Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Waar gebeurd !!.

U leest om dit moment het verhaal Waar gebeurd !! gepost door anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniempje
Gepost op: 2009-8-22

Verhaal:

Waar gebeurd !!
Selena.
Hoi ik ben selena toen dit begon was ik net 18 jaar oud.ik ging op fitness niet ver bij ons dorp vandaan, ik ging iedere maandag,woensdag en vrijdag sporten.Het was er altijd druk en daar was geen begeleiding dus je kon nooit aan iemand vragen hoed die dingen werkt, maar er was wel een jonge man van ik denk rond de 30jaar, zwarte haren donkere ogen hij zag er heel super sexy uit en was de enige dat er goed uit zag, warschijnlijk doet hij dat al veel langer.wij groeten ons wel als wij daar tegenkomen, maar verder deed hij zing ding en ging na 1,5uur weer weg.
Ik hield zijn tijden in de gaten hij kwam altijd rond 19uur aan en trainede samen met nog een jongen,zij zien er wel goed uit,lekker strak gespierd niet te overdreven maar gewoon lekker zo een type model ondergoed reclame kerels waren zij er geschikt voor,en wie weet voor nog meer van die sexy reclame spotjes. Via via kwam ik achter wie hij was en wat zijn naam is enz,enz….op een dag kwam ik alleen omdat mijn vriendin waar ik altijd mee gaat sporten die dag niet kon, ik leip op de loopband toen hij binnen kwam aanstormen, ik keek op de klok hij was aan de latekant het was al kwart over 7, hoi zei hij….oooh haai zei ik en glimlachte naar hem…en moetje de sneltrein halen vroeg ik, jh ik moest overwerken en daarom kom ik wat aan de latekant zei hij terug…hij begon aan de borstapparaat te trainen dat praktisch naast mijn loopband staat,ik zag hoe strak en sexy dat zijn lijf was,en ik kreeg er kriebels van in me onderbuik,ik kon mijn blik niet van hem afhouden…..en riep hij alleen vandaag? Jh zei ik me vriendin moest naast een feestje…ooh jh mijn vriend kon vanaaf ook niet zei hij, ook hij moest naar een verjaardagsfeestje….ach jh dan bouwen wij zelf maar een feestje toch zei hij en knipoogde naar me…Ooh zei ik blozen…ok wanneer dan?....vanaaf zei hij…..en vroeg hoe mijn naam was en zo hebben wij ons netjes aan elkaar voorgesteld….na een tijdje stond hij op en liep richting mijn loopband, klom achter me en liep achter me op de loopband….heei zei ik wa wat doe je nou straks gaat dat ding stuk…whaha nee zei hij dit is speciaal ontworpen voor ons 2 en gaf me een dikke knipoog…ik voel zijn adem in mijn nek en voelde me onzeker door,ik spreide mijn benen en laat ze op de rand van het apparaat rusten, de band loopt verder en hij was alleen op de band aan het lopen….zo zo vroeg hij nu al klaar? Ik draaide me om en zei…met jou achter me kan ik me niet concentreren…hij lachte en gaf me een zoen op me wang…ok dan stap ik wel vanaf, en keek naar mijn achterste en zei nog…hmmm..goed standje dit moeten we vaker doen…ik schoot in de lacht en hij stap van de loopband af…ik kleurde rood aan van zijn opmerking…ik ga verder zei hij…tot zo lieverd doeg…Och ik hield het niet meer dit had ik nooit durven dromen de lekkerste vent die daar rond loopt noemde me lieverd, en gaf me een zoen op me wang….jeetje mijn kutje was drijfnat hierdoor.
