Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wedstrijd in behagen.

U leest om dit moment het verhaal Wedstrijd in behagen gepost door Jeroen D.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Jeroen D.
Gepost op: 2011-7-2

Verhaal:

Wedstrijd in behagen
Een wedstrijd in behagen

Het is waar gebeurd en al enkele tientallen jaren geleden, maar met enige regelmaat denk ik er nog met plezier aan terug.
Ik (J.) was toen 20 jaar en zat op een vrijdagavond met twee meisjes (Marion van 17 en Gerda van 19) in een discotheek. Beide meisjes woonden in hetzelfde dorp als ik en het waren geen hechte vriendinnen, maar ze kenden elkaar wel en in dit geval was ik de bindende factor. Als dorpsgenotes kende ik ze dus goed en vond ze allebei wel leuk en ik wist eigenlijk niet wie ik moest kiezen; dat hadden de beide dames kennelijk ook wel door, want terwijl de ene me begon te zoenen tastte de ander zonder schroom in mijn kruis. Nou is een discotheek niet bepaald een plek om dit soort handelingen te plegen dus gingen we naar buiten. Ik nam ze mee in mijn auto en we zochten een rustig plekje op een verlaten boerenweggetje en vleiden ons in het gras, de dames aan weerszijden en ik in het midden. Het was donker, midden juli en de buitentemperatuur zal tegen de twintig graden geweest zijn. Terwijl de dames er bijna om vochten om mijn gulp te openen, liet ik mijn beide handen tussen de benen van de meisjes glijden. Ze hielpen me om hun broek los te maken zodat mijn handen ruimte kregen om de beide poesjes te vingeren. Om beurten namen ze mijn lid in hun mond en wisselden dat af met het handwerk. Toen ik aangaf mijn hoogtepunt te bereiken versnelde het tempo van de hand (van wie die hand was weet ik nog steeds niet) en ik spoot mijn zaad in het gras. De beide dames hadden nog geen hoogtepunt bereikt, ze kregen het koud en wilden eigenlijk wel naar huis. Ineens kreeg ik een ingeving. Ik woonde nog thuis, maar mijn ouders waren drie weken met vakantie en ik had het komende weekend dus de beschikking over een leeg huis. Ik stelde de dames voor om het de volgende dag af te maken en verwachtte ze ‘s middags om twee uur bij mij thuis. We fatsoeneerden onze kleding en ik bracht de dames terug naar de disco waar hun fietsen stonden.
Opgewonden van het gebeurde, maar voldaan ging ik naar huis en ging onrustig slapen die nacht. Tijdens de nacht werd ik regelmatig wakker en was nog steeds opgewonden, zeg maar gerust geil en ik fantaseerde er op los en bedacht een plan; een scenario dat ik met de dames ten uitvoer zou brengen. Hiervoor had ik wel wat attributen nodig en op zaterdagochtend toog ik de stad in om de benodigde spullen aan te schaffen.
De tijd verstreek die ochtend tergend langzaam en ik kon me nauwelijks beheersen, maar hield het toch vol tot twee uur ’s middags.
Eindelijk ging de bel en twee vrolijk lachende meisjes keken mij aan; de een gekleed in een strakke spijkerbroek met T-shirt, de ander in een jurkje. Snel liet ik ze binnen en kuste beide vol op de mond. Ik nam ze mee de woonkamer in en gaf ze iets te drinken, beide dames wilden wel een wit wijntje zeiden ze, dus bracht ik hen een glas witte wijn. Zelf nam ik er ook één en gedrieën dronken we van de wijn. Omdat ik de vorige avond heerlijk verwend was bedankte ik de dames nog even voor de heerlijke behandeling en bracht daarmee meteen het onderwerp op seks. Nerveus giechelend beaamden ze dat het hen ook had opgewonden. Gerda bekende dat ze zich diezelfde avond/nacht in bed nog had bevredigd. Na de wijn stelde ik voor met de dames naar de slaapkamer te gaan, ze volgden mij gedwee en boven aangekomen verzocht ik hun om zich uit te kleden en gaf daarbij zelf het goede voorbeeld. Marion had een roze slipje met bijpassende bh en Gerda een witte met bloemetjes. Naakt, zittend op het bed vertelde ik de dames dat ik ze allebei erg leuk vond maar niet goed kon kiezen en er deze middag achter wilde komen wie van de twee het beste bij mij paste. Gerda had grotere borsten dan Marion dat was duidelijk te zien, ook leuk om te zien was dat Gerda haar schaamhaar iets had gekortwiekt, ik had er de avond van tevoren niets van gevoeld en ze bekende mij dat ze dit die ochtend onder de douche speciaal voor mij had gedaan. Marion keek geschrokken naar haar eigen weelderige dos en voelde zich hierdoor op achterstand gezet. Mijn plan was dat ik die middag met beide dames op zoveel mogelijk manieren sex wilde hebben om te kunnen beoordelen bij wie ik het meest aan mijn trekken zou komen.
