Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

WAARGEBEURD !.

U leest om dit moment het verhaal WAARGEBEURD ! gepost door almiraax. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: almiraax
Gepost op: 2011-8-5

Verhaal:

WAARGEBEURD !
dit is een waargebeurd verhaal, maar sommige wille het niet gelove, maarja dat boeit mij niet als ze me niet ga an gelove, tis maar dat je het weet.

~ ik ben nu 11jaar en zit in het 5de en dit is mijn waargebeurd verhaal: het was een heel gewoon schooldag,het werd 12u dus middag, ik had geen zin om op school te blijven eten, en me vriendin yara vroeg of ik met haar mee naar huis wouw om daar te blijve ete, en me andere vriend erdem kwam ook mee, dus 2meisjes ik yara en een jonge erdem, het was doodstil haar ouders ware aan het werke, en we ginge naar yara haar kamer en zeide op school zogezegd we gaan onze boterhamme ete,maar yara nam chips en ze begon te ete met erdem, maar ik ete gwn me boterhammen, en oppeens in de stilte ware we over geeste bezig enzo, en ze had in haar kamer een deur naar de zolder waar het donker was, echt eng! ik schrok, ik hoorde harde windvlage door de kamer, ik schreeuwe en rende naar beneden, waar op het moment we eve op de laptop enge dinge keke, i kschrok, yara zei; 'zulle we terug naar school gaan ik word stilletjes bang, en erdem zei stoer: wrm ben je nou bang blijf gwn efe nog, later ginge we terug naar school, ik ging vanachter uit het huis, en toen ik achter me keek, zag ik wat wit, ik schrok, en we ginge met de fiets terug naar school, yara zei lachend: kom we gaan door het bos lekker fijn, en daar ginge we, heel hard fietsend, want de bel zou zometeen gaan, ik had een gevoel dat iemand ons achtervolgde, ik schrok ervan, ik heb die keer bijna nooit meer naar yara durve gaan, ze heeft me iets gegove waar ik gek van word nu voel ik me steeds slegter, ik krijg een gevoel van binne dat iemand naar me kijkt...

Aantal keer bekeken: 8467
Waardering: 3.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online