Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Weekendje weg met mijn beste vriend.

U leest om dit moment het verhaal Weekendje weg met mijn beste vriend gepost door patricia. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: patricia
Gepost op: 2009-2-19

Verhaal:

Weekendje weg met mijn beste vriend
Mijn beste vriend Robin en ik zijn al bijna vier jaar heel close, maar deden niks op seksueel gebied.
Ook al was het mijn beste vriend fantaseerde ik regelmatig over hem. Het is een knappe jongen met bruine ogen kort zwart haar en een goed gevormd lichaam. Ik ben een meisje met bruine ogen redelijk kort bruin haar een strakke buik met een navel piercing en mijn borsten hebben een bescheiden maatje 70C.

We zouden nog een lang weekendje weg gaan voor zijn 18e verjaardag, we hadden een huisje op Vlieland gehuurd. Dit weekend was het weekend waar onze vriendschap voorgoed ging veranderen.
Toen we aankwamen bij ons huisje was er alleen een kamer met een twee persoonsbed maar daar maakten we ons niet druk om we hadden wel vaker samen in bed gelegen. Het was het eerste weekend van de voorjaar vakantie en de lucht was strak blauw. Robin wou graag even de omgeving gaan verkennen en ik had wel behoefde aan een lekkere douche het was inmiddels alweer 7 uur. Ik stapte de badkamer binnen waarvan het slot kapot was dus bleef de deur op een kier. Ach het maakte me niet uit Robin was toch een stukje gaan lopen. Toen ik onder de douche stond begon ik een beetje geil te worden en begon te fantaseren over Robin. Automatisch vond mijn hand de weg naar mijn inmiddels super natte kutje, ik begon mezelf te vingeren steeds sneller en sneller niet merkend dat Robin inmiddels alweer binnen was gekomen kreunend kwam ik klaar ik spoelde me af en wikkelde een handboek om mezelf heen ik stapte de badkamer uit en schrok een beetje dat ik Robin binnen zag zitten. Het zag er niet naar uit dat hij me gezien had, dus ik liep snel door en deed alvast mijn pyjama aan. Die avond hadden we het op een zuipen gezet en praten over ons favoriete onderwerp seks. Maar aan alles moest een einde komen dus besloten we naar bed te gaan zodat we de volgende dag vroeg op konden staan en leuke dingen konden gaan doen.

