Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wat een avontuur.

U leest om dit moment het verhaal Wat een avontuur gepost door Kay Miller. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Kay Miller
Gepost op: 2011-1-23

Verhaal:

Wat een avontuur
Onderweg naar de discotheek met een groepje vrienden werd ik gebeld. Dit was door een meisje die we nog kenden van de middelbare school. Ze viel altijd verschrikkelijk op omdat ze er echt altijd super geil eruitzag ook had ze altijd een verschrikkelijk lekker kontje had. Ze had zin om een ons weer een keertje te spreken en ze had nu een avondje vrij van het werk. Eerst dachten we dat het een beetje een lachertje was maar al snel bleek ze serieus te zijn. Ik liet me natuurlijk niet weerhouden en sprak een tijd en plaats af. En tja, toen begon dit alles. We hadden afgesproken bij haar thuis want der ouders waren niet thuis. Ik belde aan en rara wat een deed er open, mijn mond viel open! Een lang slank meisje met een super strak kort rokje en een topje. En een tieten dat ze had gekregen. Niet normaal. Ik voelde mijn vriend al hard worden in mijn broek zonder ook nog maar iets gezegt te hebben, ik kwam binnen en nadat we wat gedronken en wat bijgeklest hadden zei ze: ik heb een rare vraag aan je? Ik verwachte iets heel anders alleen ze zei: ik heb al 2 maanden geen sex meer gehad en het spelen met mezelf word een beetje saai.. Ik keek der aan en hoefde alleen maar te knikken. Ze sprong bovenop me en begon me hevig te zoenen en likken in mn nek. Ze zakte langzaam. Tot ze bij mn rits aankwam, ze pakte hem tussen haar tanden en maakte zonder handen mijn rits open. Meteen floepte mijn lul eruit en snakte naar adem buiten mijn onderbroek. Ze nam hem in haar mond en begon hevig te likken en te zuigen. HEERLIJK, ik heb nog nooit zn lekkere blowjob gehad. Ik kreunde en ze wist dat ik bijna kwam dus voerde het tempo nog wat op. Ik spoot haar hele gezicht vol, toen vertelde ze dat zij nu aan de beurt was, dat liet ik me geen twee keer zeggen en dus ook ik storte me hevig op haar inmiddels kletsnatte kutje. Nadat ze zelf hevig schokkend klaarkwam was mijn lul al weer wat harder geworden. We gingen naar haar slaapkamer en daar stond een 2 persoons hemelbed. Meteen begonnen we weer te zoenen en vielen we met zn tweeen neer op het bed. Alles ging uit en ik stopte mijn lul in haar kletsnatte kutje. Ze kreunde en ik wist dat dit een onvergeetlijke dag ging worden. Ik stoote ondertussen lekker door en ging wat langzamer omdat ik anders weer klaarkwam. Ik ging op mn rug liggen en ze pakte mijn lul en ging er bovenop zitten. Heel mn lul schoof naar binnen. Ze begon me te bereiden en na een tijdje kwamen we allebei opnieuw klaar. Toen we samen wakkerwerden nadat we na ons avontuurtje in slaap waren gevallen vertrok ik terug naar mijn eigen huis. Waarbij ik het contact meteen heb verbeterd en nu spreken we regelmatig af. Wat een geluk dat ze me heeft opgebeld!

Groeten,

Kay

Aantal keer bekeken: 4084
Waardering: 1.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online