Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wachtend op jou.

U leest om dit moment het verhaal Wachtend op jou gepost door Loos. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Loos
Gepost op: 2007-4-3

Verhaal:

Wachtend op jou
Wachtend op jou
Ik sta popelend te wachten tot je met je koffer naar buiten komt. Drie maanden heb je me alleen gelaten om een rondreis te maken naar Australië. Ongeduldig kijk ik nog een keer op de klok achter mij. Dan draai ik me weer om en dan eindelijk na zoveel lange dagen zie ik je gezicht. Meteen voel ik een prikkel in mijn onderlijf. Mijn lichaam reageert op jou als geen ander. Rennend kom ik je tegemoet, je houdt me vast en drukt me stevig tegen je aan. Oh, wat heb ik zin in je. Ik zie op tegen de terugreis in de auto. Dan kan ik alleen maar naar je kijken en naar je verlangen. Maar als we eenmaal thuis zijn, weet ik dat je me geeft waar ik al zolang op wacht. Precies zoals ik had verwacht is de terugreis tergend. Ik probeer je uit te dagen om aan me te zitten. Oh Wesley, raak me aan. Als je me aanraakt tussen mijn benen zullen je zien dat ik een verrassing heb. Ik heb mijn kortste rokje aan en daaronder geen ondergoed.
En ja, eindelijk begrijp je me. Je legt je hand op mijn been. Oh kon ik je hand maar verder naar beneden krijgen. Maar ik wil mezelf niet te snel geven. Je zult voor me moeten vechten. Je moet een boel goed maken, omdat je me drie maanden met een zinderend lijf alleen hebt achtergelaten. Dan houd ik het niet langer vol en pak je hand vast. Langzaam duw ik je hand tussen mijn benen. Je trekt van schrik even snel je hand terug. Je kijkt me lachend aan om je weet dat deze verrassing speciaal voor jou is. Dan alsof ik je stuur met mijn ogen grijp je opnieuw tussen mijn benen. Je voelt hoe erg ik naar je verlang en kijkt me doordringend aan. Heerlijk maar tergend langzaam laat je een vinger naar binnen glijden. Ik geef van schrik een kreun. Dat bevalt je en je verrast me nog een keer. Nu met twee vingers. Oh wat een genot, ik ben helemaal vochtig. Ik weet dat ik snel zal klaarkomen maar alleen je vingers voelen is niet genoeg voor mij ik wil klaarkomen met jouw lichaam op dat van mij. Ik duw je hand weg en kijk naar je broek. Ik zie dat jij ook naar mij verlangt. Ik kus je oor en tegelijkertijd laat ik me hand langzaam richting je lul glijden. Oh wat is hij lekker hard. We hebben zoveel zin in elkaar dat je zonder te merken gas bijgeeft. Dan eindelijk zie ik de afslag die we moeten hebben. Ik haal mijn hand uit je broek en trek mijn rokje recht. Dan zitten we naast elkaar het laatste stuk uit te zitten. Lachend kijken we elkaar aan. Wat zijn we toch gek met elkaar!

