Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

WAT NU!!!!.

U leest om dit moment het verhaal WAT NU!!!! gepost door grasie. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: grasie
Gepost op: 2010-6-24

Verhaal:

WAT NU!!!!
er was een meisje met haar famiellie op stap en moest naar de wc. ze durfte nooit alleen naar de wc en vroeg of haar moeder mee ging en de moeder zei dat ze zelf moest en ging.ze liep naar de wc en ging op de wc zitten. toen viel het licht uit en hoorde een gil.
met wijd opengesperde ogen ging ze kijken onder de wc deur door. ze zag in de spiegel een clown. een echte horror clown en hij zag haar. ze ging snel wel en begon te huilen. de clown rende naar haar deurtje toe en deed het open. ze gaf een gil en werd vermoord. de moeder hoorde de gil en rende naar de wc. daar stond met bloed opgeschreven ''ben je blij dat je haar alleen naaer de wc had gestuurd''



weetje hoe ik aan dit verhaal kom.
nou.....
ik was die clown en kan jou zomaar ook vermoorden als je alleen naar de wc gaat. ik ben er dan.

Aantal keer bekeken: 3199
Waardering: 2.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online