Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

WIE? WAT? WAAR?.

U leest om dit moment het verhaal WIE? WAT? WAAR? gepost door Timon Veurink. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Timon Veurink
Gepost op: 2011-6-11

Verhaal:

WIE? WAT? WAAR?
WIE? WAT? WAAR?

Ik weet het nog goed, het was 30 februarie. Ik kwam net van school en liep naar huis toen ik mijn broertje dood op de bank aan trof. Ik schrok me dood toen waren er twee mensen overleden. Mijn moeder kwam niet veel later terug van haar werk. Zij trof ons dood aan. De vraag waar was al beantwoord nu nog wie en wat. Ze zag ook dat het raam was opengeslagen. Ze twijfelde geen moment. Ze haalde haar man van zijn werk en ging naar de politie. Ze konden aan de gaten en blouwe plekken zien, dat zijn dood door een papierloze krant veroorzaakt was en ze dachten dat ik door een boemkool was gestorfen. De vraag wat was ook beantwoord. Er was nog een vraag over wie, ja wie was de moordenaar. Nou het was de moeder!!! De politie was er achter gekomen omdat zij de enige ter wereld was die een papierloze krant had!!! De vraag wie is beantwoord. Dit was mijn verhaal. Ik mag niet langer op de aarde blijven. Vaarwel.

Aantal keer bekeken: 4603
Waardering: 7.61 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online