Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Water boarding.

U leest om dit moment het verhaal Water boarding gepost door Ian McDouz. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ian McDouz
Gepost op: 2011-1-28

Verhaal:

Water boarding
Waterboarding.

Hoe en waarom deze lieflijke dame bij mij aan boord is gekomen is in deze vertelling niet van belang. Van belang is dat ze aanboord van mijn zeiljacht was.
Brood bakte in de oven, het eten stond op het fornuis. Binnen was het warm, een aangename temperatuur. Buiten ratelde de regen op het dek, het was koud, waterkoud.
De lieflijke dame, Sara, stond in de kombuis en keek mij verleidelijk aan.
Brutaal ging ik over tot de aanval: "wat sta je daar flirten, trek alles maar uit!".
Het ongelooflijke gebeurde, ze knoopte haar spuikerbroek los en schoof deze langzaam naar beneden. Ook haar slipje ging uit. Ze keek verleidelijk naar mij terwijl ze weer rechtop ging staan. Haar truitje kon haar schaamdelen niet bedekken. Met een verleidelijk stemmetje vroeg ze: "is het zo goed?". Ik trok een ongeinteresserde blik: "verder, alles moet uit".
Sara bukte en trok een voor een haar sokken uit, kwam weer overeind en vervolgde met haar truitje. Daarna gleed ook haar bh-tje op de grond.
Ik kon geen ongeinteresseerdheid meer veinzen, stond op en liep op haar toe. Mijn handen gleden over haar naakte lichaam, op zoek naar alle intieme plekjes. Met mijn rechter wijsvinger gleed ik in haat kutje. Ze was mij terwille en opende haar benen zodat mijn vinger helemaal naar binnen kon glippen.
Haar geile sappen stroomden over mijn hand. Ik zakte op mijn knieen en probeerde met mijn tong haar intieme plekje te berijken. Sara opende helemaal voor mij. Eventjes dan want plotseling trok ze mij overeind en knoopte mijn broek los. In een ogenblik was ook ik ontdaan van mijn kleding. Sara boog voorover en nam mijn stijve lul in haar mond. Mijn handen gleden over haar naakte lichaam.
Ze liet mijn lul los en drukte mij op de planken vloer, stapte over mij en schoof naar boven. Daarna drukte haar gevoelige intieme plekje tegen mijn mond. Ik kon natuurlijk niet anders dan met mijn tong dit plekje bewerken. Hoewel als ik dit zo schrijf lijkt het net of ik dit met tegen zin deed, maar ik befte Sara met veel plezier. Aan haar bewegingen en de geluiden die ze produceerde te horen vond ze het ook fijn. Ze verschoof iedere keer om de maximale behandeling van haar kutje te verkrijgen. Haar kutsapjes sijpelden langs mijn kin.
De wekker ging, het brood moest uit de oven. Begrijperlijker wijs ging ik door met beffen, het brood kon wachten. Het geluid van de wekker verstomde.
Haar bewegingen en geluiden werden wilder. Af en toe klonken smakkende geluiden, het ging er wild aan toe. De geluiden die wij maakten overstemde zelfs het gekletter van de regen op het dek.
Opnieuw herinnerde de wekker er aan dat het brood uit de oven moest. Op dat moment kwam Sara klaar. Met mijn lippen hield ik haar kutlipjes stevig vast en slobberde alles wat zij geven wilde naar binnen. Luid gilde deze lieflijk dame van genot. Toen plotseling sprietse zij golf na golf van haar geil over mij heen. Om maximaal te genieten drukte ze haar kut stevig tegen mijn mond. Mijn mond vulde zich met haar sappen en ik kon niet anders dan haar geil, dat maar bleef stromen, in te slikken. Sara bleef maar sprietsen, ik kon geen adem halen door al dat vocht. Ik moest met geweld mijn hoofd opzij draaien om niet te stikken. Waterboarding tussen de dijen van een lieve dame.
Sara keek verdwaast naar het effect van haar klaarkomen. Met haar handen veegde ze het kut vocht van mijn gezicht: "heb ik dat gedaan? zoveel?".
Ze ging op haar rug liggen en gebood mij mijn nog immer stijve lul in haar kutje te schuiven.
Op een houten vloer is wild neuken een pijnlijke zaak, voor je knieen dan.
Het duurde danook even voordat ik een positie vond waarbij ik haar met wilde bewegingen kon penetreren. Wederom ging de wekker gevolgt door een ongekontroleerd klaarkomen van mij. In vele golven spoot ik mijn zaad naar binnen.
Lang zijn we niet op de harde planken blijven liggen, het brood moest uit de oven en het eten op tafel. Tevreden hebben we ons aangekleed, een dikke klodder glibberde uit haar kutje op de vloer, en zijn aan tafel gegaan. De avond eindigde met nog een neukpatij een heerlijke nacht.





Aantal keer bekeken: 8963
Waardering: 6.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online