Hij ging in een hoek zijn borsten trainen op de drukbank zo heet dat ding want dat zei hij voorheen dus hij kan het weten…ik was moe van de loopband en stap ervan af en ging op de fiets recht tegenover hem zitten…hij lag daar zoooooo lekker bij, ik kon zo boven op hem springen…alle vrouwen en meiden fluisteren naar elkaars zooooo wat een stuk eh? Ja dat hoor ik wel vaker…zelf doe ik het ook als mijn vriendin er was…hij trainde hard zijn zweet liep over zijn lijf van zijn gezicht tot in zijn nat met zweet gedrenkte t-shirt…..dat lekker plakt tegen zijn bovenlijf die nog mooier eruit komen…zijn spieren kanllen er gewoon vanaf…hij stond op en pak zijn handoek en droogde zijn gezicht af, en kwam naar mij toe gelopen….hijgen zei hij…welke schema heb jij vroeg hij?...euch schema? Vroeg ik…geen ik doe gewoon maar wat er is hier geen begeleider of wat dan ook…Hmm als je wilt wil ik je wel persoonlijk begeleiden….godverdomme mijn hart sloeg over en ik werd nerveus…ooh euch ja ja jah ok oke an dat dan?...ja zei hij tuurlijk ik ben gediplomeerd sport instructeur….ooh vandaar zie je er zo goed uit zei ik met een rodekop….ach zo goed zie ik er ook niet uit, ik vind mezelf gewoon, het is gewoon zoals een vent van 31 eruit moet zien….jij mag er ook wezen zei hij…lieve lacht lekker zachtehuid je ruik lekker en je ziet er goed uit….bij die woorden smelt ik helemaal weg….nee zei ik kijk mijn brede heupen en me dikbuikje ik wil daar vanaf zei ik….nee zei hij niet doen!! Ik vind je mooi zo, maar vertel vroeg hij waar wil je dan afvallen??? Jah zei ik mijn heupen, iets van me billen en me dikke dijen en me buik moet strakker….nou zei hij, dat wordt een lijdensweg, wat ik voor je kan doen is het volgende: jou een dieetschema schrijven, en als je hierna niets meer afvalt dan begin je echte training sessie…deal? Vroeg hij….ok zei ik deal…..kost je een zoen hoor…ik bloosde stap van de fiets af en gaf hem een zoen op zijn wang….is dat alles wat je kan zei hij…jh vroeg ik wat dan ???? is toch een zoen …jh zoenen kan ook beter zei hiuj,ook dat kan ik je leren…ik bloosde nog roder van zijn opmerking, en zei ik ben pas 16 hoor…..PAS zei hij en je zoent iemand op zijn wangen?....oei zei hij dat moet echt beter hoor en zeker omdat je al 16ben….
Ik ga de schouder doen zei hij en wat ga je nou doen? Weet ik nog niet ik zie wel….kom maar mee zei hij en trok me tegen zicht aan en doet zjn arm om me schouderheen en zo liepen wij naastelkaar naar een apparaat dat volgens hem de buik,onderbuik en de rug traint….je ziet alle blikken van jaloerse vrouwen en meiden ik voelde hun blikken in mijn rug prikken, maar dat interseerde me niet ik loop hier met de lkkerste vent van de sportschool…zo ga hier maar staan zei hij, en hij kwam achter me staan, zo nu bukt je voor over met je beide handen achter op de rug,ik nam plaats voor de apparaat en leunde me voorover,nog dieper zakken zei hij….mijn dikke tiener tieten hienger er zowat uit mijn bh en mijn t-shirt….goed zo zei hij, niet bang zijn dat je valt wat je benen zitten geklemt in de machine, en ik sta achter je….hoe vaak moet ik het doen vroeg ik? Zovaak als je kan en als je niet meer kan ff 3 minuten pauzeren zei hij ik ben in de buurt ik moet de schouder doen en dat is deze apparaat en wijst naar de apparaat naast de buikbank waar ik trainde….och ok dan kan mij niets gebeuren zei ik….nee hoor ik let wel op je…zo kom zei hij nu trainen, hij stond nog steeds achter me zo dichtbij dat hij met zijn heup tegen mijn kontje aan leunde….ik bukte me voorover, en hij bukte even mee, ik voelde zijn lul precies tussen mijn bilnaad in…..dieper zei hij…ik bukte me met mijn bovenlijf dieper totdat mijn haren de grond raken, goed zo zei hij…op dat moment voelde ik zijn lul op me kutje….ik kwam weer omhoog, goed zei hij….terwijl mijn bovenlijf omhoog kwam dan schuurde zijn lul tussen mijn bilspleet en mijn kutje in…ooch wat is dit geil….mijn buik krampte en mijn heup rilde als een gek wat genot is dit…nog eens zei hij….en weer voelde ik zijn lul echt tussen me bilnaad in, naarmate ik diep bukte voelde ik zijn lul weer tussen mijn spleetje in….och dit is teveel voor me…OUCH…kreunde ik…en gaat het vroeg hij…JAAh zwaar riep ik…ja zei hij als dit goed doet dan is het inderdaad zwaar,maar je krijgt wel de resultaat die je wilt hebben…ik kwqam weer omhoog, weer voel ik zijn lul gewoon tegen tussen mijn spleetje