De eerste opdracht was om me te pijpen, om beurten tien halen en dan weer wisselen. Na twee of drie keer wisselen kwam ik al, en spoot een ferme straal in de mond van Marion om daarna Gerda van mijn zaad te laten proeven. Om beurten sproeide ik een straal in de monden en op de wangen. “Wie het doorslikt heeft gewonnen” zei ik en ik verwachtte dat een van beide zou weigeren, maar zowel Marion als Gerda deden braaf wat ze werd opgedragen, al had Marion er duidelijk moeite mee om het spul door te slikken. Toen ik vroeg wie de laatste druppels uit mijn nog halfstijve pik wilde likken was Marion wat terughoudend en was Gerda er als de kippen bij. Ik moest even bijkomen en wilde tijd winnen voor de volgende ronde. Mijn handen gingen naar de beide poesjes en ze waren alle twee kletsnat van opwinding, maar met klaarkomen moesten ze nog even wachten. Uit de kast haalde ik een badlaken, legde dat op het bed. en liet M .op haar rug op het bed plaatsnemen met gespreide benen zodat haar poes goed zichtbaar werd, maar de weelderige bos schaamhaar onttrok haar heerlijkheid grotendeels aan het zicht. Vanonder het bed haalde ik mijn Philishave met tondeuse en maakte haar daarmee in een keer bijna helemaal kaal; ze wilde protesteren maar was te laat en ze zag haar weelderige bos op het badlaken verdwijnen maar gaf geen krimp, nu stonden er alleen nog wat korte haartjes op.
Daarna liet ik Gerda plaatsnemen; de lipjes van haar gekortwiekte poesje kwamen er mooi uit; ze wist inmiddels wat de bedoeling was en had er wel moeite mee vanwege het gezamenlijk douchen op de sportclub, maar wilde niet opgeven en liet me begaan tot ook zij alleen nog wat stoppeltjes overhield.
Marion had ik in de tussentijd naar de badkamer gestuurd om daar een kom lauw water te halen; weer vanonder het bed haalde ik de ‘s ochtends gekochte scheerschuim en wegwerpmesjes tevoorschijn. Toen Marion terugkwam met het water droeg ik haar op om de laatste stoppeltjes van Gerda weg te scheren, als man durfde ik dat niet omdat ik bang was in het tere vlees te snijden, vrouwen achtte ik daar wat voorzichtiger in. Marion keek me vragend aan maar zei niets en begon voorzichtig aan haar karwei, ze was niet echt bedreven in het hanteren van het scheermes dat kon ik wel zien, maar na een kleine tien minuten was alles tussen de benen van Gerda van venusheuvel tot en met de bilnaad keurig weggeschoren. Het gefriemel tussen haar benen had Gerda niet onberoerd gelaten en haar kale spleetje glinsterde van het vocht.
Vervolgens was Marion aan de beurt, ze nam plaats op het bed en Gerda kreeg van mij een nieuw mesje waarmee ze alle haartjes van Marion volledig wegschoor totdat ook zij volledig kaal was van onderen. Onwennig voelden beide meisjes aan hun kruis en de hoogrode kleur op hun wangen verried hun opgewondenheid. Zelf moest ik nog even op krachten komen van de pijpbeurt en ik vroeg of de dames graag klaar wilden komen. Vrijwel gelijktijdig hoorde ik een volmondig, bijna wanhopig “Jaaa” klinken. Mijn pik was inmiddels weer stijf geworden en ik liet Marion een condoom bij mij omdoen, waarmee ik Gerda langzaam penetreerde. Een paar stoten waren genoeg om haar te doen komen, met hetzelfde condoom om mijn penis nam ik Marion onder handen en ook zij was in luttele minuten op een hoogtepunt. Zelf had ik meer moeite om te komen en liet het nog even rusten, de middag was tenslotte nog lang.