Toen we in bed lagen en ik lichtelijk opgewonden was van de gesprekken en de drank draaide ik me op mijn zij en probeerde ergens anders aan te denken. Ik viel bijna in slaap toen ik ineens een hand over mijn been voelde glijden, ik schrok er even van maar ontspande me daarna weer. Maar hij haalde zijn hand niet weg sterker nog hij begon mijn been te strelen, ik deed alsof ik sliep maar het strelen stopte niet, hij kwam dichter tegen me aan liggen en kroop met zijn hand steeds iets hoger steeds iets meer richting mijn inmiddels natte kutje. Mijn hart klopte in mijn keel en ik hoopte maar dat hij niet zou merken dat ik verdomde geil van hem werd, totdat hij ineens vol zijn hand over mijn kutje haalde en ik een kreetje niet kon onderdrukken waarna hij nog dichter op me kwam liggen en in mijn oor fluisterde ik zag wel wat je vanavond onder de douche deed. Ik voelde een duidelijke bobbel nu tegen mijn kontje aan en door het wrijven over mijn kutje begon ik duidelijk te hijgen van geilheid. Hij draaide mij naar zich toe en begon me innig te zoenen, ik had het niet meer ik had hier zo lang van gedroomd en nu gebeurde het echt. Ik greep met mijn hand zijn harde inmiddels kloppende lul vast. Hij begon nu ook te hijgen. Ik moest en zou seks met hem hebben het moest gewoon ik ging op hem liggen en duwde zijn shirt omhoog waarna ik met mijn vingers in zijn tepels kneep, ik wist dat hij dat geil vind omdat we al vaker elkaars hot spots hadden besproken. Hij kreunde en draaide mij op mijn rug hij trok zijn shirt uit en baande een weg onder mijn pyjama naar mijn borsten en kneedde ze zachtjes. Nu hielp hij ook mij uit mijn shirt en fluisterde hees in mijn oor ik ga je nu verwennen en ik wil dat je daarna mij ook verwent hij tilde in 1 beweging mijn kont iets omhoog en trok mijn string uit. Hij kuste me in mijn nek steeds meer naar beneden beet zachtjes in mijn tepels waarbij ik een kreun niet kon onderdrukken en zakte toen langzaam af naar mijn glad geschoren hete natte kutje. Hij maakte me helemaal gek door me zacht kusjes te geven tussen mijn beten en steeds mijn klitje over te slaan, steeds meer verlangde ik er naar dat hij mijn klitje zou bewerken en me zou verlossen. Toen hij eenmaal bij mijn klitje was aangekomen had ik het niet meer ik was zo bloedgeil dat ik mezelf niet meer onder controle had ik begon steeds harder te kreunen en hijgen tot dat ik na een korte tijd heerlijk klaarkwam. Robin schreeuwde bijna ik hou het niet meer uit ik wil je nemen, maar snel duwde ik hem op zijn rug en trok zijn inmiddels natte boxer uit. Ik moest hem gewoon net zo gek maken als hij mij had gemaakt. ik aaide zacht over zijn harde kloppende lul en zoende hem innig op zijn mond in zijn nek en beet zachtjes op zijn oorlel. Steeds als ik zijn pik aanraakte maakte zijn pik een sprongetje. Ik beet zachtjes op zijn tepel en nam zijn pik nu wat steviger in mijn hand, ik zakte met mijn hoofd naar zijn pik en kuste hem zachtjes op zijn eiker hij maakte een soort van grommend geluid en smeekte me daarna zijn lul in mijn mond te nemen. Ik likte zijn schacht over zijn eikel en nam zijn pik in mijn mond steeds een klein stukje dieper, ik maakte zijn pik helemaal nat met zijn vocht en mijn speeksel. Ik pakte met 1 hand zijn ballen en kneedde er zachtjes in, hoe sneller ik hem pijpte hoe harder hij ging kreunen. Steeds als hij bijna kwam stopte ik even, net zolang totdat de kleinste aanraking hem kon laten komen. Toen hij me smeekte hem alsjeblieft te laten komen haalde ik in 1 keer zijn pik in een snelle beweging mijn mond in en hij kwam met schokken in mijn mond klaar. Ik slikte alles door. Ik kroop omhoog om hem een lange tongzoen te geven. Hij voelde met zijn vingers mijn nog steeds kletsnatte kutje. Ik begon meteen weer zacht te kreunen in zijn oor waarna zijn pik al snel weer omhoog stond. Ik ging uitnodigend op mijn handen en voeten staan. Ik keek ondeugend achterom en mijn blik werd meteen beantwoord zonder genade stootte hij in 1 keer zijn hele pik naar binnen. Ik had het niet meer en kreunde hard, wild begon hij te stoten het gaf een heerlijk overweldigend gevoel. Hij boog over me heen en begon me met een vrije hand te vingeren. Het werd me allemaal te veel en ik kwam klaar zoals ik nog nooit was gekomen. Het leek wel een uur te duren voordat mijn orgasme voorbij was. Doordat mijn kutje zo schokte kwam Robin ook heel hard in me ik voelde zijn zaad tegen mijn baarmoeder aanspuiten. Uitgeput lagen we daar elkaar te strelen en vielen zo in slaap. De volgende ochtend werden we naakt in elkaars armen wakker het voelde heel vertrouwt. Maar aan alles moest helaas een einde komen dus stapte we samen onder de douche en gingen daarna een ontbijtje halen.

Dat weekend hebben we nog heel wat intieme momenten beleefd. Als je het vervolg op dit verhaal wil lezen laat dat dan met een beoordeling weten.


Aantal keer bekeken: 20592
Waardering: 8.32 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online