Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Waar gebeurd.

U leest om dit moment het verhaal Waar gebeurd gepost door Melissa. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Melissa
Gepost op: 2007-9-22

Verhaal:

Waar gebeurd
Vandaag vertelde mijn ouders dat ze naar een bruiloft moesten gaan. Ze zouden laat thuis zijn.dan moest ik maar weer eens alleen thuis blijven.ik had ineens een goed idee.ik zou een vriendin uitnodigen voor mij gezelschap te houden die nacht.mijn ouders zouden zoiets van 2 uur thuis zijn.dus kon ze lijven om 2 uur.goed ze kwam al vroeg,om 4 uur 's Middags,het uur waarop mijn ouders naar het feest gingen.toen opeens om 5 uur belde mijn ouders om te zeggen dat ze die nacht niet zullen thuiskomen omdat ze logeren bij ene heel goede vriendin die ook aanwezig zou zijn op de bruiloft.goed dat maakte alles ineens veel beter.mijn vriendin kon een nachtje hier blijven,want ik alleen 's Nachts zou wel een zielig zijn vond ik.we waren eerst eens even gaan shoppen in het centrum van Aalst.dan kwamen we thuis van zoiets 7 uur.we hebben eerst nog aar een heel shic restaurant geweest,maar daar hadden we eerst geen geld voor.dus pakte ik het geld van mijn ouders.het zat op een geheime plek waar ik wist waar het geld lag.ik nam €200 euro mee.en ergens op zolder lagen nog heel mooie kleren van mijn mama toen ze nog tiener was,dus besloten we op zolder eens een kijkje te nemen.we namen allebei verschillende jurkjes.ik een knap rode jurk met een grote bloem op de voorkant en mijn vriendin Els een lang blauw jurkje met het merk Mer Du Nord.goed we maakten ons op met de schminck van mama.we waren beeldig!ik keek nog even in de brievenbus en zag een heel klein papiertje en daar stond op,ik krijg je wel.met geen naam en adres op.ik dacht wel dat het die vervelende jongens van de buren waren.die ons bang wilden maken.ik maakte me helemaal geen zorgen.we stapten naar de tramhalte voor naar het restaurant te gaan toen ik plots een schim zag op ons balkon van mijn huis,ik schrok even maar ik dacht dat ik het mij had ingebeeld.we waren aangekomen aan het restaurant en we hadden het daar naar ons zin!we kwamen maar om 1 uur aan in ons huis en toen we binnenkwamen waren net een paar dingen verschoven.het leek wel akelig maar we dachten dat dat was omdat we zo moe waren wat we ons dingen inbeelde!toen keken we nog een film dat duurde tot 3 uur en toen besloten we te gaan slapen.mijn vriendin Els was 14 en ik 15,ik rookte.ik kon niet slapen voor ik een sigaret rookte.we hadden geen sigaretten in huis,alleen papa rookte maar de sigaretten had hij mee naar het feest.SHIT dacht ik,wat moeten ik nu doen?we keken elkaar aan en Els zag aan mijn gezicht dat ik iets van plan was.ik zou naar de nachtwinkel gaan voor een pakje sigaretten.Els had echt geen zin om mee te gaan,ze was dood op!goed zei ik dan ga ik alleen.maar dat vond ze te gevaarlijk!maar goed als ik beloofde op te passen maakte ze haar geen zorgen.toen ik mijn jas en schoenen aan deed,ging ze naar mijn bed.ik zei nog rap tegen Els slaapwel,maar ik kreeg geen antwoord.ik maakte gerust en zei tegen mijn eigen dat ze nu wel in slaap zou zijn gevallen.goed ik ging naar de nachtwinkel.toen ik de deur dicht deed zag ik mijn kat met haar haar rechtop en ze zette grote ogen op en toen zag ik ze lopen naar de living,ik dacht gewoon dat ze schrok van de deur die dicht ging,wat een hels lawaai was.goed ik ging naar de nachtwinkel en kocht sigaretten,ik had besloten nog een sigaretje te roken op straat zodat de geur van een sigaret niet in ons huis zou drijven.goed ik ging naar binnen en het was zoiets van half 4.ik kwam thuis en zei:ben je nog wakker,Els.maar nee ze antwoorde niet en ze was dus volgens 'mij' aan het slapen.ik moest dringend naar de wc en toen ik het licht aan deed schrok ik me dood!daar in de wc lag het hoofd van Els en de rest van haar lichaamsdelen lagen in een vuilniszak in mijn tuin!ik begon hysteries te huilen en liep naar buiten en belde mijn ouders maar ik kreeg geen antwoord!toen belde ik snel de politie,hij deed zijn ding.maar ik werd opgevangen en moest vragen beantwoorden.ik kon mijn mond niet opendoen,zag lijkbleek en mijn ogen rood van het wenen.ik zag het nog steeds voor mij,die wc en wat er in de vuilniszakken zaten,BRRR.ze vroegen waar mijn ouders waren.ik zei naar een feest.ik zei dat ik al had gebeld maar dat ze niet opnamen,toen de politie nog eens belde hadden we nog geen antwoord.en dat was raar want het was al 4 uur en het feest was gedaan. ik zei de straat van het feestje en ze gingen er heen.ze vroegen de namen van mijn ouders.maar ze zeiden dat ze niet aanwezig waren op het feestje.de politie vond dit heel vreemd maar toen ze het hele huis doorzochten en niets vonden besloten ze maar in de buurt te kijken.daar lag een oude sloot,de politie zag erin 2 grote dozen drijven,hij haalden ze uit het water en deed ze open.wat zagen ze?de in stukken gesneden lijken van mijn ouders!WALGELIJK!toen ze het mij vertelde wou ik zelfmoord plegen,ik kon het niet mer aan!ik ging naar een instelling voor de psygiaterie en ik werd al na een hele tijd beter.nu ben ik 18,ik heb nog steeds veel verdriet voor mijn vriendin en mijn ouders.2 jaar geleden is de dader opgepakt en wat schijnt?hij wachte mijn ouders op op het feest buiten want hij kende ze en hij wist ook dat ik alleen thuis was.toen mijn ouders daar waren nam hij ze mee,sneed hij ze in stukkennstak ze in dozen en dumpte ze in de oude sloot dan ging hij naar mijn huis,hij brak binnen en verstopte hem in mijn huis en daar vermoorde hij Els.dus dat is die schim die ik zag op mijn balkon,dat was de moordenaar!naar het schijnt beweren mensen dat de geest van mijn vriendin Els nog in mijn huis spookt,daar geloof ik niets van maar het huis maakt me bang dus ben ik verhuist,samen met mijn vriend.dit is echt gebeurd en ik krijg er nog soms erge nachtmerries van!mijn vriend steunt mij en dat vind ik lief.bedankt voor mijn verhaal te lezen.sommige geloven mij niet maar dat kan me niet schelen!

Aantal keer bekeken: 21665
Waardering: 6.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online