Na een kwartier elkaar te hebben gestreeld en over seks te hebben gepraat waren we voldoende bijgekomen voor de volgende ronde. Beide meisjes gingen gelijk op, de een wilde niet onder doen voor de ander dus zat er niets anders op dan nog een opdracht verzinnen Eigenlijk had ik die al verzonnen. Als 20 jarige deed ik alsof ik ruime ervaring had (maar dat was grootspraak) en dat een vrouw bereid moet zijn om al haar openingen ter beschikking te stellen. Gerda had meteen door wat ik wilde, aan Marion moest ik uitleggen wat de bedoeling was, ze verschoot van kleur maar zei niets en stemde stilzwijgen in met mijn plan. Bovendien, zo betoogde ik, wilde ik zonder condoom neuken en dat kon alleen veilig in hun achterste gaatje. Aan zaken als geslachtsziekte en Aids dachten we niet. Toen niet in elk geval.
Omdat mijn één persoons bed te klein was voor drie mensen nam ik de dames mee naar de overloop. Ik liet Gerda op handen en knieën plaatsnemen en Marion in dezelfde positie er achter. Marion kreeg van mij de opdracht om het kontgaatje van Gerda goed in te vetten met massageolie en er een vinger in te laten glijden. Als er één vinger in paste dan moest er een tweede bij en misschien een derde om de boel op te rekken. Terwijl Marion met Gerda bezig was, ontfermde ik me over het nauwe gaatje van Marion en gaf haar dezelfde behandeling als zij aan Gerda gaf.
Af en toe konden de meisjes een enkel kreuntje niet onderdrukken, maar lieten alles begaan. Vanuit mijn slaapkamer haalde ik twee pas gekochte kaarsen met een lengte van zo’n 20 cm en een doorsnede van ongeveer 3 cm. Marion kreeg er één van mij die ze moest invetten en bij Gerda naar binnen moest brengen. Gerda zag niets maar hoorde Marion schrikken, Marion wist dat wat zij bij Gerda deed, ook haar zelf te wachten stond. Ik bleef erbij staan toen Marion de kaars voorzichtig bij Gerda naar binnen schoof en daar liet zitten. Kennelijk was Gerda goed opgerekt want ze protesteerde niet. Marion hield de kaars op zijn plek en nam de positie aan die ik van haar verlangde zodat ik bij haar de kaars kon inbrengen. Hoewel ik haar toch met maar twee vingers had opgerekt (ze was daar iets nauwer geschapen dan Gerda). lukte het me toch de kaars er in te duwen, zij het met enige moeite. Af en toe zag ik een verkrampt gezicht achterom kijken. Het lukte uiteindelijk de kaars er voor driekwart in te drukken en ik verzocht de meisjes de kaars met hun hand op zijn plaats te houden en mij te volgen naar de slaapkamer. Ze liepen zichtbaar moeilijk met hun opgevulde achterste en één arm naar achteren gedraaid om de kaars op zijn plek te houden. Op de slaapkamer liet ik ze op hun rug plaatsnemen op het bed, half tegen de muur en naast elkaar met opgetrokken benen.
Dit beeld met hun pasgeschoren spleetjes en de kaarsen in hun achterste staat op mijn netvlies gebrand. Jammer dat er toen nog geen digitale camera’s waren….