Het laatste stuk gaat sneller dan verwacht en je parkeert je auto precies zoals alleen jij dat kan. Hard achteruit. Je bent nog niets veranderd. Zou je ook nog steeds zo heerlijk met me kunnen neuken? Ik ben zo diep in gedachten dat ik niet in de gaten heb dat je bent uitgestapt en de deur voor me openhoudt. Verbaast pak ik je hand en stap uit. Je leidt me naar de deur zonder je koffer te pakken. De deur vliegt open je je duwt me richting de trap. Oh mijn god wat heerlijk. Je wil ook niets liever dan me nu te voelen. Ik loop voor je en draai een beetje met mijn kont. Dan zomaar uit het niets voel ik je lekkere vingers weer naar binnen glijden. Ik stop met lopen, draai me om en kus je op je mond. Onze tongen raken elkaar en dat windt mij nog meer op. Zo kussend klimmen we de trap op. Je weet dat je me zelfs midden op de trap kan nemen als jij dat wil. Maar nee jij kunt het nog wel langer ophouden. Als we boven zijn, trek ik langzaam je T-shirt uit. Wat heb je toch heerlijk gespierde armen. Ik kus je bovenlijf en maak ondertussen je broek los. Ik pak je harde lul vast en laat mezelf zakken totdat ik op mijn knieën zit. Ik draai mijn tong rond je eikel en stop je lul in mijn mond. Hij is zo groot ik krijg hem er niet eens voor de helft in. Daar neem je geen genoegen mee en drukt hem iets verder in mijn mond. Ik vind het heerlijk dat je zoveel macht over mij hebt en geef me graag aan je over. Ik vind het heerlijk om je lul weer in mijn mond te voelen. Je vindt het heerlijk me zo te zien. Je kan doen met me wat je wil ik ben helemaal van jou en dat weet je. Ik wil niet dat je nu al klaarkomt dus stop ik. Dan is het jouw beurt om mij uit te kleden. Binnen een paar seconden liggen mijn kleren verspreid over de grond. We vallen op het bed. En dan eindelijk voel ik je warme lichaam tegen me aan. Gelijk zonder te aarzelen klim je op me. Mijn goede voornemen dat je voor me moet vechten vergeet ik. Dan schok ik opeens. Je probeert jezelf naar binnen te dringen. En dan na nog een stoot kom je in me binnen. Eerst heel tergend langzaam maar ik druk je billen sneller en wilder tegen me aan. Toe nou Wesley, je weet wel wat ik wil. Ik wil je diep voelen. En dan eindelijk geef je gehoor aan mijn oproep. Diep en hard stoot je in me. Eigenlijk doet het pijn maar ik vind het o zo lekker. Dan klamp ik mezelf aan je vast ik weet dat het zo gaat gebeuren. Ik geef mezelf helemaal over aan jouw bewegingen. Dan eindelijk na zolang kom ik kreunend klaar. Lief wacht je op me zodat ik even kan bijkomen na dit heerlijke gevoel. Ik weet dat ik niet lang kan nagenieten. En voordat ik er klaar voor ben begin je weer met je diepe stoten. Dan opeens stop je en draai je me op mijn zij. Nu ben ik strakker en jij duwt je lul naar binnen. Jij voelt dat het strakker is en probeert nog sneller heen en weer te gaan. Ik probeer je een beetje te plagen door te draaien met mijn billen. Dan duw ik je langzaam uit me. Ik wil weer dat je boven op me gaat liggen. Ik wil nog een keer klaarkomen. Ik wil je pik nog een keer zo in me voelen als net. Je komt in me en maakt bewegingen die zo heerlijk zijn. Je ligt boven me en ik voel druk op mijn clitoris. Je doet iets nieuws. Je wacht langer tussen de stoten. Je stoot 1 keer heel diep en wacht dan een poosje. Dat doe je nog een keer, terwijl je stoot, kijk je me diep in mijn ogen. Ik ben zo geil Wesley. Langzaam maar zeker gaan ook jouw bewegingen sneller en ik zie dat je een andere blik in je ogen krijgt. Dit is de blik die niemand van je ziet of kent. Dit is de blik die alleen ik te zien krijg. Trillend kom je klaar. Het duurt langer dan anders en ik geniet ervan om te voelen hoe je jezelf leegspuit in mij. Dan zak je hijgend naar beneden en blijf je even uitgeput liggen. Terwijl ik naar je kijk realiseer ik me hoe erg ik je heb gemist en hoeveel ik om je geef………………………………..
En eigenlijk schaam ik me diep omdat ik nog niets over je reis heb gevraagd. Maar ik verwacht dat je me vergeeft......................De nacht is nog lang we hebben nog genoeg tijd voor elkaar om dingen te vertellen maar ook om nog meer van elkaar te genieten. Hoe dan ook ik vind het allemaal goed zolang je me maar nooit meer zo lang alleen laat.......................


Aantal keer bekeken: 9036
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online