en mijn bilnaad in schuren…mijn heup trilde van genot of hij dit gemerkt had vast wel denk ik want zijn heup staat gewoon tegen mijn billen aan gedrukt….dat is normaal dat trillen zei hij omdat je spieren nu aan het werk zijn…toe maar nog een keertje bukken…mijn onderlijf trilde als een rietje, en ieders keer weer voel ik zijn lul tussen mijn spleetje en bilnaad in…ik was geil en me kutje was drijfnat…na 23 keren gebukt te hebben kwam ik dan ook klaar…OUWG..heughoouw..poeh riep ik…en druk kont harder tegen zijn lul aan…hij pak me bij mijn heupen en druk me billen nog harder tegen zijn lul aan…toe maar zei hij dit is een goeie oefening, straks mag je even rusten….ik kwam met mijn bovenlijf omhoog…. Mijn kop stond op ontploffen, zou hij gemerkt hebben dat ik net klaar was gekomen? Vroeg ik me af…just dat ik het in mij gedachten had zei hij….en was je heerlijk klaar gekomen?....ik keek hem verschrik aan en zei niets…het is normaal zei hij alleen was ik nog niet gekomen zei hij….ik liep echt een rode tomaat op…zo zei hij nu ga ik mijn schouders trainen…ik wist dat hij verlekkerd naar mijn dikke tiener tieten keek als ik omlaag kwam want ze puilen uit mijn bh zo mijn shirtje half uit hangen….ik vond het niet erg want hij heeft me een heerlijke orgasme bezorgd…hierna moest ik zitten op de been apparaat, het ding gaat wijd uitelkaar en moest ik met mijn benen weer naar elkaar toe bewegen….kijk zei hij dit is goed voor aan de binnenkant van je dijen…hij bracht zijn hand op mijn dijbeen, toemaar de je benen eerst wijd en dan trek ze weer naar elkaar toe….ik deed dit en hij drukt zijn handen tussen mijn dijbenen in en vole je dat vroeg hij….jeetje ik werd alweer geil van zijn aanraking…ja jaa die voel ik goed zei ik, hij bleef een tijdje op zijn knieen met beide zijn handen aan de binnenkant van mijn dijen drukken…ieders keer kwam zijn handen ietsje hoger en hoger Ochg..kreunde ik zahtjes…nee straks zien ze ons…nee zei hij kijk deze appaart staat mooi in een hoekje achter alle grote apparaten dus….train maar lekker zei hij….weer kwamen zijn handen wat hoger en uiteindelijk raakten zijn vingertoppen mijn liezen…Ouch…kreunde ik….ben je altijd zo geil vroeg hij, ik kreeg weer een rodekleur…het komt door jou zei ik hees…hij deed mijn benwijd hield ze zo stevig vast en kwam met zijn mond tegen mijn kutje aan, en beet zachtjes erin…Aarg OUWRG…kreunde ik ze zien ons…wel nee zei hij…hij bracht zijn neus tussen mijn slpeetje en druk er hard aan….mijn onderlijf gaat tekeer op en neer….hij rook eraan en zei…slientje kom mee pak je spullen ik heb betere oefeningen voor je ik wacht je bij de uitgang zei hij…hij trok zicht op en gaf me een langdurig tongzoen…ik zoende hem wild terug…ik douw hem van me af kom wij gaan nu zei ik…..we stonden op en gaan naar de kleedruimte hij bij de heren ikbij de dames…even later sta ik hem op te wachten…toen hij ook uit de kleedlokaal kwam lopen wij samen naar de uitgang toe, het al donker buiten en was net kwart over 8, mijn ma komt me rond half 10 ophalen….buien aangekomen pak hij mijn hand en trok naar zicht toe kom heir staat mijn auto helemaal achteraan tegen het bos aan want kon zojuist geen parkeerplaats vinden zei hij….ik liep aan hand zijn mee met de anderehand onze rugtassen…
Hij druk op de knop enwij konden in zijn auto instappen…..ik wist niet precies wat hij van plan was maar een ding weet ik zeker hier gaat een en ander met mij iets gebeuren….hij reed verder het bosje in zodat wij helemaal uit zicht waren….hij zet zijn auto af, zet mijn stoel horizontaal en kwam boven op me tussen mijn benen in liggen…..hij gaf me een tongzoen ik benatwoord zijn tong en zo zoenden wij ons heelheftig….hij trok mijn nat bezwete t-shirt omhoog, en maakt mijn bh handig met 2 vingers los…mijn dikke tiener tieten schoten uit mijn bh….hij nam ze een voor een de tepels in zijn mond…ik kreunde, hij knede erin en zoog hard aan me tepels….ik kreunde harder en harder door….hij trok mijn joggingbroek en slipje omlaag…..en likt aan me klitje ik kwam 3 keer achter elkaar klaar….mijn lijf schokte op en neer…toen liet hij me even rusten…ik trok zijn shirtje uit, hij gaf me weer een tongzoen…toen zat hij weer aan me tieten…en zo weer langzaam weer omlaag richting me drijfnatte kutje….ik spreide me benen heel wijd uitelkaar….hij zoogd weer aan me klitje net voordat ik ging komen hield hij op….hij komt tussen