De meisjes kregen opdracht de kaarsen langzaam in en uit te bewegen, waarbij ze met hun andere hand hun kutje mochten verwennen. Terwijl ze daar zo bezig waren stond ik het schouwspel te bekijken en verwende mijn pik met mijn hand. “Zijn jullie voldoende opgerekt? Vroeg ik en de dames knikten van “ja” al kwam het er bij Marion wat aarzelend uit. “Wie wil eerst?” vroeg ik en Gerda riep als eerste “Ik wel!” met een glazige blik in haar ogen en ze verwijderde de kaars uit haar kontje en ik zag dat deze enigszins bruinig was. Dit vond ik niet fris en vertelde dat ik toch maar een condoom om zou doen. Marion kreeg opdracht om de kaars in haar achterste te laten zitten terwijl ik Gerda in haar nauwe holletje penetreerde. Nadat ik haar sluitspier had gepasseerd kreunde ze even en moest duidelijk aan het gevoel wennen omdat mijn pik nu eenmaal dikker was dan de kaars. Na enkele stoten begon ze mee te bewegen en genoot er zichtbaar van. Marion was benieuwd of het geen pijn deed, maar GERDA lachte en zei dat ze het erg lekker vond. Na enkele stoten trok ik me terug omdat ik nog niet wilde komen. Toen was Marion aan de beurt, ik trok de kaars eruit en duwde mijn pik langzaam in haar holletje, ze verbeet de pijn zag ik aan haar gezicht maar zei niets. Langzaam bewoog ik in en uit en ook bij haar moest ik oppassen niet te vroeg te komen. Ik bedacht een plan: de meisjes moesten hun houding weer innemen op het bed, met de kaars in hun achterste die ze zonder de handen te gebruiken moesten laten zitten. Wie hem het langste in kon houden was een volleerd anaal neukster en zou worden beloond met een echte anale beurt. Natuurlijk hadden de dames geen keus en stemden ze in met mijn voorstel. De gladde kaarsen bleven moeilijk op hun plaats zitten en ik zag ze langzaam naar buiten komen. Gerda won de wedstrijd en ik zette Gerda op handen en knieën op het bed zodat ik haar staand van achteren kon nemen. Voorzichtig drukte ik mijn pik in haar kontgaatje en begon te stoten, al vrij snel voelde ik een orgasme opkomen en spoot mijn condoom vol. Marion keek enigszins bedremmeld in de veronderstelling dat ze wedstrijd en dus mij verloren had. Hoewel ik voor die middag (we waren bijna drie uren bezig geweest) genoeg seks had gehad, wilde ik dit wel vaker meemaken. We kleedden ons weer aan en namen in de woonkamer nog een glas witte wijn. ’s Avonds zou ik naar een verjaardag moeten daarom stelde ik aan de dames voor om Marion op zondagmiddag een herkansing te bieden. Gerda was hier enigszins door verrast maar stemde toch toe. Ik stelde wel een voorwaarde: ze moesten in een jurk of rok, zonder bh en slip en met hoge hakken die zondagmiddag bij mij arriveren en natuurlijk fris gedoucht. Ze antwoordden niet wat ik opvatte als een instemming.

In werkelijkheid hoefde ik nergens heen, maar wilde die avond een programma bedenken voor de herkansing. Ik besloot een spelmiddag te organiseren met seksueel getinte opdrachten.
Die zondagochtend maakte ik alles in gereedheid, het was zonnig weer dus deed ik de luxaflexen in de voorkamer helemaal dicht zodat we geen inkijk hadden. Achterburen hadden we niet en de tuin was met een hek afgesloten; de kans dat er iemand achterom kwam was klein, maar niet ondenkbaar. Van de spanning kreeg ik haast geen hap eten door mijn keel en nam een enkel broodje en een kop koffie.
Even voor twee uur ging de bel en daar stonden twee prachtige meisjes voor me, Marion in een rok en bloes en Gerda in een kort zomerjurkje. Ze waren lopend gekomen omdat ze bang waren dat tijdens het fietsen hun rokjes zouden opwaaien. Ik liet ze binnen en vroeg of ze correct gekleed waren en inderdaad zonder slip en bh waren gekomen, dat bleek het geval. Ze tilden hun rok en jurk op en ik zag twee kale spleetjes.
In de kamer aangekomen liet ik ze plaats nemen aan de tafel en schonk weer een witte wijn in en tijdens het drinken legde ik uit wat de bedoeling was. We zouden gaan dobbelen en ik had opdrachtkaarten gemaakt met zelf geschreven opdrachten. Tien had ik er gemaakt en deze lagen in het midden van de tafel. Zelf zou ik ook mee dobbelen; het spel was heel simpel: alle drie moesten we om beurten dobbelen, wie het laagste gooide moest een opdrachtkaart pakken, deze voorlezen en uitvoeren. Als ik zelf als laagste gooide, mocht ik één van de meisjes aanwijzen om een kaart te pakken. Uiteraard had ik zorgvuldig de volgorde van de opdrachten bepaald. Uit de beide dames moest een winnaar komen, daarvoor hield ik een score bij. Ieder begon met 10 punten, wie een opdracht niet kon of wilde uitvoeren verloor een punt. Wie de opdracht correct uitvoerde kreeg er een punt bij. Zo kon de verliezer van de nood een deugd maken.
