riep Romy terug.

Dat was het verhaal van Romy en Laura, dat hier eindigde.

Aantal keer bekeken: 5288
Waardering: 7.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online