Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Waar gebeurde verhaal nacht.

U leest om dit moment het verhaal Waar gebeurde verhaal nacht gepost door Anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Anoniempje
Gepost op: 2010-10-20

Verhaal:

Waar gebeurde verhaal nacht
Er was is een meisje die Marcienda heette, ze was een heel normaal meisje van 18 jaar die het MBO volgende in ROC Amsterdam. Ze geloofde wel dat er na de dood en andere wereld was om in verder te leven maar dacht er nooit echt verder bij na tot, de dag aankwam die zij nooit meer zal vergeten.

Nacht 1.
"Marcienda, het is al laat. Doe die computer uit, je spreekt die vriendinnen van je toch morgen weer op msn" zei haar moeder. Ja ma ik doe het zo, nog even doei enzo zeggen antwoorde ze dan. Pas na 40 minuten had ze computer uit gedaan. In tussen lagen haar ouders allang te slapen en waren alle lichten in het huis al uit. Behalve die van haar kamer. De computer was net uit, ze hoefde nog alleen de mammellen dicht te doen. Maar daar kwam ze niet aan toe, toen ze de deur zag open gaan via haar raam die boven de computer zat. Ze bleef zitten omdat ze dacht dat het haar moeder weer was, die kwam zeggen. "Marcienda, Nu ga je slapen!. Maar dat was het totaal niet. Er kwam een persoon, waarvan je alleen het hoofd zag. Het leek eerst op een mens maar toen het gezicht naar voren kwam, zat ze verstijfd op de stoel voor wat er zou komen. Het had grootte ogen, bruin haar zoals een mens, leek op een mannen gezicht maar was toch anders. Het had grootte oren en een dikke neus. Dan kwam er nog een hand te voorschijn die de deur vast hield. Door dat ze de vingers zag van het soort van mens. Was ze zo geschrokken dat ze gelijk de mammellen dicht deed. Zich een ruk omdraaide om de werkelijkheid te zien. Maar de deur was dicht.


Mama Mama" Schreeude Marcienda in haar kamer. Niet eens 1 seconden of haar moeder kwam al gelijk de kamer in om te kijken wat er aan de hand was. "Wat is er dat je me zo roept, zomaar laat je me schrikken" zei haar moeder dan. ik zag via me raam dat er iets of iemand me kamer binnen wou komen maar toen ik me om draaide naar de deur was het dicht en was er niemand te bekennen" zei Marcienda hyperventilerend. Doordat haar moeder zag hoe geshockeerd haar dochter was. Gingen ze naar een waarzegster voor antwoord op wat Marcienda had gezien. Eenmaal daar aangekomen, was de waarzegster al voorbereid om wat ze zou treven, want ze kon voordat we in de ruimte waren al vertellen over onze gegevens en wat Marcienda had meegemaakt. Daarop vertelde de waarzegster dat er een geest was in huis die op Marcienda uit was. Het was een zeer negatieve geest die heel krachtig was en moeilijk was uit de drijven. Maar wat nog schokkender was, was toen de waarzegster vertelde dat Marcienda zeer voorzichtig moest gaan leven en goed moest nadenken voordat ze iets deed. "Niet alles is waar wat je ziet of hoort" zei de waarzegster. Marcienda begreep het niet echt omdat was ze zag, had ze echt niet gehalluniceerd. "Dus u wilt zeggen dat wat ik zag fake was ?" zei Marcienda dan. De waarzegster legde Marcienda uit dat ze daarmee bedoelde van. Zodra je een persoon ziet of je denkt dat je in jezelf praat. De persoon niet meer leeft en dat jij niet denkt maar dat iets anders tegen jou praat.

Nacht 2

Omdat Marcienda en haar moeder zo geshockeert waren mocht ze van haar moeder met licht aan slapen om minder bang te zijn. Maar tevergeefs want nog die zelfde nacht kwam er iets opdagen. Marcienda zit op het randje van haar bed om net onder de dekens te gaan. Maar haar gevoel zegt dat ze niet alleen is. Dan ineens ziet ze een jong meisje ongeveer 7 jaar, blond kort haar, blank, in een blauwe pyama maar zonder voeten. Vanuit haar raam rechtstreek naar haar deur zweven. Ze knipperd nog een paar keer met haar ogen omdat ze geloof niet wat ze ziet. Maar dit keer vond ze het niet zo eng omdat er onschuldig uit zag. Ze voelde een warm gevoel van binnen, alsof iets tegen haar zei "Wees niet bang, ik doe je niks". Omdat ze daarmee oké ging, viel ze in slaap.

De volgende ochtend vertelde Marcienda niet wat ze zag, omdat ja, waarom moest ze dit vertellen aan haar moeder, zo erg was het toch niet? of wel... Die dag dat ze van school afkwam, voelde ze zich vies vanwege gym. Eenmaal thuis aangekomen nam ze een douche om zich op te frissen. Aangezien het kwart voor 5 was, zouden haar ouders elk moment thuis komen. Ze zat nog niet eens 10 minuten in de badkamer of ze voelde zich al niet prettig. Het voelde alsof mensen haar bekeken en kwaad wouden doen. Bij het uit trekken van haar kleden zag ze telkens in haar oog hoek een zwart klein iets bewegen. Ze draaide zich om te kijken wat het was. weg was het. Onder de douche zag ze weer hetzelfde, maar het kwam steeds dichterbij en het verplaatste zich van de ene hoek naar de andere hoek. " LAAT ME MET RUST" schreeuwde Marcienda, maar alsnog verscheen het. Na het douche vertelde ze het haar ouders. Haar vader geloofde niet in geesten of andere verschijnselingen die daarmee te maken hadden. Terwijl haar moeder diep het gesprek maar haar aanging en aantekeningen ging maken van wat ze zag.

Nacht 3

"Marcienda zet alvast je kleding klaar voor morgen, anders ben je morgen weer aan het stresse voor wat je gaat aantrekken zei haar moeder. Ze liep de achter kamer in, om te kijken wat aan de waslijn hing. Haar vader was in z'n slaapkamer en haar moeder in de badkamer aan het douche. Ze voelde weer een aanwezigheid van iets achter zich, precies hetzelfde wat ze voelde toen ze in de badkamer was. Weer zag ze iets kleins zwarts bewegen in de kamer. Ze pakte snel de kleding die ze nodig had en vluchte de kamer uit. Bij haar eigen slaapkamer deur te zijn aangekomen, draaide ze zich nog even om, om te kijken of er nog iets te zien was. De deur waar ze vandaan kwam had ze nog op een kier gelaten. In de kier zag ze een schaduw van een vrouw staan die haar richting op stond. Het leek alsof de vrouw haar aan keek. Ze kon niet beschrijven hoe de vrouw eruit zag omdat ze was helemaal zwart, alleen de vorm kon ze zien. Ze gooide de deur dicht en kroop gelijk in bed om het te vergeten.

Aantal keer bekeken: 4173
Waardering: 7.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online