Het spel moest wel naakt gespeeld worden, dus ontdeden we ons van onze kleding, maar voordat we van start gingen wilde ik er zeker van zijn dat iedereen goed schoon was. Met een geoliede vinger controleerde ik het poepgaatje van Marion dit bleek niet schoon te zijn, het zelfde resultaat was bij Gerda te zien. Naakt nam ik de meisjes mee naar de douche, waar ik ze een soort van klysma gaf. Door de douchekop van de slang te draaien hield ik een smal uiteinde over dat ik eenvoudig naar binnen kon schuiven. Marion was na drie keer spoelen helemaal schoon, gehurkt liet ze het water uit haar achterste lopen en er zaten geen resten meer in. Aan Gerda gaf ik opdracht om met een vinger te controleren of Marion inderdaad schoon was. Ze haalde de vinger er uit en er kleefde niets aan. “Als je er zeker van bent, dan stop je die vinger maar in je mond” zei ik en aarzelend deed ze wat ik vroeg.
Gerda was bij de tweede spoelbeurt al helemaal schoon en Marion mocht het met een vinger controleren, ook zij stopte hem in haar mond, zij het met tegenzin.
Nadat ik ze had afgedroogd nam ik ze mee naar de kamer en namen we naakt plaats aan tafel, elk aan een zijde met alleen de hoge hakken aan de voetjes.
Het dobbelen kon beginnen. Als eerste verloor Marion zij kreeg als opdracht om mijn pik in haar mond te nemen en af te zuigen, zonder mij te bevredigen. Gewillig voerde ze haar opdacht uit en na drie minuten liet ik haar stoppen. Na de volgende ronde was het weer Marion die verloor, nu luidde de opdracht dat ze zich liggend op de tafel zichzelf met haar vingers moest bevredigen terwijl wij naar haar zaten te kijken. Haar vingers beroerden haar lipjes en klitje en zelfs Gerda kreeg het er warm van en wiebelde op haar stoel heen en weer, ik liet haar even begaan maar liet haar stoppen toen ze teveel begon te kreunen. Ze moest nog even wachten. Marion stond inmiddels voor met 12-10. In de derde ronde verloor ik, maar ja wat heet verliezen? Ik mocht nu iemand aanwijzen; het werd Gerda zij moest nu met haar mond haar rivale bevredigen; ze aarzelde heel even en verschoot van kleur, dit was nieuw voor haar (en ook voor Marion trouwens alleen leek zij er wel plezier aan te beleven) maar ze deed wat er van haar gevraagd werd. Marion ging weer op de tafel liggen Gerda boog zich, staande bij de tafel over de kale venusheuvel van Marion en begon langzaam te likken, de lipjes, de kittelaar en zelfs haar schone kontgaatje werd meegenomen. Zelf kwam ik bijna spontaan klaar maar wist me te beheersen. Marion had zichzelf bij de vorige opdracht al aardig op weg geholpen en na enkele minuten had Gerda haar met haar mond tot een orgasme gebracht. We lieten haar even uitpuffen en pakten de draad weer op. Stand 12-11 voor Marion
De vierde ronde werd weer verloren door Marion het was echt haar ongeluksdag, ze kreeg als opdracht om de bekende kaars in haar achterste te steken en daarna weer op de stoel plaats te nemen. Ik zette de eierwekker op vijf minuten en we namen even pauze om wat te drinken. De kaars was aan de lange kant en paste niet helemaal bij Marion naar binnen, waardoor ze leunend met haar ellebogen op de tafel een stukje boven de zitting moest blijven zweven. Na vijf minuten mocht de kaars er uit en hervatten wij het spel. Stand 13-11
De vijfde opdracht moest alweer door Marion uitgevoerd worden, deze bestond uit het plaatsen van een wasknijper op elke tepel en deze moest blijven zitten tot de zesde opdracht ten einde was. (Ik had vooraf de veertjes van de houten wasknijpers bijgebogen zodat ze niet te strak zaten). Ondanks de minder sterke veertjes was het toch een pijnlijke ervaring voor Marion, ze had dikke tepels en de knijpers pasten er maar net omheen.
In de zesde ronde verloor ik weer, en weer wees ik Gerda aan, omdat zij achterliep en nog een paar opdrachten tegoed had. Ik wist welke opdracht er aan zat te komen maar liet het Gerda langzaam voorlezen. Het was een opdracht voor twee dames, Marion schrok hiervan, want ook de winnaar moest er aan geloven. De opdracht luidde ongeveer als volgt: “Haal een komkommer uit de koelkast in de keuken en ga op de tafel liggen. Breng de komkommer zover mogelijk in je vagina en laat de andere dame meten hoever hij er in zit, daarna is de andere dame aan de beurt. Wie hem het verst naar binnen kan schuiven is de winnaar.” Vooraf had ik de komkommer geschild zodat deze gladder en dunner was geworden. De knijpers op de tepels van MARION wiebelden heen en weer tijdens het inbrengen van deze grote groene staaf en begonnen pijn te doen zo las ik van haar gezicht af. Gerda won deze opdracht, zij had bijna twintig centimeter komkommer naar binnen geschoven en won met 3 cm verschil deze opdracht.
