Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Waar is Caro.

U leest om dit moment het verhaal Waar is Caro gepost door schrijver. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: schrijver
Gepost op: 2009-3-15

Verhaal:

Waar is Caro
We zaten rond het kampvuur ik en Caro zaten naast elkaar ik was zo blij ik had eindelijk een vriendje .Als meisje van twaalf mag je dat toch wel
We moesten maar eens gaan slapen ik gaf hem nog een knuffel en een kus ik kroop in mijn tent,las nog een boekje en dan sliep ik rustig een paar keer werd ik wakker van een vreemd geluid ik keek of Caro al sliep nee hij was nog wakker want zijn licht brandde . er zal wel niets zijn ik sliep nog goed de volgende morgen was ik al vroeg op ik ging naar Caro's tent he Caro wakker worden zij ik stilletjes ik zag iets bewegen ik trok het laken eraf en zag niets ik zij het aan de leider van op kamp hij beveelde iedereen om te komen hij zij de namen.
Carla
hier!

Cindy
ja

Casper
Laat me slapen!!!!

Caro
....

toen volgde stilte niemand wist waar hij was s'middags kon ik geen hap binnen krijgen ik had zoveel verdriet we waren nog maar een maand samen en toch .
Mijn vriendin troostte me we gingen s'avonds als het donker was zoeken we vonden hem niet ik merkte hetzelfde geluid op als deze nacht ik vertelde het iedereen maar niemand had andere bewijzen ik zag een schaduw .
De ontvoerder bekende dat hij er IETS mee te maken had .
Kort daarna stierf de man op onverklaarbare wijze en de legende verklaart dat telkens er een groepje scouts of zo aankomt dat hij dan toeslaat en dan verdwijnt er telkens een kind om de twee meisjes pakt hij twee jongens en niemand zag hem of haar terug maar in
Caro's geval verdween alleen hij en geen 2de jongen misschien is er nog een andere moordenaar die 2 kinderen per keer ontvoerd en hij is nog op vrije voeten.

Aantal keer bekeken: 3108
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online