benen in liggen…hij was nu naakt ik keek omlaag maar kon niets zien ik voel zijn eikel tussen mijn kutlippen in…ben je aan de pil vroeg hij….JAAH het is veilig stelde ik hem gerust, ben je nog maagd dan?...neeh zei ik had mezelf ontmaagd met een dildo….maar heb nog nooit een lul in me kutje gehad….ok zei hij ik zal me neuklat langzaam in je douwen….ik voel iets dik iets stijf me kutje ingaan…de schaamlippen zat er strakomheen…Ouwgh…kreunde ik hij stak langzaam verder me tienerkutje in…zijn eikel was groot mijn kutje zat er heel straks om zijn pik heen…AARGH kreunde ik weer….zijn lul was groot stijf en lang….ik had geen pijn maar moest wel wennen aan de dikke omvang van zijn lul, die was 2keer zo dik als mijn dildo en 3 keer zolang….maar gleed er soepel mijn kutje in….toen hij een laatste stukje van zijn dikke neuklat met een stoot in me boorde….gaf ik wel een flinke gil….AAAAUWWAGGG…gil ik het deed beetje pijn want hij zat er heel diep me buik in…voel zijn eikel voorbij mijn navel kloppen….ze geiltje zei hij….nu ga ik je neuken, ik heb je altijd al een leuke griet gevonden zei hij, en ik wist zeker dat deze dag ooit zal komen….en trok zijn lul half uit me kutje en douw hem weer in….OUWRGHHH..kreunde ik….zo neukt hij me een tijdje…daarna met lange halen en steeds weer sneller en sneller stoot hij zijn lul diep me tienerkutje in….en steeds harder en harder….ik kwam 5, 6 keer klaar daarna mist ik een stukje van de film want ik was nog buiten westen geraakt….toen ik weer bij kwam raagde hij zijn dikke langen stijve neuklat nog onverminderd door…ik kreunde en hijgde en snakt naar adem…met een krachtige stoot boorde hij diep zijn lul in me, ik gil de longen uit me lijf….AAAAAAAOOOOUUUUWWWWWW….hij hield hem diep in me buik….en scheuten warme sperma loosde hij straatl na straal diep in me…het liep me kut niet uit want die zat er heel strak om zijn dikke harde lange neuklat heen….hij rust 5 minuten en daarna neukte hij me verder, deze keer stoot hij telkens hard en steeds harder zijn lul diep in me…bij iedere stoot van zijn lul smeekte ik hem iets zachtjes te doen,maar in plaats daarvan kreeg ik hem veel harder me kut in geboord…..na een half uurtje zag ik er weer bijna zwart voor me ogen en spoot hij voor de 2de keer zijn geil diep in me….nog zteeds ontsnapt er geen druppel uit me strakken tiener spleetje….na 15 minuten beukt hij me weer deze op een normaale tempo….en ongeveer 1 uurtje later spoot hij weer voor de 3de keer zijn zaad in me kutje……hij bleef in me zitten tot hij slap werdt en toen pak hij een handoek leg die onder me en trok heel hard en snel zijn pik uit me tienerkutje…AAAAOUUUWGGGH…gil ik…en zijn geil stroomde mijn tienerkutje uit….het was zoveel dat er naast de handoek een plas geil ontsnapte….op zijn lederen zitting….hij kwam boven op me liggen en gaf me een hele tedere tongzoen….en zei geilwijffie van me…dekhengst van zei ik tegen hem….oooh schat je bent een heerlijke meid ….jij een super vent zei ik…we streelden elkaar….toen ik op de klok kijkt….shit schrok ik op ik moet over 5 minuten daar bij de ingang zijn me ma komt me halen….snel trokken wij onze kleding stukken aan, hij start de auto en rijdt richting de ingang….wij stapten uit de auto en namen plaats op het muurtje buiten de sportschool….hij zoende me die avond voor de laatste keer en toen kwam me ma aanrijden….wij waren nog bezweet van al dat neuken in de auto….mijn moeder doen haar raampje open en zei zo jullie zijn goed bezig geweest zo te zien…wij keken alkaar aan en lachten naar elkaar toe…hij bracht me naar de deur van de auto, ik zei mam dit is mijn trainer hij heeft me vanaaf veel laten zien en doen, ik hoop de volgende keer leer ik er meer van…ja zei hij vast wel en gaf me ma een hand….op dat moment kreeg ik de kans zijn lul nog even vast te pakken en kneep er zachtjes in….ik gaf hem een knuffel en fluisterd in zijn oor slaaplekker schat van me…en gaf hem een zoen op zijn wang….ik nam plaats in de auto doet me riempje goed hij deed mijn deur dicht en wenst oon een fijne avond…..
In de auto naar huis zei mijn ma…nou lekkere vent die trainer van je hoe oud is hij? Hij is 30 mam….hij is te oud voor je liefje hij is iets voor mij zei me ma….ik werd boos op me ma, en zei wie denkje wel van me bal bal bal……

Wordt vervolg….


Aantal keer bekeken: 17727
Waardering: 5.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online