De knijpers mochten van de tepels af, wat ook weer een verkrampt gezicht te zien gaf maar het leverde haar wel een punt op, dus zowel Marion als Gerda hadden een punt verdiend. Stand 14-12 voor Marion
De zevende opdracht was voor Gerda zij moest naakt naar buiten en achter op het stenen terras haar plas doen terwijl Marion en ik er voor het raam in de kamer naar stonden te kijken. Een prachtig gezicht, twee kale lipjes waar een straaltje uit kwam tussen twee gehurkte en hooggehakte blanke benen. Spontaan ging Marion ook naar buiten en deed hetzelfde. Nadat de meisjes hun natte doosjes met een washandje hadden opgefrist namen we weer plaats aan de tafel. Gerda had met het plassen een punt verdiend en Marion alleen een eervolle vermelding. Stand 14-13 nog steeds in het voordeel van Marion
De achtste opdracht moest door twee dames worden uitgevoerd. In een oude rommeldoos had ik een zogenaamde klikklak gevonden, twee hard plastic balletjes aan een touwtje. In het midden van het touwtje zat een ring en door dat op en neer te bewegen klik klakten de balletjes tegen elkaar aan. Een oud stukje kinderspeelgoed dus. Deze klikklak balletjes hadden een doorsnede van ongeveer 4 cm. Dus iets dikker dan de kaarsen. Zittend op handen en knieën moesten de meisjes plaatsnemen met hun achtersten tegen elkaar aan. Eén voor één duwde ik bij elk een ingevet balletje in hun anus. Bij Gerda ging dat soepeler dan bij de nauw geschapen Marion Nu moesten ze langzaam vooruit kruipen om het touwtje strak te zetten tussen hun beide achterwerken. Wie het balletje er niet in kon houden was de verliezer. Er werd voorzichtig heen en weer getrokken en na enige minuten was de nauw geschapen Marion in het voordeel want Gerda verloor haar balletje en daarmee de opdracht. Hiermee verloor ze een punt en won Marion er weer één. De stand in het voordeel van Marion was nu 15-13.
Bij de negende opdracht moesten beide deelneemsters weer samen aan de bak. Staand, naast de tafel moesten ze elkaar tongzoenen, met de linker hand elkaars achterhoofd vasthouden en met de rechter de ander vingeren. Wie zou klaarkomen had verloren en kon puntverlies voorkomen door de vingers van de eigen rechterhand en die van de ander schoon te likken. Marion kwam tegen mijn verwachting in al snel klaar, achteraf erg logisch van Marion had enige lesbische gevoelens, terwijl Gerda daar niets van moet hebben. Gerda stopte grinnikend haar rechterhand in de mond van Marion liet haar d’r eigen kutsmaak proeven. De hand van Marion die uit de kut van Gerda kwam zag wit van de kutsappen en ook deze werd keurig schoongelikt. Stand dus onveranderd.
Tijd om bij te komen en onze glazen nog eens vol te schenken. Ik stelde voor dat de dames bij mij bleven eten, dat wilden ze wel en ze belden naar huis om te zeggen dat ze bij een vriendin zouden blijven eten, dus ook de avond kon ik over hun beschikken. Na deze pauze ging het spel weer verder.
Ik wist dat ik in de tiende opdracht eindelijk aan mijn trekken zou komen, de verliezer moest mij een condoom om doen en daarmee de ander laten neuken. Marion verloor deze keer en deed mij het condoom om. Gerda liet ik plaatsnemen op de vloer en begon haar langzaam te neuken; binnen twee minuten spoot ik mijn condoom vol en voelde dat ook Gerda een hoogtepunt beleefde. Stand 15-14.
We bleven even liggen maar mijn geval werd slap waardoor het volle condoom er half afgleed, maar ik liet het zitten voor de volgende opdracht.
