Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Waarom niet ik.(Niet alles is waar maar de verliefdheid wel..).

U leest om dit moment het verhaal Waarom niet ik.(Niet alles is waar maar de verliefdheid wel..) gepost door Een verliefd meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Een verliefd meisje
Gepost op: 2007-11-6

Verhaal:

Waarom niet ik.(Niet alles is waar maar de verliefdheid wel..)
Een nieuwe dag, ik word wakker, droom nog half over dat lekkerding uit mijn klas.Ik wou dat hij mij eens zag staan, maar ik ben nevernooit knap genoeg voor hem.

op school.

Daar staat hij weer naast zijn kluisje.
Zijn blonde haar, bruine ogen en lieve lach.
Zal hij me deze keer dan wel zien staan?Nee hopeloos hij loopt me gewoon voorbij, wat ook geen wonder is.
Hij kan de meisjes gewoon kiezen.Ik de jongens niet.Sterker nog ik heb nog nooit echt verkering gehad alleen in groep 6, maar dat was snoepjesverkering.
De jongen loopt terug naar zijn kluisje, ik staar naar hem en laat mijn boeken vallen, zo ver was ik in gedachten verzonken.
Hij kijkt om.
"Zal ik je even helpen?" vraagt hij.
Ik kan gewoon niet praten, het komt er gewoon niet uit.
Ik knikte.
Hij helpt me mee.
"Wat is er met je?"vraagt hij.
"Met mij?Niks hoezo?"
"Nou je kijkt zo anders"
Kijk ik anders, hij kijkt du wel eens naar mij ander weet hij toch ook niet hoe ik er anders uit zal zien?
Ik val stil, staar hem aan in die mooie bruine ogen.
De bel gaat, ik loop met mijn vriendinnen naar het lokaal.
Geschiedenis hebben we bah!Dat is echt zo saai.
In mijn ooghoeken kijk ik naar de jongen.Ja denk ik dat is mijn droomjongen, was hij maar van mij.Maar dat zou nooit gebeuren.

Voor ik het wist was de schooldag alweer voorbij.Het is weekend.
Morgen ga ik naar de kappen enn doe mijn haar heel anders.Dat vatl hem vast op en misschien......

Maandag op school.
Al mijn vriendinnen vonden mijn haar geweldig en veel mooier.
De jongen viel het ook op.
Na 2 uur les hebben we pauze.
Tot mijn grote schrik zie ik hem met zijn arm om een meisje heen.
Pff wat een rotdag vandaag.
Het is allemaal voor niet ik maak echt geen kans bij hem.Het was ook allemaal maar een illusie.
Zoiets zou mij nooit kunnen gebeuren.

De hele week zit ik ermee en dan ook nog die onvoldoendes ik haat het, echt weer zo'n rot week bah.



Aantal keer bekeken: 2874
Waardering: 4.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online