Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wat ik wil??.

U leest om dit moment het verhaal Wat ik wil?? gepost door Marijke Holwegen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marijke Holwegen
Gepost op: 2008-1-18

Verhaal:

Wat ik wil??
Er was eens een meisje die verslaafd was aan sex. Ze had al zo vaak sex gehad met zoveel verschillende mannen. Dat ze wel eens iets anders zou willen. Ze wist nog niet wat dus ging ze naar de sexshop om te kijken of ze wat leuke speeltjes kon vinden. Ze ging met 2 tassen vol met speeltjes terug naar huis. Ze had verschillende soorten speeltjes gekocht Bijv.: Allerlei verschillende maten dildo's, vibrators en condooms in allerlei smaken. Ze had ook een aantal leren pakjes gekocht een leren politie pakje een leren verpleegster pakje en een leren konijnen pakje. Ze had ook een zweepje, handboeien, dobelstenen en een lang touw met balletjes eraan die je in je kut moet doen. Ze had ook nog een aantal beha's en strings die je kan opeten. En een voorbind dildo.
Ze heeft al zo vaak met mannen sex gehad ze wou nu ook wel eens sex met een vrouw/vrouwen. Dus ze ging op het internet in chatboxen zoeken naar vrouwen die dat ook willden.
Uiteindelijk had ze 3 vrouwen gevonden die dezelfde behoeften hadden als zij zelf. Ze spraken af. Ondertussen had ze de logeerkamer verbouwt in een kamer met een megagroot bed en rekken/kasten vol speeltjes. Die avond kwamen de 3 vrouwen naar haar huis. Ze nam de 3 vrouwen mee naar de kamer die ze zojuist verbouwt had. De 3 vrouwen keken hun ogen uit!!! Ze deden allemaal een leren pakje aan. Ze maakten haar aan het bed vast met handboeien. 1 vrouw deed de voorbind dildo om en ging haar kutje verwennen. De ander pakten een zweep en ging daarmee aan de slag. De andere deed een eetbaar lingerie setje aan en ging haar borsten verwennen en liet haar mond ook niet droog staan. Dit werd hun dagelijkse hobby en uiteindelijk deden ze dit samen met 4 mannen.

Aantal keer bekeken: 3721
Waardering: 2.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online