Opdracht elf was een perverse, ik was daardoor geïnspireerd door verhalen uit sexboekjes die ik in die tijd las. Het dobbelen werd door mij verloren en dus mocht ik weer een slachtoffer aanwijzen. Gerda had nog steeds een opdracht tegoed en ik overhandigde haar de kaart. Ze las de tekst eerst stil en verschoot van kleur. Marion vroeg om het luid voor te lezen. Ze stamelde even en las toen met een brok in haar keel de opdracht voor. “Haal het condoom van de pik van J. en drink de inhoud op.” Uit voorzorg schonk ik haar een nieuw glas wijn in. Ze haalde voorzichtig het condoom van mijn pik en zette het langzaam aan haar mond. Een dikke klodder gleed over haar tong naar binnen. Ze nam het glas wijn en spoelde het daarmee weg. Marion merkte op dat er meer was en nam het condoom van haar af, keerde het binnenste buiten en duwde het triomfantelijk in de mond van Gerda en dwong haar alle restjes er af te likken. Gerda likte alles er af en gaf zelfs aan dat ze het heerlijk vond. Stand: 15-15.
Inmiddels was het bijna vijf uur geworden en tijd voor een hapje en een mooie gelegenheid om wat op krachten te komen. We deden op mijn verzoek allemaal de kleren aan en ik nam ze mee naar mijn auto om naar de snackbar in de stad te gaan. De auto parkeerde ik vlak voor de deur en sommeerde de meisjes om met me mee te gaan naar binnen. Marion sputterde dat ze geen slipje droeg, maar ze wilde niet afvallen in de race waarin ze op voorsprong stond en ging toch mee. Met rode koontjes volgden ze mij, waarbij Marion zich duidelijk meer opgelaten voelde dan Gerda De laatste had net iets meer lef.
Het was nog vroeg en er zat een enkele klant aan een tafeltje dus er was plaats genoeg. We namen plaats achterin de zaak aan het buffet op een barkruk en bestelden een frietje met kroket en elk een blikje drinken. Tijdens het eten zaten de meisjes aan mijn beide zijden en het viel me op dat Marion haar benen stijf tegen elkaar hield, terwijl Gerda mij af en toe een blik op haar heerlijkheid gunde. Gerda was echt van plan alles uit de kast te halen om te winnen.
Na te hebben afgerekend stelde ik voor om thuis de grote finale te gaan spelen om een winnares aan te kunnen wijzen. Thuis aangekomen gingen de kleren weer uit op de hoge hakjes na, om beurten moesten ze naar het toilet en fristen zich wat op.


Om tijd te winnen en bij te komen verzon ik een list. De beide rivales moesten nu zelf een opdracht verzinnen, waarvan ze zeker waren dat hun rivale hem niet kon of wilde uitvoeren en mij (J.) een groot genot werd geschonken. In de afgelopen twee middagen hadden we elkaar op sexgebied al aardig leren kennen. Er zou om gedobbeld worden wie een opdrachtbriefje moest trekken; de kans bestond dus dat iemand haar eigen opdracht moest uitvoeren..
Om het de meiden makkelijker te maken haalde ik voor hun een paar seksboekjes van mijn slaapkamer om inspiratie op te doen. Zelf nam ik plaats in de voorkamer en stak een welverdiende sigaret op ondertussen kijkend naar twee naakte in gepeins verzonken meiden.
Naar ik meen hebben ze wel een uur zitten zweten, maar toen hadden ze elk iets op papier. Ik nam de beide briefjes in ontvangst en begon ze aandachtig te lezen.
De opdracht die Gerda had bedacht luidde ongeveer zo:
“Zuig de pik van J. stijf en stop met de komkommer in je kont, laat hem in je kont klaarkomen, daarna neem je hem in je mond likt hem helemaal schoon.” Gerda wist dat de nauw geschapen Marion daar moeite mee zou hebben terwijl ze er zelf mindermoeite mee had. Ik kreeg tijdens het lezen ervan een enorme stijve; het verhaal kwam me bekend voor, een soortgelijk verhaal had ik in één van de boekjes gelezen en ik had mezelf er vaak op bevredigd. Gauw las ik de door Marion bedachte proef. Deze was iets milder en kwam er op neer dat de verliezer haar tegenspeelster moest likken, van kittelaar tot aan het kontgaatje net zolang tot ze haar tot een orgasme had gelikt. Tegelijkertijd moest de likster zichzelf van achteren in haar kutje laten neuken. Gerda had absoluut geen lesbische neigingen en zou de opdracht met moeite moeten uitvoeren, als zij deze opdracht zou krijgen.
Op verzoek van de meiden las ik beide opdrachten hardop voor en zag twee vuurrode gezichten aan tafel zitten. De twee opdrachten briefjes vouwde ik op en deed ze in een trommeltje, waar de verliezer dan “blind” één uit moest pakken.
De deelneemsters vonden echter dat ook ik nog een opdracht moest verzinnen, hier had ik niet op gerekend, maar herinnerde mij een scene uit een pornofilm die ik ooit gezien had. Ik besloot om mijn opdracht als reserve achter de hand te houden en niet vooraf aan de dames bekend te maken; het enige dat ik erover kwijt wilde dat het één van mijn nog onvervulde wensen was en heel erg ver ging, misschien wel verder dan de twee eigen bedachte opdrachten.
Om de kansen voor mijn opdracht te vergroten stelde ik voor dat als de verliezer de getrokken opdracht niet wilde uitvoeren mocht deze worden ingewisseld voor de geheime door mij bedachte opdracht, waarbij ik opmerkte dat dan wel een vurige wens van mij in vervulling zou gaan. Dat bood natuurlijk kansen voor degene die het dobbelen verloor.
We namen weer plaats aan de tafel en ik liet de dames dobbelen, Marion verloor en trok een briefje met de opdracht van Gerda Ze moest hem voorlezen en kreeg een minuut bedenktijd. Het idee omhaar nauwe kontje uit te rekken met een komkommer en in haar kont geneukt te worden en daarna ook nog de pik schoon te likken lokte haar niet aan. Ze wilde gebruik maken van de escape en pakte daarmee de kans om mijn wens te vervullen.. De stand was nu gelijk en zij zou het winnend af kunnen maken. Luid, maar met rood hoofd en een brok in haar keel, las ze deze voor. Ze kon nu niet meer terug naar haar eerste opdracht.
De opdracht was: beide meisjes gooien met een dobbelsteen, wie het minste aantal ogen gooit gaat ruggelings op de grond liggen. Wie hoog gooit neemt op handen en knieën plaats op de grond en wel zodanig dat haar kut boven het gezicht van de liggende dame komt, in 69 houding. De liggende dame likt het kutje boven haar hoofd en de knielende dame pijpt de pik van J. totdat deze stijf genoeg is. Dan verruilt J. van plek en penetreert het knielende kontje en komt daar in klaar. Als hij klaar is moet de liggende dame het kontje schoonlikken en geeft daarna de geknielde dame een tongzoen.
Met een kop als vuur gingen ze dobbelen, Gerda verloor en ging languit op de grond liggen. Ook Marion nam haar positie in en gaf me een heerlijke pijpbeurt. Ik moest me inhouden en trok me even terug, om daarna het nauwe kontje van Marion binnen te dringen. Het duurde niet lang of ik spoot haar darmen vol. Ik sommeerde haar om haar kont te laten zakken zodat Gerda haar beter kon likken. Met een mond vol zaad kwam Gerda overeind en begon Marion te tongzoenen. Marion kokhalsde er bijna over en protesteerde. Gerda liet zich niet onbetuigd en slikte alles door om vervolgens nog eens haar mond op het kontje van Marion te zetten. Zelfs het laatste restje sperma veegde ze met haar vinger uit de bilnaad en likte het op. Dit was duidelijk: Gerda had gewonnen. Gedrieën hebben we nog even nagepraat en kwamen tot de conclusie dat Marion niet aan mijn wensen kon voldoen. Het werd al schemerig toen ik de dames met de auto vlak bij hun huis afzette. Eerst de toch teleurgestelde Marion en toen Gerda. Met de laatste heb ik bijna een jaar een relatie gehad, met veel spannende seksavonturen, haast niets was haar te dol, maar toch bleken we minder goed bij elkaar te passen dan we gehoopt hadden.
Jaren later trof ik Marion we raakten aan de praat, spraken over het bewuste weekend en ze vertelde me dat ze in de tussenliggende jaren heel wat had bijgeleerd. Nu, ruim 20 jaar later zijn we gelukkig getrouwd. We hebben een rijk seksleven al doen we minder perverse dingen als toen we jong waren en we houden nog steeds van elkaar. En heel af en toe tijdens een intiem samenzijn laat ze een van mijn wensen in vervulling gaan..

J.





Aantal keer bekeken: 31687
Waardering: 9.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online